• rond juli 2015 voor een kindje gaan spannend! •

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SuusD, 26 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie jurken! Ik ben 2 jaar geleden getrouwd was egt zo mooi allemaal 😍

SuuSd: dit is wat ik op een dag mag eten dan val ik 0,5 tot 1 kg id week
    af ik mag zelf bepalen wat ik wanneer eet maar het beste is het over 6 x te verdelen in mijn geval 7-10-13-16-18-20 uur

500 gram melk/kwark/yoghurt
    4 volkoren boterhammen (1 boterham= 2 krackers of 2 beschuit volkoren)
    Boterhammen alleen met mager vlees beleg en dun boter
    1 plak kaas
    200 gram aardappelen of 60 gram ongekookte pasta of rijst (bij voorkeur volkoren/zilvervlies)
    200 gram groenten
    100 gram mager vlees
    Drinken alleen water en thee

Volgens mij is um dit zo

2. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Hmt dat doe ik ook alleen eet ik ipv 2 boterhammen 1 pistoletje :) in de middag 😊

3. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Nou ik voel dus echt letterlijk mijn eisprong haha
    Ik had nog een ovulatie testje liggen dus ik deed die en kijk dit!!
    😬😇 had erge buikpijn leek wel oefen wee haha

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,3 KB
      Weergaven:
      0
  4. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.497
    1.848
    113
    Mooie jurken meiden! Leuk om ook daar naar toe te leven:).
    Bij ons is het alweer 3,5 jaar geleden... Onvoorstelbaar dat de tijd zo hard gaat. Mijn jurk heb ik trouwens zelf bedacht. Toen naar een Bruidsatelier geweest en daar de jurk laten tekenen, stof uitgezocht, jurken gepast die dezelfde kleur hadden, een detail hetzelfde etc. En toen heeft mij moeder de jurk genaaid. Was echt super! Zou weer voor dezelfde jurk kiezen!

Haha, SuusD! Handig! Ik heb ook het gevoel dat ik m'n eisprong voel tegenwoordig. En als ik dan achteraf mijn cyclus bekijk klopt dat ook altijd. Heb zo'n appje daarvoor. Super handig.

5. Miesje83

Miesje83 Actief lid

11 okt 2011
    260
    112
    43
    @Smurfin, ja, ik vond het passen heel bijzonder al klinkt het bij jou wel echt als een ervaring, mooi! Ik ben geslaagd in Almere. We zijn verder in grote lijnen klaar al word ik zenuwachtig als ik denk aan alle kleinere dingen die nog geregeld moeten worden..
    @Wiedeltje: bijzonder een jurk die door je moeder is gemaakt. Uniek en ook met liefde gemaakt; past wel bij een bruiloft!

Wat handig SuusD en wiedeltje dat jullie zo goed merken wanneer je eisprong is! Ik denk dat ik het ongeveer weet al merk ik het niet op t moment zelf. Ik ben een aantal dagen per maand toch wel zo enorm.. eeh.. lustig..;) Mijn vriend vindt het allemaal reuzegrappig als ik weer eens verlekkerd naar m zit te koekeloeren.. haha! En kennelijk klopt dat met mn eisprong want ik ben twee keer vlot zwanger geraakt!

6. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel mijn eisprong nu ikk heel
    Goed sinds de bevalling maar dat kan goed nog afnemen (al hoop ik dat niet is wel handig zo hahaha

Was vorige week bij de kruidvat in een ander dorp en dscht neem meteen gravitamon en 2 testen mee
    Ik voelde me net een kindje die stiekem
    Snoepjes hing halen hahahaha zo apart
    Terwijl het komende week pas een kaar geleden is dat ik mn positieve test in handen had hahaha

7. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.497
    1.848
    113
    Hihi HMT, ik haal testen ook nooit in winkels waar ik bekend ben... Heb er nu nog 1tje liggen. Die bewaar ik voor als ik echt, echt denk dat ik zwanger ben...
    Die test komt nog uit de tijd dat ik bv. gaf. Dan wordt ik nooit ongi, dus dan doe ik af en toe een testje om ff te controleren of ik niet zwanger ben...

8. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hi dames wat wordt er weer gezellig gekletst!
    Hier een beetje van slag.. Zegt vriendlief in ene; nou dan doen we het vanaf nu toch zonder condooms.. (Huh?! Whaaaaa) ik blij :D
    Maar moet er ook even wennen aan het idee.. Hij was het namelijk een beetje vooruit aan schuiven, juni werd juli en toen werd het augustus.. Ben echt gelukkig! Het kriebelt namelijk al een half jaartje.
    Even denken.. Foliumzuur! Dat is vanaf nu belangrijk. Nog meer ideeën en tips?

Ovulatietesten; ga ik gebruiken gezien m'n onregelmatige cyclus. Ik denk weer van cb die bevielen me heel goed!

Afvallen; hier het liefst 2 kilo erbij en dan ben ik gelukkig

Trouwen; wat een prachtige jurken!! Ik wilde nooit trouwen.. Maar nu ik een kindje heb en die draagt de achternaam van m'n vriend, ben ik de enige met een andere achternaam.. Vind het ineens toch wel bijzonder als we ooit zullen trouwen.

9. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Water hier ook om die reden dat ik wil trouwen hoor
    Zwanger en kids ovulatietesten gebruik ik
    Water leuke verassing van je vriend dus misschien al volgende maand zwanger spannend!!
    Hier dus nog 2 maandjes wachten! Heb net hele leuke stofjes gehaald ga ik leuke rokken van maken en zwangerschapsjurkje en pyama broek haha toen ik het had gekocht besefte ik dat het blauw was misschien een teken haha

10. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Nu al ongi snap er niets meer van van mijn cyclus

11. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Geen ovulatie of innesteling?

12. Miesje83

Miesje83 Actief lid

11 okt 2011
    260
    112
    43
    Ha ladies!

@Water: wat een feest! Leuk zeg dat je vriend nu meekriebelt! Veel succes, aan je banner kunnen we je volgen! leuk!

Hier werd ik van het weekend ongesteld en ik was blij toe! Met het oog op het huwelijk had ik even de minipil geslikt om mijn cyclus iets op te schuiven. Dacht ik dat het na het stoppen wel weer regelmatig op zou pakken; bleef het uit!! Gelukkig niet te lang en ben ik nu alsnog niet ongesteld op mijn trouwdag! En ei vlot daarop, bijzonder gevoel dat we 'kans' zouden kunnen maken op een huwelijksnachtbaby, haha!

Zitten jullie ook al vooruit te rekenen?

13. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Spannend Water!! Fijn dat hij ineens al sneller wil!

Fijn miesje! Ongesteld op je huwelijksdag is niks!
    Zou bijzonder zijn een baby die tijdens de huwelijksnacht ontstaan is.

Wij zitten met heel het gezin in Turkije! Heerlijk! Morgen na acht dagen weer naar huis.

14. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.497
    1.848
    113
    Spannend Water! Heerlijk die voorpret weer :D

Ik reken ook vooruit, voor zover er wat te rekenen valt met zwanger raken ;)

Als je niet ongesteld wordt in de tijd dat je dat eigenlijk zou willen is het altijd spannend he? Ik ben echt super blij dat m'n cyclus zo regelmatig is... Het lijkt me super lastig als je daar niet mee kan rekenen.

Nog twee maandjes, dan kunnen wij ook weer :D

15. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Hoe staat het er hier voor? Al mama's die minder voorzichtig met pil oid omgaan? ;)

16. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.497
    1.848
    113
    @Jaydee: nee hoor! Wij gebruiken geen ac. Alleen natuurlijke methode. Maakt niet uit als ik toch zwanger raak. Maar we proberen er nog wel ff op te letten...
    Laat jij 'm wel eens liggen dan?

@Water, hoe gaat het? Al aan de klus geweest? Spannend hoor!

Ik kan elk moment weer ongi worden. Daarna nog 1 keer misschien?? Wiew!!

17. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Wiedeltje gaat snel he
    Ik moet nog 2x en dan gaan we voor een ukje!

18. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hi dames hoe gaat het met jullie?
    Hier rond m'n eisprong zo druk gehad, dat klussen er niet van gekomen is.. Achteraf gezien hebben we het gezellig gehad twee dagen voor ei. Het zou kunnen maar de kans us zo klein dat ik er niet van uit ga. Denk 24 mei ongi te worden en dan op naar een serieust poging ;)

19. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Het kan nog wel dan hoor 2dagen van te voren
    Ik zit nu in vruchtbare periode :) maar niet klussen nog hoor
    Ik had bij de eerste dat mijn vriend het heel moeilijk vond dat we voor kindje gingen soms ook het gevoel gehad dat hij het deed voor mij ik denk dat hij dat ook deed maar voor een tweede wilt hij echt heel graag hoorde ik vandaag

20. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Wow spannend allemaal nu het in zicht komt zeg!
    Sommige nog maar 1x wachten... :D

Hier gebruiken we geen ac, maar bekijken we in welk deel van de cyclus ik zit. Mocht het nu misgaan dan is het toch heeeeeeel welkom :)
    Maar goed, praktisch gezien is het handiger even nog te wachten. Soms vind ik mezelf zo irritant, er zijn altijd wel dingen waardoor ik denk "Hmm... Ik wil het graag maar zou het niet beter zijn nog een maandje te wachten?";)

Deel Deze Pagina