‘Go fund me’ voor verjaardag.

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door merah, 3 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.949
    8.762
    113
    Het is inderdaad absurd hoe duur ze in eens worden als ze uit de handel gaan.
    Positief gezien het behoud zijn waarde.

    Zelf hebben we ook plezier bij het bouwen dus kan me voorstellen dat ze daar rust uit kan halen en er zo veel plezier aan heeft. Ik snap heel goed dat je een duur cadeau wil geven. De lol en rust is dan alles wel waard.

    Een gelukkig koppie is toch alles wat je wil. Is het Parijse restaurant ook niet meer beschikbaar via marktplaats? Voor betaalbare prijs
     
  2. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.930
    1.660
    113
    Vrouw
    Hier zoonlief een switch ook nav corona al 3 maanden eerder gekregen maar wel deel vd verjaardags centjes aan ons moeten geven.

    als het een normale verjaardag was had hij die dag de switch gekregen en Dan ook de centjes deels aan ons moeten geven.

    wij gebruiken altijd www.lijstje.nl
    Daar had ik zijn wens op gezet 3 andere kleine kadootjes. Zo konden ze ook kleine kadootjes doen maar meerendeel heeft geld gegeven bij de verjaardagskaart
     
  3. Saz667

    Saz667 Fanatiek lid

    24 nov 2008
    4.828
    164
    63
    Gewoon overleggen dat je liever één groot cadeau wilt doen, en vragen of mensen hier aan mee willen doen?

    Hier hebben de kids dit jaar samen een trampoline gekregen voor hun verjaardagen (van ons en opa's en oma's), vorig jaar een switch voor de oudste twee samen, ook van ons en opa's en oma's.
     
  4. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.043
    4.239
    113
    Hier vraagt onze zoon (ASS) altijd geld, lekker duidelijk, geen verassingen verpakt in cadeau papier waar hij niet weet wat hij er mee moet. Maar ik herken het wel, als ouder van een kind met ass ben je al blij dat je iets kunt geven waar ze ook echt wat mee kunnen.

    Mijn zoon heeft helemaal niets met Lego, ooit een auto van Lego gekregen, ik in elkaar gezet. Hij rijdt ermee en botst, steentje eraf, kind helemaal verdrietig ( lees meltdown) omdat het kapot was. Hij was toen 5, hij is nu 14 maar Lego is nog steeds niet leuk want dat gaat kapot.

    Hier heeft , sinds een jaar, een computerspel wat goed bij hem aansluit. Daarmee kan hij autorijden door straten net echt, van zijn verjaardagsgeld heeft hij een stuur ervoor gekocht.

    Ik denk dat ik voor je dochter een grote legosteen zou knutselen waar de visite een kaart+geld in kan doen.
     
    owly vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina