“Ei” kwijt

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Followyourdreams, 19 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Je moet andere behandelen zoals jezelf behandeld wilt worden. Dus als je een respectvol antwoord wilt, moet je die zelf ook geven.

Kijk ik snap je onzekerheid, het is ook een onzekere periode. maar na jouw eerste post hier, zie ik alleen maar respectloze reacties van je terug.

Helaas heb ik tijd om terug te lezen ik ben namelijk recent mijn baan kwijt geraakt, niet mijn keuze, helaas wel gebeurd.

Ik probeer hier geen oordeel te hebben over mensen, want je weet niet hoe het leven van een ander eruit ziet. Het feit dat je een opmerking maakt over dat mensen blijkbaar tijd hebben om terug te lezen vind ik dat een ondoordachte respectloze reactie. En met woorden smijten als dom vind ik ook respectloos. Sarcasme daarentegen kan ik ten zeerste waarderen, als het terecht sarcasme is.

Rosje83, Maev, bozoe en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Misschien moet je zelf ook even teruglezen... dat is namelijk niet de eerste reactie die je krijgt. Ik lees toch een bepaalde opbouw in hoe je topics zich ontwikkelen en dat komt in mijn ogen echt van twee kanten. En volgens mij wordt er wel degelijk advies gegeven, namelijk het advies dat je beter een andere methode kunt gebruiken omdat de BMM checken niet heel betrouwbaar is. Dus nogmaals blijkbaar krijg je niet altijd het advies/antwoord dat je wilt horen, maar dat is nu eenmaal hoe een forum werkt. Wat overigens niet betekent dat ik het altijd met alle reacties eens ben op dit forum. Maar niet iedereen zal het ook altijd eens zijn met mij.

Lisa280887, Pipo30 en bozoe vinden dit leuk.
  3. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Wil je ook den handje popcorn ? *douwt ondertussen nog een hand popcorn naar binnen *

Lisa280887, Lisetje, Doobie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. BlueEyedSoul88

BlueEyedSoul88 Fanatiek lid

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    #LaatGodzillaVrij :roflmao: *Waar is die popcorn*

Lisa280887, Thea23, Elletje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Lekker!!! Lust je ook een milkshakie erbij ?? ;)

Elletje en BlueEyedSoul88 vinden dit leuk.
  6. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Ik heb helaas niet zo'n boodschap aan wat jij vindt. Als je het niet erg vindt dan blijf ik vooral reageren hoe ik dat wil zonder me af te vragen of jij goedkeuring geeft op mijn reacties

Elletje vindt dit leuk.
  7. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Nou en als je het niet erg vind zeg ik dan af en toe dat je je mond moet houden. Dan kan jij weer in een aantal topics roeptoeteren over hoe vreselijk dat is.

8. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Doe wat je niet laten kan.....:thumup:

Elletje vindt dit leuk.
  9. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Jemig dames. Last van de hormonen? :thumup:

10. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Voor jou doen misschien wel:roflmao::thumup:

11. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @ts het spijt me zeer maar als ik dit topic zo lees valt mij op dat je uiterst respectloos reageert zodra het antwoord jou niet aanstaat. Waarbij je het bovendien niet schuwt om respectloze opmerkingen te maken over mensen die vele malen meer ervaring hebben en langer bezig zijn. Misschien een tip respecteer hun ervaring en kennis die hebben ze niet bij een pakje boter ontvangen, doe ermee wat jezelf wil maar dan moet je ook respecteren dat wanneer je adviezen en tips niet opvolgt mensen daar een mening over hebben en die ook uiten. Oftewel accepteer dat er anderen op het forum zitten met meer ervaring en meer kennis dan jij! Zoals je zelf zegt je bent onwetend, jong en pas net bezig.

bozoe, Pipo30 en Lenaroos vinden dit leuk.
  12. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Waar lees je dat ik adviezen niet accepteer ?
    Ik ben mijn topics niet respectloos begonnen dacht ik toch ..
    Misschien moeten de zogenaamde ervaringsdeskundigen dan soms even hun mond houden en aanraden aan iemand die net is begonnen om gelijk te tempen en ovu testen te gebruiken slaat nergens op toch ?

13. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ik neem aan dat je je vragen stelt om antwoorden te krijgen van mensen met meer ervaring en kennis? Is het advies van tempen en ovu testen te gebruiken zo vreemd als je je bm stand continue controleert om je ei/cyclus te bepalen, niet bepaald, beide zijn namelijk een stuk betrouwbaarder, minder intensief en minder van invloed op onder meer alle ‘goede bacterien’ daar die je nodig hebt om zwanger te worden en te blijven, als diegene die je aangeeft toe te passen. Maar hey die ervaringsdeskundige hebben het allemaal zo ongelofelijk slecht met je voor toch?

Daarbij volgens mij wordt je ook in dit topic niet zozeer aangesproken op je beginpost maar op je verdere manier van reageren die uiterst respectloos is naar velen hier op het forum.

Rosje83, bozoe, frummelke86 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Waarom slaat dat nergens op? Wat is er “zo ontzettend erg” aan ovulatietesten? Waarom wel 11 topics in een maand? Je bmm checken? Etc. maar oh wee de reageerder die eens ovulatietesten zou voorstellen.... (voor jouw eigen gemoedsrust notabene) stel je voor :rolleyes:

bozoe, Pipo30 en Sado vinden dit leuk.
  15. brownie1992

brownie1992 Bekend lid

9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw
    #paktpopcorn en doet de beentjes omhoog. Deze keer hou in Mn mening voor me. Dit maakt Mn dag al weer beter na een negatieve test:p

Lisa280887, Loetje85 en Maev vinden dit leuk.
  16. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    O ja banaan graag

Doobie vindt dit leuk.
  17. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
  18. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Mijn tip als je net begint met zwanger worden.
    Geen tips lezen en gewoon erop los wippen.
    Je begint net en zwanger worden hoor spannend te zijn en zolang je nog niet lang bezig ben leuk te zijn.
    Tempen en ovulatie moet je nog helemaal niet mee bezig zijn.

Sorry dak effe zo bot kom binnenvallen.
    Maar vrijen met je man moet nu nog niet een moetje zijn maar omdat het lekker is en leuk .

Tempen en ovu test en weet ik veel wat brengen alleen stress mee.

EliQue15, Bine84 en Loetje85 vinden dit leuk.
  19. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Doobie en Elletje vinden dit leuk.
  20. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433