Wat ontzettend fijn dat ze de yoghurt heeft gegeten. De eerste stap is gezet. Hopelijk Gaat ze snel meer eten.
Ja logisch! Fijn dat je vandaag even een dagje thuis ben En fijn dat de kindjes lekker vertroeteld worden, kunnen ze vast even goed gebruiken Wat super dat ze wat heef gegeten!!
Wat een supergoed nieuws! Het begin is er. Kan me voorstellen dat het loodzwaar is om je meisje zo te zien. Dan geeft dit zoveel hoop!
Oh zo lief meiden, hoe iedereen meeleeft! In het ziekenhuis is het best eenzaam, je wereldje wordt ineens heel klein. En dan voel je je ook nog echt shit omdat je je kind een soort van aan het mishandelen bent.. Jullie berichtjes zijn dan heel fijn om te lezen!❤️ Was in staat om de vlag uit te hangen vanochtend haha. De rest van de dag heeft ze een paar slokken water gehad en wat hapjes nog van de extra calorien yoghurt en het Olvarit potje. Het is nog veel te weinig natuurlijk, maar het begin is er! Het kost haar wel heel veel moeite, over het bakje yoghurt vanochtend heeft ze bijvoorbeeld bijna een half uur gedaan. Waarschijnlijk gaan we morgen of overmorgen door naar stap 3 van het plan! Bekijk bijlage 580576
Oh wauw, wat goed om te lezen! Wat een lastige tijd maken jullie door, zo heftig en emotioneel. Jullie zijn dapper hoor! Kleine l omdat ze langzaam aan gaat eten, en jij en je vriend omdat jullie dit moeilijke proces aan gaan. Ik wens jullie als gezin heel veel kracht toe deze periode.
Het is nog niet veel maar ze doet zo haar best! Het komt goed en jij doet wat het beste voor haar is op dit moment. Ze moet leren eten en ze maakt kleine stapjes! Super. Enne niet aan jezelf twijfelen. Het lijkt me verschrikkelijk maar je doet het voor een goed doel! En op jullie bruiloft zal ze vast genieten van de taart
Het is een hartstikke mooi begin! Vooral dat ze later op de dag weer wat hapjes genomen heeft lijkt mij een heel goed teken. En ik denk dat het ook verstandig is dat je vandaag even een dagje uit het ziekenhuis was. Zo kun je morgen weer met nieuwe moed verder.
Wow, goed zeg van I! Het ziekenhuis leven is inderdaad kut, maar deze stapjes maken je dag vast een stuk beter! Hopelijk blijft ze zo goed vooruit gaan en valt ze niet verder meer af.
Wat fijn dat ze het toch op lijkt te pakken! Het is ook even zoeken wat ze lekker vindt, is voor elk kind anders. Als ze dat dan eenmaal goed eet komt het wel goed (al verandert haar smaak tussendoor waarschijnlijk ook nog). Hier ging danoontje er ook altijd wel in, en van Olvarit potjes mango, en bruine bonen met appel.
Hier een stille meelezer, die jullie veel succes wil wensen! En nu maar duimen dat ze het 'trucje' van eten nu echt helemaal door heeft en dat ze ook beseft dat het heel lekker kan zijn! En je bent een topmoeder!
Nu krijgt ze tijdens de voedingsmomenten eerst oraal voeding aangeboden en daarna krijgt ze haar sondevoeding (de helft in totaal van wat ze normaal kreeg). In stap drie krijgt ze dat niet meer. Er wordt opgeteld wat ze allemaal binnen heeft gekregen op een dag en dit wordt van de sondevoeding afgetrokken die ze dan niet meer na de voedingsmomenten krijgt, maar snachts. Dat hoop ik ook! Wij zijn ook begonnen met het potje bruine bonen/appel (zitten de meeste kcal in ) deze vind ze wel oke. Is inderdaad zoeken naar wat ze wel en niet lekker vindt. Tot nu toe heeft ze duidelijk voorkeur voor vloeibaar eten!
Bekijk bijlage 580675 Zet hem op lieve I. wat goed dat je wat gegeten hebt! En zet hem op lieve mama, je bent een kanjer voor je meisje!
Bij de opnames van mijn dochtertje met 6 maanden sliepen wij er niet bij. De opnames met 1 jaar, 1,5 jaar en 8 jaar sliepen we er wel bij. ze zijn dan veel bewuster van wat er gebeurt, dat het anders is dan anders, en ik vond het fijn dat ze dan een vertrouwd ' baken' had. Maar dat is heel persoonlijk en ligt ook aan je kind. Edit: Jeetje kwam ik even met mosterd na maaltijd! Wat een achtbaan hebben jullie gehad. Ik hoop dat I nu de link begint te leggen en dat jullie de weg omhoog weer te pakken hebben! Duim duim duim.
Ach vloeibaar is prima toch voorlopig. Hier vonden ze zelfgemaakte drinkyoghurt (melk, yoghurt en roosvicee) ook erg lekker. Een half jaar later at ze volledig met de pot mee (maar ze was natuurlijk wel jonger toen ze weer ging eten).
Supergoed dat ze nu iets eet!! Ben benieuwd hoe het vandaag is gegaan? Is het doel dat de sonde er aan het eind uitgaat voor ze naar huis kan?