Ik heb een vraagje heb 4weken geleden een miskraam gehad met 9weken en die opgewekt dmv Misoprostol.Tot en met afgelopen donderdag af en toe bruine afscheiding gehad en dan weer dik een ddag niets.Nu heb ik sinds zaterdagavond echt rood bloedverlies maar niet veel,gister wel redelijk wat,maar vandaag weer niet heel veel en nu de ene keer rood en andere keer wat bruinig.Normaal gepsoken heb ik altijd een cyclus van 27/28 dagen en ben nooit zo lang en erg ongesteld en omdat ik nu toevallig op dag 27 van mijn cyclus weer rood bloedverlies heb gekregen vroeg ik mij af of ik dit als mijn menstruatie kan en zal beschouwen of niet? Groetjes
poekie zou idd goed kunnen dat het je menstruatie is, weet niet of je bij ene gyn loopt anders kun je die even bellen en het vragen ik had na mijn vorige curretage ook met een week of 4 2dagen bruinverlies maar dat was toen niet mijn ongie, maar als t rood is en al ene paar dagen is het denk ik wel je ongie, suc6
Hallo anoniempjuh, het was wel echt rood in ieder geval 1dag en meer dan de dagen na mijn miskraam.Hoe gaat het met jou want zie dat je net gecurreteerd bent jeetje heel veel sterkte in ieder geval en bedankt voor je antwoord