Elk jaar mogen alle oppaskindjes hun schoen zetten hier. Voor dit jaar zoek ik inspiratie. Het moet wel een kleinigheidje zijn, ik heb 10 oppaskindjes Vorig jaar zo'n dino groeiei erin gedaan, vonden ze allemaal erg leuk. Wie heeft nog een leuk idee. Leeftijd varieert van 0-6 jaar.
Bij de Action hebben ze kleine make up setjes voor 99 cent. Dat vinden de meeste meisjes wel leuk toch? Voor de jongens geen idee. Ik heb zelf zo'n make up setje gekocht voor in de schoen
Ja mijn dochter vindt dat super, maar de meeste zijn onder de 4, weet niet of al die ouders daar blij mee zijn.
Lobbes.nl heeft 10 cadeautjes voor 10 euro. Je kunt dan zelf uitkiezen of samenstellen. dino ei inderdaad, of autootje, puzzel enz.
Mijn eigen kinderen kunnen uren zoet zijn met zoiets, maar weet niet of alle kinderen dit leuk vinden:
Ik zou action rond gaan en tussen het speelgoed gaan kijken, kost niet zo veel en hardstikke leuk spul
Hmm lastig ja. Ik had het geen probleem gevonden maar vast niet iedereen vindt dat fantastisch. Is dat op die afbeelding met magneten ofzo? Ik heb het nog nooit gezien
@Bailief en @Eva2011 het is een schakelpuzzel. Blijft dus aan elkaar zitten en kun je op allerlei manieren vervormen en figuren van maken.
Een adventkalender, rijgkralen, knutselsetje, handpop, wintermuts, stuiterbal, stickers, badspeeltje..
Een magische worm, stickervel, ministempels, glow in the dark sterren of zo'n klaparmbandje misschien?
Ik zou per kind een beetje kijken wat bij de ontwikkeling past. 0-6 maanden een rammelaar/knuffeltje o.i.d. 6-12 maanden een balletje, iets waar ze naar kunnen kruipen o.i.d. 1-2 jaar .. 2+ een kleurboekje, kleurtjes, boekje, auto o.i.d. 4+ ..
Probleem heeft zich vanzelf opgelost. Kwam vandaag zeer afgeprijsde zoekboeken tegen. 1,50 p/st. Alleen voor de baby's een prentenboekje van kikker gedaan. Verder allemaal een zoekboek.
Hier ook dames met tiener kinderen die niet meer geloven maar die meespelen voor de kleine broertjes/zusjes die wel geloven? En wat geven jullie die zoal in de schoen?
PlayStation kaartje (lang leve fortnite..) Nagellakje of Rituals dingetje (maar jouw oudste is een jongen toch?) Gewoon een chocoladeletter Leuk tijdschrift Lekker geurtje als hij daar interesse in heeft
Voor tiener meiden vind ik deze rituals erg tof. https://www.rituals.com/nl-nl/the-ritual-of-holi-crackling-body-mousse-1102492.html?channable=None.MTEwMjQ5Mg&gclid=EAIaIQobChMIvYzXxJ2X3gIVl-d3Ch20-QLpEAAYASAAEgJv2PD_BwE