Mijn zoon heeft in groep 3 ook bouw gehad, hij herkende echt geen letters en toen hij er een paar kende schreef hij ze verkeerd. Het ging hem soms echt te snel, de fiets (vooral de bel) leidde hem af en daar werd hij dan boos van. Met minder druk ging het heel langzaam steeds beter. Maar altijd met veel aansporen, want het ging niet van harte. En ineens viel bij hem het kwartje (heeft zoon met veel dingen) en ging hij veel beter lezen. En had hij bouw gehaald. En nu zit hij in groep 6 en heeft avi eerder uit dan vele klasgenoten. Dus het is helemaal goed gekomen hier.
En nu helpt hij zelf andere kinderen met bouw die moeite hebben met lezen, en vertelt ze dat hij het vroeger ook moeilijk vond maar het nu goed kan, zo schattig!
Volgens mij kun je kiezen of je die wil tonen. Ik heb één keer met oudste geoefend en toen werd ik zelf zo panisch van die fiets dat ik blij was dat dat uit kon
Ja klopt, maar zonder de fiets wist hij niet wanneer de tijd erop zat. Hij moest het wel binnen de tijd aanklikken natuurlijk.