Hallo Dames ik heb hier op het forum kaartjes gewonnen van zwanger en gezin beurs. Deze beurs in Hardenberg. Deze beurs is volgende week al, en wij kunnen helaas niet. Wie o wie kan ik gelukkig maken met deze kaarten.
Lijkt mij wel leuk, voor wanneer zijn ze? Oh ik zag het al volgende week, dan kan ik wel en hardenberg is hier dichtbij! Interesse!
Lijkt mij ook super! Denk dat er genoeg meiden hier blij te maken mee zijn. Dus ik zou zeggen succes met eentje uit te zoeken
O ja dat is leuk zeg van jou.... wil samen met een vriendin( ze is zwanger 4 maanden) gaan als verrassing voor haar dan. Dus lijkt mij wel leuk.
Ik heb mijn gewonnen kaartjes ook in de aanbieding. Ik dacht dat het in de Hal in Gorinchem was en Hardenberg is voor ons 2,5 uur rijden.
Misschien ligt het aan mij hoor.. Maar waarom doe je mee aan een actie als je niet kan? Ik doe alleen aan mee als ik er iets aan heb, op producten waar ik niks aan heb reageer ik niet.
Ik hou mn kaartjes lekker zelf Maare...waarom doe je mee als je niet kunt, of zie ik het nou verkeerd?
Moontje 2008 ik stuur je naam door aan lotte. Dan moet je haar dan je adres sturen zo snel mogelijk. Heel veel plezier. Ik maak hem nog niet op slot, omdat sjorsje ook de kaartjes weg doet.
Omdat we zijn uitgenodigd bij fam weekend. En eerst kon ik dus wel en nu niet meer omdat wij daar heen gaan. Helaas vind het zelf ook jammer, maar fam weekend gaat voor.
ow ik wil ook wel heen, 30 sept is dat toch of???teminste als de baby besluit nog even te blijven zitten Maar wat ik mij afvraag is het wel echt leuk of valt het tegen??kan je daar wel een middagje rondlopen? Zijn daar ook wel mannen of is het net als de huishoudbeurs, weinig mannen ?