Verkleedkleren Kleuter

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door RoBiJe, 1 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Mijn dochter wil graag verkleedkleren voor haar verjaardag. Nou kan ik online natuurlijk vanalles vinden, maar weet ook dat er een hoop slechte kwaliteit wordt verkocht.
    Wat voor verkleedkleding hebben jullie wat ook een goede prijs-kwaliteits verhouding heeft?

Ze is 4 en gek op Minnie mouse, prinsessen en dokter/zuster.

Ze heeft al een Elsa jurk, een Piratenpak en een heksenjurk.

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.133
    8.867
    113
    Verkleedkleding koop ik op Aliexpress.

3. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Mijn jongste heeft nog een hoop verkleedkleren. Meeste komt bij de action of bigbazaar vandaan.
    Met carnaval soms bin de hema of speelgoedwinkel. Na jaren gebruik inmiddels ziet het er niet meer heel goed uit, maar ze draagt het nog steeds met veel plezier....

4. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.191
    1.052
    113
    Vrouw
    Rapunzel is hier ook een grote hit, net al zeemeermin en Sneeuwwitje. En Elsa en zwarte piet.

Elsa hebben wij bij bol.com gekocht, was goede kwaliteit inmiddels zitten er wel gaatjes in maa4 is dan al 2 kinderen in gebruik,
    Rapunzel en zeemeermin via Ali express. Was wel wat mindere kwaliteit maar in principe goed genoeg.
    Zwarte piet kwam van de Hema, dat was dat wat dikkere spul. Ziet er nog top uit.

5. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Voor Ali ben ik al te laat, dus die valt af. Zal eens bij de Hema kijken, dank!

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.133
    8.867
    113
    Wibra heeft ook wel eens prinsessenjurken. H&M volgens mij ook. En speelgoedzaken natuurlijk.

7. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.899
    3.931
    113
    Mijn dochter heeft een prinsessenjurk van de Wibra. Zal geen goede kwaliteit zijn, maar de prijs-kwaliteitverhouding klopt dan wel, ding was maar 7 euro en ze speelt er al 3 jaar mee.

Je hebt ook jurken voor 40 euro, dat vind ik dan weer belachelijk voor een verkleedjurk, maar goed ieder zijn ding.
    Hema heeft inderdaad ook wel verkleedkleren, alleen vaak maar in 1 maat en dan is het altijd afwachten of het wel past.

8. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Hier bestel ik ze via aliexpress en in de sale haal ik ze bij de H&M.

Deel Deze Pagina