Wat verdrietig. 71 jaar. Zoveel mooi werk gedaan, qua acteren en vertalen / bewerken. Ben pas fan v Heel Holland bakt geworden toen Andre het al deed, nog steeds jammer. Wat verdrietig voor haar familie.
https://www.nu.nl/media/5919864/presentatrice-en-actrice-martine-bijl-op-71-jarige-leeftijd-overleden.html?redirect=1 Wat verdrietig. Ik vond het een mooi persoon. Ik vroeg mij toevallig afgelopen week af hoe het met haar zou zijn, het laatste dat ik had gelezen was dat ze in een depressie was beland. Terwijl ze zelf altijd zo'n hartelijke uitstraling had.
Vreselijk dat ze haar laatste jaren zo moet afsluiten en ook nog eraan komt te overlijden. Vond het een prachtig mens, warme uitstraling en mooie stem.
Is één van de presentatrices die ook in BE gekend was. Vond haar een mooie vrouw met prachtige uitstraling. En ze deed toch ook de groentjes van HAK? Of ben ik hierin mis?
Ja ze deed ook de Hak reclame. Ik schrok van het nieuws dat ze is overleden. Sterkte voor alle nabestaanden.
Nou ik schrok ervan. Wat een mooi mens en haar humor heerlijk. Ik schrok ervan omdat ik een keer las dat ze misschien heel holland bakt weer zou presenteren dus dat is mij bijgebleven en dan is ze overleden .
Iemand ook vanavond de uitzending over Martine gezien? Wat heeft ze veel prachtige dingen gedaan wat ik nooit wist. Ik ken haar vooral v Zonnetje (en reclames natuurlijk) en musicals vertalen. Maar voordat ik er was heeft ze ook veel prachtige dingen gedaan zeg. Blijft zo jammer en vooral dat ze de laatste jaren zo ziek was en zich daar zo van bewust.