Ok, ik ben om! Ik ben al heel wat keren in Turkije geweest, maar altijd in/bij Bodrum, maar nu ik me een beetje verdiept heb in deze omgeving, moet ik het hier echt gezien hebben! Dus op naar Ölüdeniz dan maar, in juni (zo rond de 21e), met mijn man en 2 kids, op zich geen probleem, maar...welke accommodatie is een echte aanrader??!! Budget is zo rond de 2000 euro voor met z'n allen. Mag all inclusive. Het leukst is als er een glijbaantje is voor mijn dochter , maar dat is al knap lastig heb ik gezien . Wie o wie heeft er tips??!
Oh leuk Oludeniz is zo mooi! Zou je wel echt aanraden daar een hotel te zoeken en niet in Hisaronu ofzo want daar is het alleen maar disco en cafe en bars. Oludeniz is veel rustiger en de boulevard is zo mooi. Ik ben er twee keer geweest en wij zaten in hotel Flying Dutchman (NLse eigenaar) maar dat was omdat we de eigenaar kennen. Ik zou dat niet aanraden met kinderen erbij, want er is niets bij het zwembad. Wel goed verzorgd verder. Er zijn ook wel diverse grote resorts maar waarschijnlijk zit je dan met je budget....Succes met zoeken en alvast veel plezier, ik ben jaloers!
Hey, bedankt! Ik had ook al zoiets gelezen inderdaad haha. Omdat niet veel NLers er naartoe gaan (blijkbaar), is het wel even zoeken hoor!!
Nee, ik ben echt alleen in Ölüdeniz geweest (en Fethiye een dagje) maar ik heb wel gehoord dat Dalyan heel mooi moet zijn