Aangezien één van mijn bh's het begeven heeft dacht ik vandaag een nieuwe te kopen. En niet zo'n enorm (kanten) ding maar een leuke hippe met bijv. een beugel en een leuke bijpassende slip. op internet heb ik ze wel gezien, maar ik koo phem liever in de winkel zodat ik weet dat hij goed zit. Dus.. Op naar de livera, hunkemoller etc. maar mooi niks te vinden. Enkel simpele zwarte (lompe) bh's. Eén verkoopster wist zelfs het volgende te vertellen:""Tja mevrouw, mensen kopen geen mooie bv bh's, want je gebruikt hem maar zo kort, dat is zonde van het geld" Fijn verhaal. Maargoed, waar kan ik een leuke, goede beha kopen die er een beetje hip uitziet?? Alvast bedankt!
Hahaha, de markt is zich nog niet bewust van de langvoedende moeders... Maar, ik moet zeggen: ik draag al een hele tijd normale bh's, die ik gewoon opzij schuif, (dus test wel telkens als ik pas op opschuifbaarheid , wat ik overigens bij alle andere kleding de afgelopen 2 jaar ook doe: testen of ik m'n borsten eruit tevoorschijn kan halen zonder al te veel geschuif Ze zouden me moeten zien in de pashokjes )
ik dacht dat er alleen lelijke katoenen waren totdat ik hier in amsterdam bij what's up baby (aanrader!!) was. ik heb deze: Carriwell Naadloze voedingsbeha Zwart - BorstvoedingsLingerie - Voor de moederl die is naadloos, bijna een soort mini hemdje. qua maat is een voedingsbeha makkelijker te passen omdat ze van dit merk in S,M,L gaan aangezien ze van stretch zijn.
Kimmm die heb ik ook, maar bevalt mij helemaal niet! Wel voor in de nacht bij lekkage (in het begin) maar verder geeft ie weinig steun vond ik?
Ik heb vergelijkbare modellen ook wel bij prenatal gehaald, met meer steun, vanwege wel de normale bh-maten....
ik heb niet zoveel steun nodig, vind beugels nu juist enorm vervelend zitten. had wel enorme knallers van borsten, cup f op een gegeven moment en normaal een heel bescheiden 70B cupje.
Bedankt voor de reacties. Ik zal van de week even bij v en d kijken en mochten jullie nog meer tips hebben, dan hoor ik het graag!
Ik vind de BH's van Marlies Dekker niet zo mooi. Beetje te kinky Zijn er mensen die een BH van mama alles hebben? Op www.prettymum.nl zag ik nl. een leuke, maar dan nog koop ik hem liever in de winkel. Bekijk bijlage 101223
Er zijn zo veel prachtige voedingsbeha's te koop! Kijk maar eens bij lingerievoortwee.nl cupoftwo.nl Klopt dat je het beter kunt inschatten als je de beha zelf vast hebt gepakt en hebt gepast, maar de standaard lingeriewinkels hebben blijkbaar weinig klanten die hierom vragen. Je kunt dus beter naar een speciaalzaak gaan (en dan speciaal in de zin van gericht op borstvoeding, geen lingeriewinkel). Sommige online winkels bieden ook de mogelijkheid om bij hen te komen passen, moet je even kijken waar zij precies zitten. Ik ben zelf in Amsterdam bij het Borstvoedingscentrum geweest (wethouder Frankeweg). Die hebben een prachtige collectie én dames die echt verstand van zaken hebben als ze je iets verkopen. Zij vertelden overigens dat de beha's van Marlies Dekkers voor hen een heel verkeerde investering waren. Er werd vaak om gevraagd door klanten, maar bij passen bleek dat ze bij bijna niemand goed zaten. Die konden dus allemaal door naar de uitverkoop... Kortom: er is meer dan genoeg te koop, in alle maten. Kost vaak wel een paar centen, maar dan heb je ook wat! Zelf heb ik nu 3 beha's van Anita (degelijk maar niet lelijk) en 2 van Hot Milk (erg leuk, ook als je geen bv geeft - maar waarschijnlijk pas ik ze dan niet meer).
Prettymum is trouwens een fijne webshop, ze doen niet moeilijk over ruilen. En dat is wel noodzakelijk, omdat je zonder te passen gewoon niet zeker kunt zijn dat een beha ook bij jou mooi staat.
Er zijn maar weinig hippe mooie voedingsbh's omvang 90. Ik draag al tijden mijn normale beugelbh's. Als ik voed, trek ik het hele geval uit, voed toch bijna altijd thuis en vind dat voor mezelf en zoonlief wel zo prettig!
Kijk eens wat er op cupoftwo allemaal te vinden is in omvang 90 (ik weet je cupmaat niet, dus het zal niet allemaal passen) zoekresultaten - Cup of Two lingerie webwinkel zitten toch best wat mooie bij!
laatst las ik hier ook over de mammae Mammae, de borstvoedingsbeha voor de aantrekkelijke mama ook erg mooi vind ik.