Hoi meiden, Wij hebben een vraagje? We zijn nu bezig met de babykamer, alleen willen wij 1 muur behangen en de rest van de muren verven. Ik vraag mij alleen af of dat wel staat? Liefs, Vuurtorentje
Ja hoor, hebben wij ook gedaan. Alles met behang werd gewoon te druk, zo stond het leuk, maar was het niet te overheersend.
Tuurlijk kan dat! Wat voor behang heb je? Wij willen alles stucen en verven maar een printje lijkt me ook wel heel leuk... Even verzinnen nog dus.
Ja hoor, waarom niet. Wij willen straks ook één grote muur behangen en de rest van de muren met een licht kleurtje verven
Wij hebben in ons hele huis 1 muur behangen en 3 muren geschildert. Vind ik juist mooi! Idd dan wordt het niet te druk.
Mee eens! Je zou natuurlijk ook kunnen kiezen om één wand druk behang te doen en de rest met een effen kleurtje te behangen.. krijg je hetzelfde effect als wanneer je het zou verven
Wij hebben vorig jaar onze slaapkamer opgeknapt en toen hebben we dus 3 wanden behangen met glasvezel / bouwbehang waar je dus overheen kunt sauzen en één wand behangen met een 'gewoon' behang met een mooi streepmotief. Het bouwbehang geeft net iets meer structuur en het lijkt wat netter, maar je kunt er wel alle kanten mee op als je weer eens iets anders wilt. Dan hoef je dus in principe maar 1 wand opnieuw te behangen en de andere 3 te sauzen en voilà nieuwe kamer.
Hier ook 1 wand word behangen en de andere wanden zijn geverft. Dan wel allemaal in de zelfde kleur maar op de verf word een muurschildering gemaakt en de behangkant blijft effe.
Hebben wij ook op dochters kamer, het werd anders en te duur en te druk. We hebben de roosjes van pip behang is blauw en de muren zijn in de lichtroze kleur van de roosjes. Staat erg leuk!
Tuurlijk kan het, maar wat ook een leuk idee is als je druk behang hebt is een paar banen. Ik stuur een foto mee van mijn kamertje dan kun je zien wat ik bedoel.