help!! bay snotverkouden en tandjes!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pinguin, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    zit echt ff met mn handen in het haar!
    onze dochter is heel erg verkouden, neus helemaal dicht zitten en haar eerste tandje komt erdoor!
    ze slaapt al 3 nachten heel slecht, overdag slapen lukt ook bijna niet (hazeslaapjes van 20 min)
    we hebben tandgel, dat werkt maar eventjes, speentjes in de vriezer maar daar kan ze weinig mee omdat haar neusje zo dicht zit, eten krijgt ze bijna niet weg door haar neus etc...
    ook paracetemol werkt maar een uurtje ong dus dat helpt ook al niet!
    voor haar neusje hebben we luuf, een neusspray en ui op haar kamer maar dat wertk ook allemaal niet!
    wat kan ik nog doen?????
    vind het zo sneu voor haar! ze ligt maar wakker, is doodmoe, huilt de hele dag en haar tempratuur schommelt van 36 graden tot 39 graden en ze heeft gigantische diarree!
    iemand enig idee???
    en een idee hoe lang ze ongeveer last hebben van tandjes die doorkomen?
    kan zelf wel huilen omdat ze zich zo ellendig voelt! :(

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

nou meid ! ik kan je een handje geven , men meid heeft wel al tandjes maar komen 4 kiesjes door , snotverkouden, en een tandvleesontsteking der bovenop weet me ook geen raad ga morgen langs de HA hoop dat hij wat voor mij kan betekenen

3. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    ik zat ook te twijfelen of ik de ha zou bellen..
    dit is echt geen doen meer zo!
    maar dan denk ik weer; ze zien me aankomen, bellen voor verkoudheid en tandjes... maar ze heeft er zon giga last van!

4. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik ga zoiezo morgen langs hoor want ook hier giga veel last enzo maar in belgie is het op dat gebied makkelijker denk ik hoor

5. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    3x op een dag stomen? Probeer der boven een klein bakje met doekje over der hoofdje te stomen met kamille?
    otrivin baby neusdruppels ? Zijn pipetjes en druppelt helemaal in de neus, spray vind ik zo akelig
    ik deed bij mijn zoontje wel eens in beide neusgaatjes klein beetje luuf, vond ie heeeeerlijk want t blijft dan ruiken waarschijnlijk.
    Zetpil paracetamol geef je al toch?
    En voor de tandjes niet de gel maar een dentinox proberen op een wattestaafje en dan overal over der tandvlees halen?

Heeeeeeeel veel succes, ik heb geprobeerd mee te denken..geen idee of t wat is!

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

7. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    bedje hebben we al omhoog
    ze slaapt nu eindelijk, durf haast niet op te staan en door het huis te lopen.. bang dat ze weer wakker wordt..
    zal morgen maar ff naar de apotheek en van alles in huis halen wat eventueel kan helpen!

8. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Hier een aantal weken, ook in combi met wekenlang een snotneus, maar geen koorts.

Als je het niet vertrouwt, bel de hap!

Bij ons was dentinox + luuf een uitkomst. Helaas niet voor alle kindjes zo te lezen :(

9. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    weken??? ohjee...
    daar zakt me de moed een beetje van in de schoenen..
    ik dacht 3 daagjes ofzo....:)

10. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    hier ook 1 met doorkomende kiesjes... hoesten( zeehondje style) , snotneusje, diaree maar geen koorts arm jong...
    morgen moet ie ook naar het cb voor prikje maar als die dan nog zo is lama zitten verschuif ik de afspraak wel

Deel Deze Pagina