Goed bezig allemaal! Hier niet helemaal lekker, dus mijn lijstje vandaag komt niet verder dan een peer en stukjes komkommer.
Ontbijt: kwark met een banaan en beetje pindakaas. Beker melk. Lunch: 4 koolhydraatarme crackers en 1 volkoren cracker met smeerkaas, geitenkaas, pindakaas en vegan paté. Tussendoor: 1 pruim en een halve banaan. Avondeten: curry met zoete aardappel en spinazie. En een gebakken eitje.
Beterschap @Feye hopelijk voel je je vandaag al beter! Hier weegdag; tatatada.. 59,4! -1,1 kilo deze week. Eindelijk gaan we weer omlaag. Woensdag woog ik 59,2 maar toen had ik de dag ervoor ook intensief gesport dus ik hou dit even aan. Nu hopen dat het weekend (3 verjaardagen) geen roet in het eten gooit. O. brinta T. banaan L. salade met komkommer/tomaat/ei T. appel D. of patat en een kipburger, of nog een salade.. ik twijfel nog
Vandaag: O: blokjes kaas, gerookte kip en komkommer T: snacktomaatjes L: kwark bosvruchten D: pasta Deze week niet gesport (lukt de komende dagen ook niet), dus volgende week weer vol aan de bak! Jullie nog leuke weekend plannen?
Oh, dat komt wel weer toch! Ik wilde deze week weer hardlopen, maar snipverkouden en pijnlijke holtes. Denk zondag weer. Heb nog niet echt plannen voor het weekend. Wel opruimen in huis haha. En jij?
Ontbijt: kwark met een banaan en beetje pindakaas. Beetje sinaasappelsap. Lunch: salade met van alles en sardines. Tussendoor: maïswafel. Avondeten: beetje kip-sushi met zeewiersalade en edamameboontjes en twee kipspiesjes. Eten besteld
O: kwark met appel en noten T: scone met rozijnen L: salade met kip D: vegetarische moussaka T: stukje pure chocolade Gisteren hard gelopen, gaat best lekker. Haal nu meestal wel 2x per week, soms 3x. Merk het nu trouwens ook aan mijn kleding! Had vandaag een broek aan die een paar weken terug nog wat oncomfortabel strak zat, nu zit ie losjes, heb bijna een riem nodig
ah fijn @Muisje2016 dat geeft een fijn gevoel hè! Ik ben aan het werk vandaag. Gister in de auto gigantisch door mijn rug gegaan (?) wou iets pakken achter een autostoel en KRAK hoorde en voelde mijn hele middenrug. Nu gigantisch veel pijn pfff. O. brinta T. banaan L. salade T. ? D. enchilladas denk ik vanavond verjaardag, geen taart maar wel wat lekkers
@Muisje2016 dat is altijd zo fijn als je het aan je kleding gaat merken! @Amy1989 lekker sushi! Vandaag alweer geen eetlust. Sinds begin deze week al zo'n weeïg gevoel. De meeste dagen wel aardig kunnen eten, maar vandaag echt geen eetlust, dus nauwelijks wat gegeten. Zoon is sinds vandaag ook aan het spugen
Gisteren: Ontbijt: kwark met een kiwi. Lunch: 5 koolhydraatarme crackers met smeerkaas en geitenkaas. Tussendoor: een banaan. Avondeten: paddenstoelen ‘risotto’ met bloemkoolrijst. Avondsnack: 1 snoepkomkommer en 2 radijsjes.
Gisteren: O: Magere yoghurt met muesli T: - L: Twee volkoren beschuiten, met jam en met rauwe ham T: Wat stukjes meloen D: Volkoren pitabroodje met kipreepjes en groenten en een kom rode linzensoep Ik denk dat ik me pas volgende week weeg. Heb het gevoel dat er na een week nog weinig af is en wil niet teleurgesteld worden.
Lief meiden, het gaat inmiddels een stuk beter! Ik ben gistermiddag direct gaan slapen toen ik thuis kwam en ik heb pcm genomen. Ik heb van alle 3 verjaardagen maar 1 keer taart gehad, en 1 keer hapjes. Bij de andere 2 gewoon niets. Wel wijn, dat wel Hoe dan ook, trots op mezelf O. Vanilleyoghurt T. niets L. poffertjes, en 1 Kaiserbol met komijnkaas en de andere helft hagelslag T. niets D. gemixte groente(aubergine,courgette,spinazie) met pesto, gebakken aardappels en een kipfilet burger
@Madeliefje06 ik sta ook niet teveel op de weegschaal. Wil het vooral in de spiegel zien of aan mijn kleren merken. Heb ook gewoon een analoge weegschaal, dus zie ook niet elke 100gram die eraf gaat. @melaniie fijn dat het beter gaat met je rug. En goed van je dat je je hebt ingehouden op de verjaardagen. Wijn sla ik ook (bijna) nooit over Ik had vandaag ook een verjaardag, geen taart genomen wel wat hapjes. En geen wijn, want ik moest rijden. O: yoghurt met blauwe bessen L: kippensoep en 2 witte bollen één met kaas en één met rauwe ham. T: paar stokbroodjes zalm, nootjes, kaasjes Nu nog wat druiven.