Is het dan eindelijk zover???!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pasteitje, 11 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pasteitje

Pasteitje Lid

13 nov 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve aanstaande mama's!!!
    Ik ben al weer een paar maanden bezig om voor de 2e keer mama te worden alleen telkens weer een teleurstelling.
    Ik heb een gemiddelde cyclus van 28 dagen nu heb ik 19 nov m'n regels gehad en nu heb ik op internet m'n evt innesteling kunnen uitrekenen.
    Daar kwam uit dat ik afgelopen maandag 9-12-13 mijn evt innesteling zou hebben gehad en precies afgelopen maandag kreeg ik 2 keer een beetje helder rood bloedverlies met een vervelende drukkende buikpijn de dag erna niets meer en nu vandaag krijg ik weer n licht drukkende buikpijn en maagzuur en ligt pijn in onderrug en met vlagen beetje misselijk. Ik zou volgende week pas mijn regels weer moeten krijgen.
    Zou het please nu wel Zo zijn.????

2. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het voor je meid! Wanneer kan/ga je testen?

3. Pasteitje

Pasteitje Lid

13 nov 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Durf het niet zo goed ben bang voor weer een teleurstelling haha maar denk volgende week vrijdag ofZo zou het mooiste kerstkado ooit zijn haha

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Het kan idd 2 kanten op, spannend!
    Ik duim voor je!

5. Pasteitje

Pasteitje Lid

13 nov 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ppffff het wordt nu echt spannend ben 1 dag overtijd en ben zo bang om weer teleurgesteld te worden ik heb wel al 3 dagen last dat ik een enorme bal in m'n buik heb en voel af en toe een plopje

6. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes, ik duim voor je!

7. amaryllis1986

amaryllis1986 Actief lid

30 jul 2011
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes! Wanneer ga je testen?

8. Pasteitje

Pasteitje Lid

13 nov 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht tot maandag om nog een teleurstelling te voorkomen maar wat is een mooier kerst kado als een positieve test onder de boom haha

9. Parisienne23

28 nov 2013
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha hier hetzelfde! Wij zitten in ronde 1 voor een tweede, heb ook geen idee hoe een normale cyclus bij mij eruitziet omdat ik altijd anticonceptie heb gehad of meteen zwanger bleek te zijn. Weet dus ook mijn NOD datum niet.

Had mn regels op 25nov, heb vorige week pijnlijke borsten gehad en ze lijken iets groter, soms wat lichte buikpijn en last van mn onderrug gehad deze week. Zit te wachten op het spugen dan ben ik zeker genoeg om te testen hahaha.

10. Brabootje

Brabootje Actief lid

11 feb 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Succes Pasteitje! Knap dat je zo lang kan wachten.. ;)
    Hopelijk lezen we hier maandag een mooi bericht!

11. Pasteitje

Pasteitje Lid

13 nov 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat hoop ik ook ik heb veel verschijnselen zeker de laatste tijd ook steken in m'n tepels ik hoop t echt wat zou die bloeding dan geweest moeten zijn vorige week maandag haha

12. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Ik las dat je 21 oktober gestopt bent met de pil.
    Houd er rekening mee dat je lichaam je flink voor de gek kan houden in het begin (been there done that)
    Hoop in ieder geval voor je dat je eindelijk een positieve test in handen mag hebben! Mooi kado voor de feestdagen!

13. Pasteitje

Pasteitje Lid

13 nov 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal even weer een up to date ik ben Nogsteeds niet ongesteld geworden maar heb vanmiddag erg last gehad van kokhalzen nu vanavond erg hoofdpijn en menstruatiepijn maar geen bloeding mijn afscheiding is erg waterig. Mijn borsten doen geen zeer maar m'n tepels steken met vlagen. k ga maandag testen. Wat denken jullie???

14. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik hoop het voor je, maar alleen een test kan je duidelijkheid geven! Succes!

15. Pasteitje

Pasteitje Lid

13 nov 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames ik kon niet meer wachten met testen maar ik ben ZWANGER!!!!!!!!!!! Ben zo gelukkig joepie t mooiste kerstkado ooit dit

16. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16
    proficiat, een mooier kerstcadeau kan je niet krijgen ;)

17. yasmin30

yasmin30 Actief lid

30 mrt 2012
    379
    1
    16
    Gefeliciteerd!!

18. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Gefeliciteerd meis!
    En wat heerlijk snel is het gegaan voor je!

19. Pasteitje

Pasteitje Lid

13 nov 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel ben zo gelukkig zeker dat dit pas de 2e ronde is ik hoop dat het bij iedereen snel mag lukken

20. Evientje

Evientje Niet meer actief

Gefeliciteerd! Super kerstcadeau!

Deel Deze Pagina