Beste vrienden (eventuele) zwangerschap vertellen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door CrazyMom, 10 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CrazyMom

CrazyMom Niet meer actief

Joeee, nog niet zwanger maar (eer)gister een positieve ovulatietest gehad dus stiekem merk ik me al dagdromend aan, jullie kennen het gevoel wel :-D Moet mijn tijd tot de hopelijk positieve test met iets leuks vullen :rolleyes:

We zijn nu aan het nadenken over hoe we het onze beste vrienden kunnen vertellen (zij zijn nu zwanger van hun tweede kindje en dit zou onze derde zwangerschap en derde kindje worden). Eigenlijk zijn zij de eerste die het te weten komen (na de kraamhulp die we gelijk bellen) en ze zien het naar mijn gevoel al mijlenver aankomen :roflmao: Dus ik wil het sowieso zeggen als we een afspraak hebben staan (niet "spontaan" een bakkie komen doen) en dan wil ik er gewoon wat leuks van maken, maar je raad t al, ik weet nog niet wat. Misschien een klein cadeautje of...

Ideeën? :D

2. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Ik heb even geen ideeën voor je, maar vraag me wel af waarom je eerst de kraamhulp gaat bellen? ;)

3. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Als je goeie hebt alvast "reserveren"?

4. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Cake / taartje bakken met muisjes erin ?

5. CrazyMom

We hebben idd een hele goede en die moet je gelijk bellen anders is ze bezet :roflmao:

6. angela22

angela22 Bekend lid

7 apr 2016
    782
    572
    93
    Wauw, heel fijn dat jullie een wens hebben voor een kindje! Maar pas op dat je jezelf niet te enthousiast maakt.. als het niet zo vanzelf sprekend gaat ga je je eigen gigantisch teleur stellen.

7. CrazyMom

Snap ik ;) Maar ondertussen is het lekker om met iets anders bezig te zijn dan dé test.

Flamingooo vindt dit leuk.
  8. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Mijn vriendin had donuts gehaald en aan de binnenkant vd doos geschreven: neem wat lekkers, dan ben ik niet de enige met een groeiende buik. Dus bij t opendoen en op tafel Zetten was t meteen duidelijk.

CrazyMom vindt dit leuk.
  9. CrazyMom

Wat een leuk idee! Ik ga die sowieso onthouden voor een andere announcement (als het zo ver mag komen :D).

Ik dacht ik updat nog even want bedacht deze (niet zelf bedacht hor) en vond dit ook een makkelijke om mee te smokkelen naar binnen zonder dat ze het gelijk doorhebben.

Bijgevoegde bestanden:

Babyvijf vindt dit leuk.
  10. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw

Deel Deze Pagina