“Jonge” wensmama's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jongewensmama, 26 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongewensmama

jongewensmama Actief lid

26 aug 2022
    149
    23
    18
    Vrouw
    #41 jongewensmama, 27 aug 2022
    Laatst bewerkt: 27 aug 2022
    Ik heb niet tor mijn 32e om een kindje te krijgen risico's voor mij lichamelijk wordt dan te groot.

~wensmama, je bent zo welkom kleintje ♥️ ~

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.664
    27.309
    113
    Vrouw
    Maar tussen nu en 32 zitten heeeeeeeel veel jaren. Jaren genoeg om lief voor jezelf te zijn en op eigen benen te staan

Soof1992, Suzi98, Zonnestralen en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Lieverd, zolang jij cryptisch blijft en het achterste van je tong niet laat zien ga je hier niet de steun krijgen die je nodig hebt en verdiend.

lille en Neuzeke vinden dit leuk.
  4. johanna3

johanna3 Actief lid

12 mei 2021
    495
    418
    63
    Vrouw
    Helemaal mee eens! Jammer dat er dames zijn die vreselijke reacties plaatsen. Deze meid zoekt herkenning en wil haar ei kwijt. Jammer dat dit meteen op een negatieve manier afgekraakt wordt en er dames zijn die haar nog meer de grond in proberen te boren. Laat iedereen lekker in elkaars waarden, dat is het minste wat we kunnen doen.

jongewensmama vindt dit leuk.
  5. Nurse1989

Nurse1989 Actief lid

10 jul 2021
    161
    175
    43
    #45 Nurse1989, 27 aug 2022
    Misschien die dames die het zo voor haar opnemen….

In onze groep heeft ze constant voor negatieve energie gezorgd, hele boel bedonderd etc.

Dus ja ik snap de O zo verschrikkelijke reacties wel. Ziektes opnames en verhalen verzinnen. Dat is pas verschrikkelijk. Misschien moet ze leren met deze reacties om te kunnen gaan, zijn reacties op haar daden.

Ik was 19 toen ik mijn eerste kind kreeg, geen haar op mijn hoofd die zou liegen etc. Op je 19e weet je heel goed waar je mee bezig bent en wat consequenties kunnen zijn op wat je doet. Dan ook niet “janken” als je betrapt word op al je leugens. Misschien moet ze drukker zijn met dr mentale gezondheid Ipv verhalen zoeken wat ze kan nabootsen om te doen alsof ze in het ziekenhuis opgenomen ligt..

Lisa280887, citroenrasp, Suzi98 en 9 anderen vinden dit leuk.
  6. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.603
    4.454
    113
    Vrouw
    Heb je de berichten onder haar oude naam ook gelezen?

Neuzeke, Sado en lille vinden dit leuk.
  7. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.062
    2.557
    113
    Limburg
    #47 Peetje83, 27 aug 2022
    Ik heb haar ruim 2 maanden geleden al gezegd haar niet serieus te kunnen nemen. Vervolgens stuurt ze mij een pb met waarom ik haar niet geloof en dat ze dat zo jammer vindt. Ipv dat ze toen al eerlijk zou zijn, liegt ze alleen maar vrolijk verder terwijl ze wist dat ik al aan haar twijfelde.
    Na maanden de boel bij elkaar te liegen is het te verwachten dat niet iedereen maar lief en begripvol gaat reageren. :rolleyes:
    Daarbij vraag ik me af of haar huidige verhaal dan uberhaubt wel waar is.

Laraxx, Suzi98, Elmii en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. lille

lille Actief lid

15 mrt 2021
    486
    566
    93
    Vrouw
    Maastricht
    Precies hetzelfde. Ik kom ook uit de oktober groep waar ze alles heeft gedeeld, van ziekenhuis opname tot verloskundige die ze midden in de nacht deed bellen. Het was alleen maar negativiteit en reageerde ook bijna nooit op andere meiden die het moeilijk hadden.

Catfish 2.0 was het bijna. We hebben ook 100 keer gezegd dat ze hulp moet zoeken. En dan zegt ze dat ze weg gaat om aan haar zelf te werken was ze vaak al een dag later weer bezig met negatieve dingen of vragen die ze al vaker heeft gesteld in meedere groepen. Sorry maar ik snap de lieve reacties hier maar het schiet voor haarzelf ook niet op om als Julia/haar alterego Yara te blijven.

Suzi98, Mamavanvier95, Neuzeke en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.603
    4.454
    113
    Vrouw
    Nou ja, dit dus. Tot gisteren had ik hier niks van meegekregen maar ik ben er echt van geschrokken. Ik ga er (blijkbaar dus ten onrechte) vanuit dat mensen hier eerlijk zijn, hun lastige en mooie momenten met elkaar kunnen delen. En dan is er niet 1 klein dingetje, maar een hele zwangerschap inclusief relatieproblemen, ruzie met ouders, zogenaamde toestand van een kind verzonnen. Dat gaat echt te ver. Veel verder dan de reacties hier.

Suzi98, Neuzeke, bozoe en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Geeltje

Geeltje Bekend lid

28 apr 2022
    709
    785
    93
    Vrouw
    #50 Geeltje, 27 aug 2022
    Ik vind het hartstikke goed dat zij een nieuw account heeft en ontzettend dapper dat ze haar verhaal uit de doeken heeft gedaan. Ik heb het hele verhaal gelezen.... Waar ik me een beetje zorgen over maak, zorgen VOOR haar bedoel ik dan, is dat ze gisteren gestopt is, een nieuw account is gestart, waarmee ze nu in onze symptomen per DPO groep zit, maar ook een ander account had, genaamd Loulouke, wat de naam van haar toekomstige baby zou zijn (Zara-Lou Maeve werd Loulou Maeve). Dit zonder te zoeken zelfs... dus wie weet gaat het dieper...

Ik maak me ernstig zorgen om haar en hoop echt dat ze eerst minimaal een half jaar met een professioneel iemand spreekt. De symptomengroep.... daar kun je enorm in meegesleept worden door ieder steekje en prikje en krampjes wat je voelt. Juist die groep lijkt me daarom niet goed voor haar. @jongewensmama ik raad je echt aan om eerder in de lounge mee te praten, of een nod-groepje. Ik denk dat dat heel goed voor je kan zijn. Is ook heel gezellig!!! Wees wel eerlijk! Dan komt alles goed!!!! En desnoods zeg je er dat je geen vriend hebt (want die was ook niet werkelijk geloof ik?) maar dat het zo erg in je zit dat je wel graag meeleeft en meekletst. Dan gaat er een wereld voor je open. Geloof me, ik ben een wensmoeder in hart en ziel maar in werkelijkheid blijft het bij een wens... Ik haal heel veel steun uit die groepjes. Jij vast ook.. Maar laat je niet meeslepen, blijf bij jezelf, en zoek professionele hulp irl. Dan word je over een tijdje een fantastische mama. Echt waar!!

P.S.: Ik maak me ook zorgen om ons. Want wat er eerder gebeurde kan ECHT niet en ik ben best bang voor de gevoelens van onze leden als zij niet veranderd... Ik had nogmaals liever gezien dat ze eerst een half jaar hulp zocht ipv direct weer aan te melden. Haar behoefte om mee te praten kan ik (ergens) wel begrijpen..

xRMC en jongewensmama vinden dit leuk.
  11. Elmii

Elmii Bekend lid

2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    En wat mij naast het liegen en bedriegen zo stoort is dat ze ons meerdere malen heeft aangevallen en heeft beschuldigd dat we niet naar haar luisteren of geen begrip voor haar tonen. Ondertussen waren er mensen met serieuze problemen met hun zwangerschap en daar reageerde ze nooit op.

Ze verpeste vaak de sfeer in de groep door andere dus in een kwaad daglicht te stellen en discussies te starten. Zelfs voordat we wisten wie ze was waren er al een hoop klaar met haar helaas.

Dus jullie kunnen het allemaal zo fijn voor haar opnemen maar ze heeft echt een hele negatieve stempel gedrukt in een groepje moeders die wel allemaal echt zwanger zijn en echt het beste met elkaar voor hebben (en ook altijd met haar hadden en zelfs dat kon ze dan niet waarderen werd altijd een discussie)

Dat stoort mij ook gewoon! Ik vertrouw haar niet meer en ik vind het prettig te lezen dat er genoeg dames hier dit ook door hebben en andere hiervoor proberen te waarschuwen!

Suzi98, Krv, Peetje83 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. jongewensmama

jongewensmama Actief lid

26 aug 2022
    149
    23
    18
    Vrouw
    Het account loulouke wat jij noemt is NIET van mij dat wilde ik even benadrukken omdat nu mensen denken dat ik meerdere accounts heb. Dat is dus niet zo.. dit is mijn enige account wat ik nu heb.

13. Nurse1989

Nurse1989 Actief lid

10 jul 2021
    161
    175
    43
    Misschien kunnen ze jou beter een volledige IP van geven. Weten we zeker dat je niet terug komt met al je leugens…

xRMC, Mamav6, Mamavanvier95 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Geeltje

Geeltje Bekend lid

28 apr 2022
    709
    785
    93
    Vrouw
    Helemaal mee eens. Ik ben wel van de 2e kans, maar het moet voor iedereen goed voelen.
    Als zij zelf niets over deze post geschreven had in het symptomengroepje had ik het niet geweten. Ik ben blij met deze informatie, waar ze ook wel een beetje zelf mee is gekomen door de linken te leggen. Ik hoop echt dat dit goed gaat en alle respect naar de dames in het oktobergroepje..

Krv vindt dit leuk.
  15. Geeltje

Geeltje Bekend lid

28 apr 2022
    709
    785
    93
    Vrouw
    Als dat echt zo is dan is dat heel fijn. Ik hoop wel dat je naar alle goedbedoelde adviezen luistert. Zorg goed voor jezelf... En kijk uit, want dit forum, met zulke sterke gevoelens en geen uitzicht op een snelle zwangerschap is heeeeel pittig voor je gevoel en je verstand.

16. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.603
    4.454
    113
    Vrouw
    Absoluut! Toen ik de reacties las op haar laatste post in het oktobergroepje dacht ik ook, wat is iedereen hard voor haar? Totdat ik berichten terug ging lezen. Ik vind het echt heel jammer voor de dames in de oktobergroep (en augustus, en first time mommy en misschien nog wel meer maar zover heb ik niet teruggelezen). Zoiets drukt echt wel een stempel op de groep.

Suzi98 vindt dit leuk.
  17. Geeltje

Geeltje Bekend lid

28 apr 2022
    709
    785
    93
    Vrouw
    Precies... Ik heb de laatste 100 pagina's gelezen in de oktobergroep en begrijp hen 100%!! En dat maakt het een tweestrijd, want nu duikt ze in een groepje op dat ik al maanden volg.. Gaat dat hetzelfde geven?? Ik hoop echt dat ze ervan geleerd heeft en nu eerlijk en open zal zijn. En ik ben blij dat ik deze voorinformatie heb. Gezien de ernst heb ik zelfs gedacht om in de groep de link naar deze draad te plaatsen, maar ik wil haar toch die kans geven, een beetje afgaande op wat @Ploop heeft verteld. Even laten zwemmen... Maar ik hoop wel dat ze een beetje in de gaten word gehouden, want ik geef heel veel om de dames met wie ik ronde na ronde in NOD groepjes zit...

Suzi98 en Krv vinden dit leuk.
  18. Geeltje

Geeltje Bekend lid

28 apr 2022
    709
    785
    93
    Vrouw
    Ik vind de dames eigenlijk nog erg netjes, na alles gelezen te hebben.... ze hebben zowat een volledige zwangerschap in een waan geleefd... Dan ligt ze in het ziekenhuis en maak je je toch zorgen.... Ik dacht eerst, misschien stapt ze er daar uit, het hartje was zwak, maar nee... Dus als ik een van die dames was, was tot 50 tellen nog te kort geweest.. :oops:

Marinda1988, Peetje83 en bozoe vinden dit leuk.
  19. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.603
    4.454
    113
    Vrouw
    Ik snap je, ik denk niet dat het @jongewensmama haar intentie is om mee te schrijven in het topic waar je het over hebt. Volgens mij wilde ze alleen laten weten dat ze dit topic heeft aangemaakt, beetje gekke plek om te doen aangezien jullie wel bezig zijn om zwanger te worden en @jongewensmama niet. Of begrijp ik het verkeerd?

Suzi98 vindt dit leuk.
  20. Elmii

Elmii Bekend lid

2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    Bedankt! We zijn met z’n alle echt altijd heel netjes gebleven, ieder die zegt dat dat niet is kent niet het volledige verhaal. Fijn dat je dit hier beaamt.

Suzi98, lille, Krv en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina