ik heb idd met ochtendurine getest. De testen gaan ervan uit dat je NOD 14 dagen na je ei is. Ik heb een korte luteale fase, voor mijn doen teste ik dus 1 dag na NOD, maar eigenlijk dus 2 dagen voor NOD. weet je hoe lang jou luteale fase normaal is?
Nee ik weet het niet precies. De vorige keer was mijn cyclus 33 dagen. Maar deze keer 28 want dat heb ik gevoeld door de innestelling. Groetjes Sabrina
oohwoohw wat hebben jullie weer lekker gebabbelt vandaag en hoe is het met Jeem22? bloeding gestopt weer? en met sabrina? alles goed? wel spannend nu jeje vertelt hebt in de dagen dus kben benieuwd.. hier gaat het ook nog super althans.. de pijn (steekjes, zeurig gevoel) trekt lekker naar de rug, en gisteravond waren met borsten best raar, net op ik spierpijn had.. verder heb ik mijn banner op een dagje verder gezet maar morgen is mijn NOD en heb totaal niet het gevoel wat ik normaal wel heb als ik ongesteld moet worden mijn chagerijnige humeur blijft weg wat normaal standaard 3dgn voor mijn NOD is en ook totaal niet het gevoel ik moet het worden.. ik heb vandaag testjes gehaald en zaterdag/zondag maar eens wagen, tenzij de duiveltjes zich aanmelden suc6 allemaal en laat gauw weer wat weten! truste!
hey Ja het bloeden is gestopt nu alleen nog last van bruinige afscheiding hopelijk een heeeel goed teken.. Gelukkig nog 3 dagen en dan weten we het ( hopelijk )
Jeem22, Ik las net dat jij ook iets bloed verloren hebt. Heb je veel verloren? zag ook een klein bloedpropje en hoe lang heb je dat bloedverlies gehad. Even wat vraagjes hoor, word beetje onzeker hiervan, word ik nu al ongesteld of is dit wat anders Ik had vanmorgen opeens wat bloedverlies. Nog wel wat steken rechts onderin me buik en gevoelige tepels. jacqueline
Hoi Hoi Ja 1 dag meer rozig dus echt heel weinig. Nu is het bruinig dus oud bloed en heb dit al 3/4 dagen
spannend hoor meiden! hoop op allemaal mooie streepjes hier vanochtend nog een digitale cb test gedaan; ZWANGER 1-2 WEKEN (en vervolgens de hele ochtend boven de wc-pot gehangen, fijn hoor zwanger zijn)
Dank je voor je snelle antwoord. Bij mij is het ook wat rozig bloedverlies. Ik moet maar gewoon ff afwachten. Maar dat is het lastigste deel vind ik. Als het niet doorbreekt, dan kan ik zondag testen. Dus we blijven hopen
hahaha ja dat is waar. En ik heb de test in huis liggen en dat maakt het wel lastiger om te wachten. Dan denk ik van zou ik nu al gaan testen of toch maar wachten. Tot nu toe lukt het nog om te wachten
ja ik heb ook 2 testen thuis liggen maar nee ik wacht echt. Al kriebelt het wel heel erg k doe het niet
hey meiden, sinds vanmorgen heb ik zulke ongikrampen dat ik eigenlijk niet kan geloven dat ik nog zwanger zou kunnen zijn... er is nog geen bloed maar het voelt alsof het elk moment kan doorbreken afwachten dus
Hee meiden, ik ben ook weer terug van mijn werk. Ik hoop dat het alleen ongikrampjes waren en dat het daarbij blijft. Bij mij zijn er al de hele dag rommelende darmen, en echt ontzettend misselijk tegen het overgeven aan. Vanmorgen getest en zag een licht streepje(helaas geen foto gemaakt want moest naar mijn werk.) ik ben net thuis kijk ik weer naar de test is het streepje weg Mag eigenlijk morgen pas testen. Het streepje verscheen wel binnen 10 minuten bij de kruidvat test. Ik wacht af tot zondag en dan waag ik nog een testje. Hoop zo op een dikkere streep. Verschillende collega's vragen mij of ik zwanger ben omdat ik er zwanger uitzie. Hoop het hoop het. (ondanks dat mijn collega's weten dat ik bezig ben met kinderen) Groetjes Sabrina
Als je 2 streepjes hebt (net nadat je de test hebt gedaan bij mij verscheen het na 1 a 2 minuten en ik had ook met de test van kruidvat getest) dan kan je er vanuit gaan dat je zwanger bent! Ik hoop het voor je! Ik ben benieuwd! liefs kelly
net binnen en wilde weer ff kijken hoe en wat hiero ondanks dat ik super moe ben, maarja.. spannnnnennddd Sabrina, ik ben eens benieuwd ik ben morgen 'officieel' 1dag overtijd (banner heb ik xtra 1dag later gezet van me ) en hier alleen felle steekjes onderin de buik en rommelende darmen, niet normaal! zelfs als ik gegeten heb hihi.. en voor de rest van de wachtende onder ons suc6!! truste.. Liefs