De Makro! Alleen moet je dan misschien via via een pasje regelen, maar genoeg keuze en goed betaalbaar !
Ik heb een paar clienten die ze Bij otto kopen. Hier hebben ze lange en korte mouwen. Dit zijn de ouderwetse overhemden. https://www.otto.nl/p/10035506909/classic-overhemd-met-korte-mouwen/#?c=heren-kleding-overhemden-casual-overhemden-korte-mouwen&itemId=10016867859
Daar dacht ik ook meteen aan. Die hebben ook een merk, Tulip, en daarvan liggen zulke overhemden regelmatig voor maar €2,50 ofzo in de koopjesbak. Alleen is dat niet 100% katoen, dus als hij snel zweet of ruikt misschien niet zo handig, maar ze hebben ook katoenen. Volgens mij kun je ook een dagpas regelen bij de Makro, maar ik weet niet wat dat kost.
Je hebt verschillende soorten overhemden. Als je vader een buikje heeft is Slimfit GEEN goede keuze. Regular fit is de ouderwetse versie. Google anders op overhemd korte mouw regular fit.
Mijn vader koopt ze van Olymp, State of Art, of bij Jac Hensen. Bij Olymp kan je filteren op korte mouw en borstzak!
Als het je niks zal uit maken of ze nieuw zijn of tweedehands dan kan je ook altijd natuurlijk even kijken bij de kringloop winkel, daar gaat vaak kleding en inboedel heen van oudere mensen die zijn komen te overlijden