Hoi! Heb vanmorgen getest met predictor express. Veel te vroeg, maar heb een beetje last van testdwang . Gekke is... zit op 7dpo (bevestigd dmv ovulatietest en temperatuurstijging) en zag binnen de 10 minuten een minuscuul streepje. Ben vergeten vooraf te kijken of er een voorgedrukte op stond . Ga maar niet proberen een foto te maken, gaat vast niet lukken met die bagger uploadkwaliteit . Ben wel heel erg benieuwd of het iets betekend... wat is jullie ervaring? 7dpo is vrijwel niet mogelijk toch?
Wat spannend! Ik test zelf ook altijd vrij vroeg positief maar nog niet op 7dpo geprobeerd. Ik heb ze hier wel al voorbij zien komen op 7dpo..
Spannend!! Ik ben heel benieuwd! Misschien toch fotootje uploaden? Al is ‘t maar zodat we morgen goed de oploop kunnen zien!
Ik testte alle keren op 7dpo positief. Soms met Predictor, soms met kv2v5. Of met de midstream van Z&K. Dus het kan wel
Zie idd nog niks. 7 dpo is niet onmogelijk hoor. Hier ook duidelijk positief getest op 7 dpo (ook zeker van ivm temprn).
Er staat wel echt iets, maar heb het eerder gehad toen het echt echt niet kon (100%, geen seks, wilde de betrouwbaarheid testen) en had toen ook zo'n streepje binnen de tijd. Ben dus erg benieuwd of het weer zo'n voorgedrukt lijntje was. We zullen zien..
7 dpo zoals @RoGiJuLi is wel heel uitzonderlijk om duidelijk positief te testen. De meeste dames beginnen positief te testen tussen 9 en 14 dpo. Dus er is nog alle kans! Bij alle zwangerschappen (8) teste ik wisselend positief (kwa dpo)
Spannend! Kan wel, maar kans is klein. Succes! https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=7
Helemaal eens hoor! Ik testte normaal ook pas vanaf 9 dpo posi. Echter deze keer dus vroeger, waar ik zelf ook echt van stond te kijken (op 6 dpo al zelfs, echter nog heel licht).
Ik zie 'm dus wel op de tweede foto De truck is om bij bijna niet te zien streepjes het beeld heen en weer te bewegen van links naar recht enz. Hopelijk loopt hij mooi op. Wanneer ga je weer testen? Morgen?
Hahaha heb 3x gelezen. Dacht echt huh? Maar moet gewoon mijn telefoon heen en weer bewegen ofzo? Denk morgen weer. Heb testen besteld, want had geen predictor meer.. hopelijk komen die morgen binnen *iedereen die dit leest gaat nu met haar laptop/telefoon/pc schudden*
Foto aanklikken, met duim en wijsvinger groter maken. Daarna kan je de foto met je duim van rechts naar links schuiven etc. Zo doe ik het altijd met extreem vroege streepjes.