één vuurrode wang

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door fabsie, 10 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Is dat de bekende "er komen weer tandjes door" - wang, of iets anders?

2. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Hier betekent het eigenlijk altijd dat er tandjes aan zitten te komen!

3. Emme

Emme Niet meer actief

Hier ook!

4. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hier ook! Vooral met de hoektanden en kiezen was het heel erg!

5. giraf

giraf Niet meer actief

Kan dat ook als ze pas 4 maanden zijn?
    De kleine heeft al 2 dagen een rode wang aan 1 kant. Dacht eerst koorts, maar dat was het niet.
    Maar ze lijkt verder nergens last van te hebben...

6. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hier ook altijd rode wangen bij komende tandjes!

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier standaard zijn rechterwangetje vuurrood als er een tandje aan zit te komen, zoals nu dus;) Ziet er echt heel raar uit haha.. De andere wang wordt nooit rood haha..

8. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ohhh, nou dan komt het daar bij mijn zoontje ook vast van. En hij heeft ook steeds zijn handje in zijn mond....

9. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    je zou eens voorzichtig kunnen voelen of je iets hards voelt in zn mondje en of het tandvlees bleek of rood is.

Hier ook rode wangen al een tijdje, maar nog geen tandje te voelen/te zien. Maar hij kwijlt wel behoorlijk, zit de hele tijd met zn hand in zn mond en wil overal op kauwen, terwijl hij normaal sabbelt. Ook schudt hij sinds de laatste dagen als hij iets in zn mondje doet zn hoofd heen en weer over zn onderkaak. Dus ik wacht geduldig af.

Rode wangen kunnen indd ook korrst of oorontsteking zijn. ( hoorde ik gisteren bij de HA)

Liefs

10. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

hier betekende ook een rode wang tandjes. Niet altijd, maar vaak wel. Met 4 maanden kan dat al wel.

11. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Er zit een dikke bobbel in haar bovenkaak, dus ik ga er ook maar van uit dat het tandjes werk is. En tja, met 4 maanden kan je kindje in principe ook al tandjes krijgen, ook al is dat heel vroeg.

12. KyraB

KyraB Lid

6 dec 2008
    72
    0
    0
    Hier is het ook altijd zo met tandjes.
    maar afgelopen week had hij ook een rode wang, en toen bleek hij oorontsteking te hebben. Dus ik zou ook even goed naar andere symptomen kijken.

13. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    daymian heeft nu ook 1rode wang en hij kwijlt ontzettend, ook meer poepluiers.
    ik kan alleen nog niks ontdekken in zn mondje, maar als ik naar alyssa kijk duurde het bij haar ook een tijdje voordat het tandje eindelijk door was.

liefs doris

14. Tink

Tink Niet meer actief

Hier ook altijd rode wangen met tandjes, maar inderdaad ook in geval van oorontsteking. Maar dan voelt een kindje zich doorgaans ook niet erg lekker (pijn, koorts).

Maar tandjes kan zeker, met 4 maanden.

15. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    hier ook. maar ook vaak als ze moe is en dat hoeft dan niet aan beide kanten even rood te zijn.

16. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    hoe lang duurt het voordat een tandje is doorgekomen eigenlijk ? Ik zit steeds te kijken in Tycho zn mond maar zie en voel nog niks. HEt kwijlen is ineens drastisch verminderd... hij hoeft geen 3x per dag een nieuw shirtje meer aan. Dus misschien toch geen tandje?

xx

Deel Deze Pagina