Hai dames, sinds clomid 100g inneem heb ik elke keer na mijn menstruatie steken heel laag in mijn onderbuik....nou net boven mijn vagina eigenlijk.Hiervoor heb ik dat nooit gevoeld. Herkent iemand dit? Groetjes
ik gebruik geen clomid maar ik heb het ook. deze cyclus bleef ik ongiepijnen houden na de menstruatie. en ik heb alweer bijna NOD. weet ook niet wat het is meid.
Hoi Kimkivits, Het is anders dan ongi pijn.... het zit echt laaaaaaag en voelt echt anders. Ik heb maandag een afspraak met de gyn. Zal eens aan hem vragen wat het kan zijn.
Kan het niet zijn dat je je eierstokken voelt? Ik heb dat ook wel maar alleen tijdens een IVF behandeling, daarbuiten niet. Volgens mij betekent dat dat er aktiviteit is in je eierstokken. Succes!! Elmo
Hoi Damie, Voor mij is het alweer een paar jaar geleden dat ik Clomid heb geslikt, maar ook ik had last na de menstruatie. Volgens de gyn waren dat inderdaad mijn eierstokken die activiteit aan het vertonen waren. Misschien kan je de gyn bellen om het na te vragen. Groetjes,