‘Stiekem’ sparen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Annemeis, 20 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland

Als om een reden als die jij noemt een huwelijk/relatie zou stranden, zou degene die er een punt achter zet echt issues hebben hoor.....

2. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.396
    113
    Het woord stiekem is niet zo goed gekozen, ik had het verrassing genoemd ;). Ik vind het super van je, lekker door blijven sparen en je man er mee verrassen.

3. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Jeetje, als je werkelijk denkt dat het zo gaat dan is het maar goed dat je het niet doet :roflmao:

Betsy vindt dit leuk.
  4. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.878
    7.942
    113
    'Stiekem' staat toch niet voor niets tussen aanhalingstekens :rolleyes:

5. Marchella

Marchella Niet meer actief

Ik val gewoon bijna van mijn fiets hier. Dat er zo veel dames zijn, die het niet vinden kunnen dat ts "stiekem" (volgens mij gewoon ietwat ongelukkige woordkeuze ) spaart om haar studie mee te betalen. Ik bedoel, ik zou willen dat mijn man eens "stiekem" ging sparen om zijn rijbewijs te halen :cool::p. Kreeg ik eindelijk eens mijn zin. Geen haar op mijn hoofd die daar boos om zou zijn.

Wat me nog het meeste verbaasd, is als ik het topic over incidenteel drugsgebruik lees, dat er (in mijn beleving) zo weinig dames zijn die daar over zouden vallen. En dát zou hier nou juist de grootst mogelijke bonje opleveren. Dát zou mijn vertrouwen in mijn man een optater van heb ik jou daar geven.
    Helaas hanteer ik in dat opzicht een zero tolerantie beleid :cool:

6. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    stelletje zuurpruimpjes echt waar hahah

7. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.878
    7.942
    113
    Voor de meeste dames was incidenteel drugsgebruik toch echt een no go. Maar dan moet je met name de eerste reacties lezen, niet die van de afgelopen dagen.

8. Marchella

Marchella Niet meer actief

Ik heb het hele topic gelezen :)

9. Ballon

Ballon Niet meer actief

Volgens mij gaat het met name om het stiekeme deel...;) in het drugsgebruik topic wordt dat volgens mij ook niet goedgekeurd maar gaat de disucussie over het feit dat je incindendeel drugs gebruikt....

Deel Deze Pagina