ons kereltje heeft sinds een paar weken iets nieuws ontdekt, dat ie kan ´kruipen´ op z´n rug! eerst maakt ie z´n ruggetje hol (soort van bruggetje maakt ie dan) en leunt op z´n achterhoofd en dan zet ie zichzelf af. doen/deden jullie kindjes dit ook? ziet wel erg grappig uit en hij kan zich zo makkelijk 2 a 3 meter verplaatsen! is dit een voorbode voor het echte kruipen? en ik vraag me ook nog af of t niet slecht voor z'n nekje is, hij hangt echt op z'n acherhoofdje. ben benieuwd naar jullie reacties! groeten Miepie
Vigo heeft dit ook een hele tijd gedaan Ziet er wel grappig uit! Of het slecht is weet ik niet. Ik denk dat een kindje heel goed zelf aan kan voelen wat het wel en niet kan... Ze zijn vaak sterker dan je denkt hoor
he hoi Nee die van mij doet dit niet, ze houdt zichzelf niet hoog (kont van de grond), maar wipt wel als het ware dan op en neer met haar bips... Gisteren deed ze voor het eerst kruippogingen op haar buik...een hoop gefladder met haar armpjes en beentje en toen hopsa...knietjes onder haar kont en schuiven....NAAR ACHTEREN....boos dat ze was dat ze haar speeltje niet te pakken kreeg die voor haar lag
hahaha gelukkig zeg, dacht dat Dano dit als enige deed. ziet er inderdaad grappig uit. ik zeg steeds tegen hem en nu op je buikie.
Siem doet hiertoe pogingen, maar boekt nog geen 'vooruitgang' Ben wel benieuwd of hij dit nu eerder zal doen dan het echte kruipen...
Elena doet dat al een hele tijd Ze wilt niet ' normaal' kruipen maar op haar rug wel. Denk niet dat het pijn doet want anders zou ze het niet meer doen denk ik
Marleen doet dit ook. Vaak als ze in bed ligt, dus die vinden we heel vaak met haar hoofd tegen het hoofdeinde aan.
Heel herkenbaar. Anouk doet het ook al zo'n 2 a 3 weken. Zo grappig om te zien. Vooral als ze dan ook tegelijk wil draaien! Liefs, Duveldraakje
Hmm anne ligt wel op dr rug zich altijd omhoog te duwen niet met dr hoofdje/ruggejte omhoog... maar gewoon voetjes onder dr billen.. en dan afzetten erg handig op het waskussen en vandeweek kukelde ze bijna van mn schoot toen ze uitgegeten was..... het opletten is begonnen dus