Ah wat fijn om te weten dat ik niet de enigste ben die zich hier aan stoort Als je hele dagen op het forum hangt en je stoort aan bepaalde vragen word het tijd misschien een andere hobby te zoeken ? En als het je zo stoort waarom reageer je er dan op, staat nergens genoteerd dat je op elk topic moet reageren toch of heb ik de “regels” van het forum niet goed gelezen .. En klopt inderdaad we zitten officieel in ronde 4 en gaan nu 5 in maar zien het zelf als ronde 2 en nu 3 in want na het stoppen zijn we er nog niet gericht mee bezig geweest maar vanaf het moment dat we er mee bezig waren hebben we netjes om de dag ongeveer seks gehad tijdens mijn “ vermoedelijke eisprong “ want ja
Wees lief voor elkaar, we zijn allemaal vrouwen die alle steun kunnen gebruiken <3 Give each other some love
Ik zal niet zeggen dat ik zeker weet dat ik mijn eisprong heb gehad want dat mag ik pas zeggen als ik deelneem aan het temp en ovu test clubje , anders hoor ik er natuurlijk niet bij en kan het nog alle kanten op
Nee hoor ik ook niet , echter storen deelnemers zich hier aan het feit dat ik meerdere topics heb geopend .. gek hè , zou juist denken dat een forum daar voor is maar zal me wel vergissen
Nee klopt, maar had geen zin in een discussie ik reageerde uit emotie haha had mijn dag niet gisteren xx
Ik snap niet waarom je zo neerbuigend doet? Je hebt in nog geen maand tijd 11(!) topics geopend met vragen over je cyclus. Varierend van vragen over slijm, eiblaasjes op de echo tot het voelen van je baarmoedermond. Dan is het toch niet zo gek als je dan op den duur de tip krijgt om wellicht ovulatietesten te gebruiken omdat dat je misschien meer duidelijkheid kan geven? Dat je vervolgens zegt dat je dit niet wilt omdat je er niet te veel mee bezig wilt zijn is in mijn ogen bullshit. Of je nou over een stickje pist of je voelt de hele dag je baarmoedermond. Lijkt mij om het even, maar uiteraard je eigen keuze. Maar om dan vervolgens meerdere keren de dames belachelijk te maken (dit is niet de eerste keer dat je het schrijft) die dit voorstellen vind ik erg kinderachtig. Overigens moet je uiteraard zelf weten hoeveel topics je opent. Het gaat mij er om dat je het advies wat je krijgt ook kunt zien als iets positiefs in plaats van iets dat ze door je strot willen duwen.
Weetje, ik lees zo mee en ik vind deze topic maar negatief! Een voordeel van forums is, dat je over antwoorden heen kunt scrollen en verder gaat naar een antwoord die je wel leuk vind om te lezen. Ik ga dit topic nu ook op niet volgen zetten. Want ik vind dit geen leuk topic om te lezen.
Wees God op je blote knieeen dankbaar dat je nog gewoon op de gok seks kunt hebben en daarvan zwanger kunt raken. Ik vind deze posting erg ongepast. Niet nodig om zo uit te halen.
Nou echt hè! Belachelijk dat er zo mee gespot wordt. Zou willen dat ik de ovulatietesten, hormooninjecties etc. aan de kant kon gooien en gewoon lekker zou kunnen gokken... Helaas is de kans dat het dan ooit nog zal gaan lukken vrij klein
Wat erg voor je! Probeer het gespot je niet aan te trekken. Soms weet men gewoon niet beter en zit je meermaals per dag met je vingers in je frotje. Dat heeft vrij weinig met de diagnose van een ander te maken. They just don't know