@laris: welke oplaadbare kruik heb je? En hoe lang moet deze in de lader voordat ie op temperatuur is? Liefs, wanda
Nou nou, zoveel mensen zoveel ervaringen. Ik ben uitgerekend op 6 mei, dus heel warm zal het nog niet zijn. Maar ik merk toch dat als iemand twee kruiken gebruikt het nooit erg lang is. Dan denk ik dat ik de tweede toch probeer te lenen. Ben alleen wel benieuwd naar die oplaadbare kruiken, werkt dit nou zoveel beter dan die metalen?
Hmm, als wij tot 11 uur 's avonds de verwarming aan hebben, is het de volgende ochtend nu gewoon 17 graden beneden, en op de babykamer misschien nog wat frisser. Maar inderdaad savagesoc, een tweede zou ik zeker lenen. Als je in de buurt woont roep maar hoor Ik ben ook wel benieuwd naar die oplaadbare... maar ja, aangezien ik al 2 gewone heb heb ik weinig zin nu nog zo'n oplaadbare aan te schaffen.
Ben eind november bevallen, had 2 kruiken maar heb er altijd maar 1 gebruikt. Ligt er ook beetje aan hoe snel je kindje zichzelf warm kan houden. Rosalie kon dat al vrij snel, dus 1 kruik was prima. Na die eerste week gebruikten wij de kruik ook alleen nog om de kleertjes op te warmen voor na het badje, en om de wandelwagen voor te verwarmen voordat we naar buiten gingen (maarja, het was dan ook min 30 graden ofzo )
onze vent is van december en was toen -10 toen hij thuis kwam.. wij hebben er 2 gebruikt.. één voor de kleertjes na het badderen en één voor in bed.. Paar dagen later hadden we er één boven voor in bed en één beneden voor de wandelwagen.. Rubberen word afgeraden omdat die veel sneller knappen. Die metalen vind ik super.. blijven lang warm
2 kruiken. Ties is geboren toen het 30 graden was, maar hij is een koukleum en in de winter heeft hij regelmatig met beide kruiken geslapen. en ik heb ze gebruikt tijdens de weeen, eentje tegen mijn buik en eentje tegen mijn rug.
Ik heb de KooZZzi van Princess gekocht. Je moet 'm 10 minuutjes opladen en dan is de kruik 9 uur lang warm. Ik vind het ideaal en geen kans op lekken.
Ik ben op 1 mei 2008 bevallen en vaak is het behoorlijk warm rond die tijd ( hier ook dik in de 20) Wij hoefde maar 1 kruik te gebruiken en hebben hem ook maar 3 dgn ofzo gebruikt.
Hier wordt ook twee kruiken geadviseerd en daarom heb ik er maar twee aangeschaft. Mijn vriendin is vorig jaar in juli bevallen (te vroeg) en daardoor kon haar kindje zich niet zelf op temperatuur houden, waardoor ze ondanks het warme weer de kruiken wel echt nodig had. Ijzeren kruiken zijn overigens niet eng, ze worden (als je een goeie koopt) heel goed gecontrolleerd. De rubberen kruik wordt hier afgeraden. Succes met beslissen. Welicht kun je met 1 beginnen en de andere lenen bij iemand?
dat is gewoon lompigheid geweest dan, je controleert toch ook altijd even (rollen) voordat je dat ding bij je kindje legt?
Dat bedoel ik te zeggen, het ligt niet aan de kruik want die is tot in den treure getest, maar aan de gebruiker. Maar iedereen maakt natuurlijk zijn eigen keuze hierin.