Bij Sem begon ik echt heel duidelijk te merken zo'n maandje geleden. Hij was toen ongeveer 9,5 maand. Nu is hij nog steeds eenkennig, zal ook nog wel even duren denk ik. Aan de andere kant: het kan ook ineens weer veranderen.
Esmee is dat al vanaf het begin! Het begint nu voorzichtig een beetje minder te worden. Ze heeft gister bij mijn oma op schoot gezeten zonder te huilen. En das heel wat voor haar
Thor heeft het een tijdje gehad met zo'n 3 maanden en dat ging vrij snel over. Nu heeft hij het zo af en toe; de ene keer wil hij bij iedereen op schoot en soms weent hij al als iemand hem aankijkt. Bij hem ligt het nu nog aan de stemming dus
hier ook rond de 6 maanden en nu weer (15mnd) hoe moet je hier mee omgaan? mensen lokken haar namelijk de kamer in met een beker drinken terwijl ze helemaal niet wil/durft
Ik merk nu ook dat mano eenkennig begint te worden, heeft hij nooit last van gehad eigenlijk. Hij is nu 14 maanden.
Mijn dochter had het een klein beetje rond 3,5 maand en ze had een enorme piek met 5,5 maand! Echt NIEMAND kon ook maar bij haar in de buurt komen of het was brullen! Uiteraard was het bij papa en mama wel goed . Na haar 6 maanden sprong (pfff wat was die heftig) is het stukken minder maar nog niet helemaal weg.
Inderdaad erg verschillend zeg! Het zal dus afwachten zijn wanneer het over is. Had eigelijk gehoopt dat er een duidelijk patroon in zat van hoe lang dit zou duren. Maar helaas.