Aan de grote dames; welke spijkerbroeken/jeans dragen jullie met lengtemaat? Ik zoek bij voorkeur een spijkerbroek / jeans in een wat dikkere stof en met lage tassen aan de achterkant. Iemand aanbevelingen?
Ik heb de LTB Molly. Het enige merk zo ongeveer wat ook grotere maten spijkerbroeken levert (en wat moderner zijn dan miss etam).
Dit lijkt exact wat ik zoek. Heeft dit type ook een wat dikkere stof? Vaak zie je tegenwoordig van die broeken die ogen als jeans maar aanvoelen als een dun stoffen laagje als je ze aantrekt. Dat zoek ik dus niet. En kun je ook aangeven hoe de maten vallen? Bijvoorbeeld in vergelijking met G-star, Tommy Hilfiger of Mac Jeans?
Ja die ik nu heb is mooi stevige stof. Vind het goed op maat vallen, maar kan niet vergelijken met de merken die je noemt.
Dankje. Ik heb maar gelijk lengte 34 en 36 besteld en in verschillende omvangmaten. Dan kan ik passen Wordt vervolgd.
Esprit heeft ook lengtematen. En Pretty Tall. https://www.longtallsally.com/nl/?gclid=EAIaIQobChMIyqSlqtiP2gIVhgrTCh1EdgVBEAAYASAAEgLqrfD_BwE