´s morgens - ´s nachts flinke stuwing..

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door bunchy, 16 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

    bunchy VIP lid

    21 aug 2009
    6.432
    483
    83
    hebben jullie dat nou ook dat je borsten overvol zijn ´s nachts- ´s morgens omdat de kleine steeds langer doorslaapt?
    hij krijgt ze ook niet leeggedronken en vraag me af of ik dan restje moet kolven om borstontsteking te voorkomen..
    overdag komt hij nog elke 2-3 uur maar ´s nachts slaapt hij soms al 6 uur door..
     
  2. KarlijnS

    KarlijnS Lid

    21 jul 2010
    90
    0
    0
    Medewerker Service Desk
    Hoorn
    Ik heb daar inderdaad ook last van maar ik kolf alle voedingen af en geef ze met een flesje, dus bij mij is het niet een probleem.
     
  3. Duchess

    Duchess VIP lid

    26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb nooit gekolft en het is hier helemaal goed gekomen.
    Behalve dan natte bedden enzo. :D Haha.
    Mijn dochter slaapt sinds deze week weer door, daarvoor zaten we op 5 tot 10 voedingen per nacht. En in 1 klap was ze naar 1 nachtvoeding en daarna naar geen. Ik heb dus echt flink volle borsten gehad de eerste nachten maar heb er niets mee gedaan. Ze dronk dan sochtends gewoon 1 borst leeg ipv twee. De tweede kreeg ze dan de volgende voeding.
    Na 3-4 nachtjes was de stuwing weer weg. Ze zijn er zo aan gewend, dat doorslapen. ;)
     
  4. fafje

    fafje Niet meer actief

    ja idd...meneer laat vanaf 22u 5 uur tussen de 2 voedingen zitten...dus komt om 22-03-08....maar ik ben restjes aan het sparen met kolven, om voorraad op te bouwen...en vanacht waren ze zo vol dat ik bijna wilde gaan kolven hihi...maar koos er toch maar voor te gaan slapen..

    maar volgens mij passen je borsten zich aan, naarmate je kindje dit ritme vasthoudt ...
     

Deel Deze Pagina