écht goede keukenmachine

Discussie in 'De lounge' gestart door Feetjes, 30 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Ik ben al een tijdje van plan om eens een echt goede keukenmachine aan te schaffen. Bij voorkeur eentje waar ik (bij wijze van) een hele courgette/wortel/aubergine in kan gooien die er vervolgens gesneden uit komt ;). Ik wil er ook een blenderfunctie en deegkneedfunctie op. Ik weet dat Kenwood zulke machines heeft, maar er zijn er vast meer.

Ik heb er nu eentje van philips die niet erg sterk is, bij het minste of geringste raakt hij oververhit...

Iemand ervaring/tips?

2. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    De Bosch MUM-serie is een goede.

3. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ik heb Kenwood. Een foodprocessor en een keukenmachine. Ik had als eerste de Kenwood Patissier. Ik gebruik die regelmatig tijdens het bakken maar ook voor pannenkoekenbeslag en aardappelpuree. De foodprocessor is een multipro nog iets :p Super tevreden mee en die wordt bijna dagelijks gebruikt. Inderdaad om groenten te raspen, plakjes te snijden,etc. Voor smoothies, voor verse jus, te kloppen indien de Patissier al in gebruik is of voor kleine hoeveelheden. Met beide erg tevreden.

4. bananenschuimpj

bananenschuimpj Actief lid

28 feb 2011
    223
    0
    0
    Ik heb een Kenwood maar krijg volgende week voor mijn verjaardag de Bosch mum ben heel benieuwd!

5. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.385
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik heb een kenwood KM285, die is echt top!! Gebruik hem vaak. Voor vers pizzadeeg, de blender, beslag voor pannenkoeken of cake, de foodprocessor en de minihakker. Zelf een boemboe voor de nasi maken is een eitje met die mini hakker, en gewoon in de vaatwasser en weer schoon. Alles kan in de vaatwasser. Ik heb hem sinds februari maar weet niet meer hoe ik het daarvoor deed haha, minder vaak iig. Het neemt je echt werk uit handen.

6. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Dank voor jullie reacties!

@elena22 en bananenschuimpj; welk type kenwood hadden jullie? en waarom beviel deze wel/niet?

Ik bak nog wel eens brood dus de kneedfunctie moet aardig goed zijn :)

7. bananenschuimpj

bananenschuimpj Actief lid

28 feb 2011
    223
    0
    0
    Kenwood multipro werkt prima alleen ik vind die van Bosch mooier eruit zien en heb hem al 5 jaar dus mag wel een nieuwe hij is niet stuk maar wil iets nieuws

8. V2015

V2015 Actief lid

19 mrt 2016
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een Kenwood. De titanium chef.
    Wil nooit meer zonder haha. Wat een mooi deeg kan die machine kneden.

9. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
  10. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Ik heb ook een Bosch Mum. Fractie van de prijs van een kenwood en het is echt een topding. Kan een kilo bloem aan met kneden, neemt alles goed mee en ook met snijden etc gaat echt supergoed.

11. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    heeft de bosch mum ook een blender? Kan ik zo niet terugvinden. Ik zie ook enorme prijsverschillen, zowel bij Kenwood als bij Bosch.

Iets met bomen en een bos ;)

12. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
  13. Truusdemier

Truusdemier Niet meer actief

Ik heb een supergoede : Magimix 5200xl; 3 kommen in 1 en past zijn vermogen aan naar hetgeen je erin stopt. Dus voor zachte groente draait hij zachter zodat je niet gelijk prut hebt.
    Ik had eerst een Philips, maar deze is zoveel beter. Alleen kost wel een bak geld... je moet het er voor over hebben

Deel Deze Pagina