Hoi allemaal Gister was ik bij mijn gyn mijn eitje was al 24, 5 mm groot !! Mijn gyn vertelde mij dat hij op springen staat. Nu heb ik de avond ervoor geklutst en twee uur na mijn afspraak bij de gyn. Is er nu een grote kans? Heb ik goed geklutst of moet ik het nog een paar keer over doen ? P.s. mijn samenlevingstest die ik ook had gister was positief Ik hoor het graag
Nog een vraagje ; hoe groot wordt een eitje max. En hoelang blijft gemiddeld zaad leven in de baarmoedermond ? Alvast bedankt
Beste Ligakoekje, Ik loop ook onder de gyn en bij mij zeiden ze 3 weken geleden ook dat mijn ei gegroeid was. Hoe groot een ei max word weet ik niet! Ik zat met precies dezelfde vraag, maar vergeten te stellen! Nu moest ik eigenlijk 3 weken geleden al ongesteld worden, maar is niet door gezet! Dus ik kwam gister bij de gyn en bleek dat ik weer zwanger ben (na een miskraam)! Dus de kans bestaat er ook voor jou, dat je zwanger bent!! Ik zal voor je duimen! Sperma van de man blijft wat ik gelezen had op internet 24 tot 48 uur in de baarmoeder leven!! Nou ik hoor graag hoe dit verder bij jou afloopt!! Gr. en sterkte met klussen!! ps. Wanneer moet je weer terug komen bij de gyn?
Wanneer het eitje precies gaat springen weet je niet, doorgaans springen ze tussen de 18-26mm. Hij staat dus echt op springen en jullie maken een goed kans voor deze maand Een keer extra klussen kan nooit geen kwaad
Het is sowieso een follikel , maar goed. Een follikel laten ze normaliter, gedurende m'n hele traject van 3 jaar, springen wanneer het 18 mm groot is. Veelal springt een follikel tussen de 20 en 24 mm. Je hebt inderdaad een goede kans gemaakt . Succes met de wachtdagen!
Sperma kan tot 5 dagen overleven in jou lichaam... Je ei springt (na een positieve ovulatietest) binnen 24 tot 48 uur met een grote tussen 18 en 26mm... Je zou vandaag nog eens aan de slag kunnen, je ei is tot 12 uur na springen bevruchtbaar, maar je hebt het goed gedaan..
Bedankt voor alle antwoorden. Gister pijnlijke steekjes aan de kant waar me eitje ook zat en een uurtje later had ik eindelijk een beetje cervixslijm. Kan niet missen denk ik ! (en natuurlijk ook geklust) We zullen zien