“Ei” kwijt

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Followyourdreams, 19 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Moet er wel om lachen , nou gooi je het over een hele andere boeg terwijl het over iets anders ging .. probeer wel bij het onderwerp te blijven anders hebben we een straks een nieuw discussie onderwerp .
    Maar even voor de duidelijkheid want ik merk dat jij de baarmoeder methode dus niet kent , maar ik spoel niks hoor dus mijn goede bacteriën en zuurgraad word niet aangetast :)

    En ach nu er toch zo lekker bezig zijn , tijdens onze seks genieten we volop met voorspel waar vingers aan te pas komen .. zou mijn man vervolgens vragen voor we beginnen zijn handen grondig te wassen ! En zal uhm een nagelborsteltje klaar leggen ;)
     
  2. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Klopt ben het met je eens , maar lees zo vaak meiden die foto’s plaatsen van positieve ovu testen maar ze als nog in onzekerheid worden gebracht omdat de kleur net niet zo donker was als de controle en er dan gezegd word : nee is nog negatief , of misschien probeerde je ei te springen maar is het niet gelukt ..

    Zo sneu als je net begint
    En je al zorgen moet maken of je wel een eisprong hebt gehad omdat de test echt net niet donker genoeg is zoals de beschrijving aan geeft
     
  3. Raket78

    Raket78 Fanatiek lid

    7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Meiden, ik heb door omstandigheden die absoluut niets met dit topic te maken hebben even iets anders aan mijn hoofd, dus ik trek me voor nu even terug.

    Als iemand nog iets aan mij persoonlijk kwijt wil, dan weten jullie me via PM te vinden.

    Veel plezier en succes met stokjespissen/frotjewroeten :D
     
  4. frummelke86

    frummelke86 Fanatiek lid

    17 feb 2017
    1.984
    2.530
    113
    Vrouw
    Klopt helemaal maar dat geldt voor iedere methode. Ook met bmm voelen kun je het niet zeker weten. Los van tempen of een echo kan geen enkele andere methode een eisprong garanderen en kun je het dus niet zeker weten.
     
  5. dingetje81

    dingetje81 Actief lid

    21 nov 2011
    166
    186
    43
    Niet om mezelf nou volledig expert te noemen ofzo, maar het "fijne" is dat ik gezellig in m'n fluit heb mogen rondfrotten om utrogestan in te brengen en dat eventjes nadenken :rolleyes: zeg een jaartje of drie in elk geval en dat gezellig drie keer per dag... En ik wil helemaal niet weten hoe vaak ik een paniekaanval heb gehad omdat ik zwanger was en de stand van m'n bmm ineens verandert was (dit had ik de laatste keer toen ik zwanger was, maar ook bij de keren als het een miskraam werd). Hoger of lager, beetje open of dicht. Ik kon er werkelijk geen punt op trekken, sowieso niet omdat de stand hiervan elk moment van de dag anders kan zijn. Het enige waar ik iets aan kon afleiden was aan het slijm wat ik waar nam. Feit is dat als je zeker wilt zijn van je ovulatie, dat je beter pisstickjes eventueel icm met tempen kunt gebruiken. Wil je dat niet, big deal, blijf je datgene doen wat je nu doet. Helemaal prima. Maar begrijp dan ook dat als mensen je advies proberen te geven of de helderheid van je zwanger streepje of niet, dat ze je dan geen zekerheid kunnen geven over dat streepje, want het onderzoek wat je hebt gedaan naar je ovulatie is niet afdoende om 100% sluitend advies te geven. En dan moet je niet boos worden op die mensen die je dan trachten te adviseren om je onderzoek op een andere manier te doen, zodat ze je de volgende keer met alle liefde kunnen feliciteren als het volgens hun wel eens raak zou kunnen zijn... Dan moet je begrijpen dat die mensen eigenlijk alleen maar willen dat je zo snel als mogelijk zwanger bent om te besparen dat je, net zoals een groot deel hier, ellendig lang bezig bent om zwanger te worden. Puur omdat ze je dat gunnen. En als jij wilt blijven oefenen en er op dit moment gewoon van wilt genieten is dat helemaal perfect, doe vooral je ding. Maar er zijn ook tig andere meiden die hier wel gedegen advies vragen, omdat ze al weken, maanden of jaren bezig zijn. Geef toe dat als je een x aantal topics opent omdat je twijfelt over streepjes, zwanger worden enz enz dat andere meiden daar wel eens de conclusie uit kunnen trekken dat je schijnbaar graag zwanger wilt worden en dan willen mensen wel eens advies geven.;):thumup:
     
    nizzie86, bozoe, Soturi en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. PBV

    PBV Fanatiek lid

    6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Hmm ik noem ze toch liever een ovulatie stick.
    Het zijn niet zomaar testjes ofzo. Het laat een heel belangrijk hormoon zien, waardoor je zwanger kunt raken. Ik vind het super makkelijk en dan sleur ik mijn man mee het bed in :roflmao::D als het sticky positief is! Heerlijk toch.
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  7. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    De vaginale douche wordt met dezelfde grootte van onderzoeksgroep aangetoond als ‘veilig’ als het onderzoek wat door raket aangegeven wordt, er zijn zelfs onderzoeken die groter zijn met datzelfde resultaat. Overigens simpelweg aannemen dat ik iets niet zou kennen omdat ik een verwijzing maak naar een vaginale douche die velen zien als ‘veilig’ en 1 van de standaard vragen is die je krijgt bij de arts als je last hebt van klachten aldaar maar ook als je verder in het traject zit en bij de artsen langs gaat, dat is echt reuze sterk onderbouwd. Misschien eens geen aannames doen misschien eerst eens proberen te begrijpen waarom er verwezen wordt naar iets wat heel veel mensen zien als veilig mede omdat er reclame over wordt gemaakt.

    Als je je daadwerkelijk zo goed ingelezen had zou je weten dat er met simpele zoekfuncties bij Google meer dan genoeg wetenschappelijke onderzoeken naar voren komen, die stuk voor stuk onder een grotere groep hebben plaatsgevonden als diegene die Raket aanhaalt over de betrouwbaarheid van cervix slijm om je cyclus te bepalen. Overigens Google eens naar de betrouwbaarheid van enkel de stand en cervix slijm ten aanzien van ovulatietesten en temperaturen, dan krijg je buiten vele hits van hier en enkele andere fora, genoeg onderzoeken waaruit naar voren komt dat ovulatietesten en temperaturen betrouwbaarder zijn dan de methode die je zegt te gebruiken. En zelfs dan komen de onderzoeken met risico’s naar voren.

    De reden dat ik niet alle wetenschappelijke links hier ga plaatsen is simpelweg omdat het enkel energie kost en je instelling en manier van reageren over komt dat je ze 1 toch niet gaat lezen en 2 er ook niks mee zal doen omdat je vindt dat jij het beter weet en 3 als het je daadwerkelijk zou interesseren had je dat in je ‘research’ gedaan om Te kunnen beslissen welke methode je toe zou passen.

    Dus ik wens je veel succes met je traject!
     
    dingetje81, nizzie86 en bozoe vinden dit leuk.
  8. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Goedemorgen,

    Ik denk dat er "funtioneel" nu wel genoeg gezegd is over en weer.
    De termen beginnen wat minder netjes te worden en dragen niet meer bij aan de originele vraag.
    Ga deze een slotje geven.

    Groetjes Paula
     

Deel Deze Pagina