Nja spelen is een begin toch? De logopediste kijkt mee voor de mondmotoriek? Vandaag weer een nieuwe dag! Succes!
Ik heb geen tips buiten alles om wat hier boven al staat. Vooral wel je aupair vragen om hulp, zij is ook een bekend gezicht voor de meisjes. Ik hoop dat I snel een beetje echt gaat eten, al is het spelen al een goed teken denk ik. Hopelijk valt het voor jullie als gezin ook een beetje mee. Veel succes en sterkte de komende periode ♡
Heel veel sterkte. Wel ervaring met langdurige opname, maar wij hebben maar 1 kindje dus dat was qua regelen wat makkelijker.
Ja die kijkt mee voor de motoriek inderdaad! En spelen is inderdaad een (goed) begin! Ze heeft vandaag twee lepeltjes van een potje gegeten Verder was t wel echt een shit dag.
Ja, je merkt heel erg dat ze aan het verzwakken is. Ze was vanochtend al 130 gram afgevallen.. Ze is heel moe en huilerig.. T is echt sneu om te zien. Ze was zo verdrietig..
Ach, wat sneu. Daar breekt je moederhart toch van... Hopelijk gaat het eindresultaat alle pijn en tranen waard zijn. Hou vol!
Wat vreselijk. Je weet dat het voor het goede doel is, maar dit gaat zo tegen je gevoel in. Snel lekker gaan eten lieve I.
Lief dat je het vraagt en sowieso alle reacties in dit topic!! Dit heb ik vandaag in haar ‘dagboekje’ geschreven. Lieve I, Dag drie alweer! Vanochtend had je een klein beetje ondertemperatuur voor jouw doen. Normaal zit je rond 37°C en nu had je 36.1°C.. Ook was je weer 115 gram afgevallen. Je eerste eetmomenten gingen niet zo goed, je hebt een klein beetje melk gedronken, maar wilde niets eten. Smiddags kreeg je een beetje brood.. Je hebt drie kruimels op, maar het is een begin!! Later at je ook nog een lepel voeding. We zitten nu in stap twee en dat betekend dat alles wat je eet wordt afgetrokken van de sondevoeding die je krijgt. Qua voeding hebben we trouwens gekozen voor het bruine bonen potje van Olvarit. Deze is glad gepureerd en is dus makkelijk om mee te beginnen. Ook is dit het potje met de meeste calorieën en die kun je wel gebruiken momenteel. Je bent nog steeds erg moe en je slaapt veel. Vandaag kon je gelukkig wel iets meer lachen. Ook kwam je grote vriendin H. langs met M. Zij hebben even op jou gepast zodat ik snel even thuis kon douchen en wat nieuwe kleding kon inpakken. Nu lig je weer lekker te slapen.. Slaap lekker mopje, morgen weer een dag!
Ga nou lekker eten meisje, daar krijg je energie van en voel je je een stuk beter door. Ook neemt het de buikpijn weg die je misschien wel hebt. Sterkte @Tuttebella! Lijkt me heftig om je baby zo te zien. Gaat volledig tegen je natuur in natuurlijk. Hopelijk morgen weer een beetje beter dan vandaag. Elke dag een stapje
@Tuttebella Er is vast al eens naar gekeken, maar zit er al de hele tijd aan te denken... Het tongriempje/lipbandje is wel gecheckt toch? En hoe gaat het nu?
Ach wat moeilijk toch hè.. Je kleine meisje. Hopelijk gaat ze gauw wat meer eten. Sterkte en een dikke knuffel ♡