Één winke, twee regio's, twee folders?

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 1 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ik zit met een vraag die ik even niet los kan laten. Het gaat nergens over en toch vraag ik het me af;

Vanochtend las ik thuis de nieuwe Albert Heijn folder voor de komende week. So far so good. Ben ik 80km verder op bezoek, zie ik daar dezelfde folder, ik wil iets aanwijzen; compleet andere lay-out. En dat houdt me dus bezig. Iemand enig idee hoe dit kan?

En andere vraag was meteen; zijn er landelijk meerdere punten waar zo'n folder gedrukt wordt? Of gebeurt dit op één locatie en volgt daarna een landelijke verspreiding?

Sja, je kunt maar ergens over nadenken he?

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ligt vast aan het soort Ah in je stad.
    Jij woont volgens mij in dezelfde stad als mij en hier staan ook de XL aanbiedingen erin toch?

3. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ik weet niet in welke stad jij woont? :D

Dat XL verhaal, daar zeg je wat, dat hadden we nog niet meegenomen..

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.992
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik weet dat Lidl ook (voor een deel) andere aanbiedingen heeft per regio. Dat komt bij hun omdat ze meerdere distributiecentra hebben en die hebben niet altijd dezelfde aanbiedingen. Volgens mij moet je bij hun op de site ook echt aangeven in welk deel van NL je woont, voor je de aanbiedingen te zien krijgt.

Hoe het verder gaat met het drukken van de folders, weet ik niet.

5. Yup, de Lidl heeft volgens mij een stuk of 5 regio's met verschillende aanbiedingen.

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

De AH heeft landelijk overal dezelfde aanbiedingen, kijk maar op de site. Maar het zou inderdaad een AH XL kunnen zijn. Of een folder van vorige week ;)

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Zutphen@ Justme :)

Deel Deze Pagina