“Plak je kinderen achter het behang” topic

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door sidmick, 7 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagda

Dagda Fanatiek lid

8 jul 2019
    1.687
    1.855
    113
    Vrouw
    Mag ik ook de buurkinderen achter her behang plakken?
    Al aantal keer aangegeven dat we niet gespeelt wordt. 1 bepaalt vriendinnetje mag komen maar verder niet. Ik wil rust en in mijn bubbel. Mijn eigen kinderen doen her prima op deze manier.
    Maar ze blijven maar aanbellen! En als de bel uit is aankloppen. Honden overstuur. Mijn kinderen overstuur waarom het nou niet mag.
    Ik over de zeik want ik ben op.
    De ouders berichtje gestuurd en vriendelijk uitgelegd. Maar het helpt niks.

Neuzeke vindt dit leuk.
  2. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik wil ook graag de kinderen van de achterburen achter het behang plakken en de ouders erbij.
    Van 8 uur in de ochtend tot ruim 21.30 uur spelen ze buiten.
    Ze zijn 5 en 6. Ze maken de grootste herrie en gooiden gisteravond met flinke stenen over de schutting onze tuin in. In de vijver, lamp rond de vijver kapot gegooid:mad:
    Vernielen bosjes en eergisteren liepen ze met een aansteker en wilden vuur maken in het gangpad tussen de tuinen.
    Ouders hier op aangesproken maar lijken het niet belangrijk te vinden. Zitten zelf ook de hele dag met veel herrie buiten, ook tot laat in de avond. Lekker biertje en vuurtje erbij, visite.
    Man man man, hebben die kinderen geen schoolwerk? Ik snap er niks van, alsof het vakantie iso_O

zwangerevrouw en Dagda vinden dit leuk.
  3. Miepiemoos

Miepiemoos Bekend lid

13 mei 2013
    973
    160
    43
    Ik probeer mijn kleuter aan het werk te zetten wat al moeilijk genoeg is. Komt mijn net twee jarige met een emmer vol zand, krijt en klei naar binnen gelopen. Ligt vervolgens door de hele kamer...en het was 8.30 uur. Was nog achter haar aan gerend maar hoorde alleen maar: NEEEE ik ben boos op jou mama.

Vero0504, Paardenbloem en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  4. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Nogmaals de ouders erop aanspreken.

5. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Hier kan ik ze ook wel eens achter het behang plakken. De eerste week was drama, daarna ging het een paar weken beter en nu begint het geruzie weer.
    Ze beginnen elkaar zat te worden denk ik, na weken 24/7 op elkaars lip.

6. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Oh wat erg :eek:

7. Forumnaam

Forumnaam Bekend lid

19 okt 2019
    892
    1.744
    93
    Al geprobeerd om uitleg te geven waarom het niet kan en mag? Uitleggen over Corona en over dat je zwanger bent dus rust nodig heb. Dat je snapt dat ze willen spelen, maar dat dat weer kan als de scholen weer beginnen ofzo? Dan maak je het misschien concreter voor ze? Ergens natuurlijk niet jouw verantwoordelijkheid, maar het kan je misschien wel wat rust bieden

8. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.955
    15.001
    113
    Ach hier moest de ehbo doos er aan te pas komen omdat mama nee zei en dochter dat als ja vond klinken. Die had dus een zo'n bolsius citronella buitenkaars laten vallen op t terras, glas overal en sneetje in dr voet.

Bloeden als een rund natuurlijk met die kernreactor pootjes.

Nu ligt ze "dodelijk gewond" onder een dekentje met een octopus pleister, want visjes kon ééécht niet.

Mja dat mama nee zegt heeft kennelijk toch ook een reden...hmmm. Dus nog geen behang vandaag, we zijn wat kleiner begonnen met een stukkie van 1x3 cm.

NiVa0230, Kolibrie2, qwerty123 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. Dagda

Dagda Fanatiek lid

8 jul 2019
    1.687
    1.855
    113
    Vrouw
    Heb het de kinderen en ouders al uitgelegd. Daarbij hebben mijn beide kinderen longproblemen (gehad). Ben erg duidelijk geweest. Maar de buurkinderen zijn veel buiten zonder toezicht. Dan snap ik dat het heel verleidelijk en verwarrend is. Onze deur staat altijd open voor iedereen normaal

10. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Denk dat ik de goden verzocht heb ofzo....:rolleyes::confused::mad:

Vero0504, maliro en sidmick vinden dit leuk.
  11. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Dan zou ik een grote rode stopbord (tekenen) op de buitendeur plakken, misschien dat ze het dan wel begrijpen :D

Vero0504, Zonnestralen, owly en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Exactly dit aan de orde gehad. Ook alles gedaan wat jij beschrijft. Hier werd het echt door de kids gedaan om te etteren.
    Mijn man zij oplossing was doorslaggevend. Hij heeft boven uit het badkamer raam een emmer ijskoud water over ze heen gegooid.
    Pedagogisch verantwoord: nee. Hielp het:ja

13. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.674
    18.749
    113
    Vrouw
    Daarnet de oudste 2.
    Maar niet door hun.
    Eerder door mijn verwachtingen :)
    De jongste slaapt steeds minder tijdens de middag dus ik dacht, leuk als de jongste effe naar bed gaat, spring ik in de tuinzetel.
    Dat zal niet zijn. Hadden die 2 grote mij constant nodig
    . De moment dat ik dan toch ging zitten, hoorde ik de jongste roepen. MAAAAMAAAA IKKKKEEE WAKKKKEEEEER.

14. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik ben ervan overtuigd dat ze horen dat je gaat zitten :|:D

Vero0504, Kolibrie2, qwerty123 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.674
    18.749
    113
    Vrouw
    Int vervolg sluip'ik naar buiten en zijn ze buiten dan sluip ik binnen.
    Ze kunnen het niet zien jong, dat ik ga zitten.

16. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.387
    30.701
    113
    Vrouw
    Mag ik de buurpubers achter geluidsdicht behang plakken?
    Al de hele middag jaccuzi aan en harde muziek. En daar dan weer bovenuit moeten komen om verstaanbaar met elkaar te kunnen kletsen.:mad:

17. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.674
    18.749
    113
    Vrouw
    U krijgt hiervoor de toestemming vanuit België. :thumup:

owly en Mamafiets vinden dit leuk.
  18. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.308
    10.276
    113
    Jemig wat een verhalen. Onze buurjongens zijn denk ik door. Ze kunnen alleen maar heel heel hard tegen elkaar praten. WIL JE SAMEN SPELEN? En dat 4/ 5 keer en als dan de ander besluit mee te doen dan is het ongeveer 5 min leuk en eindigt altijd met gebrul. Maar dan ook zo hard dat je denkt hij moet zijn voet/arm of wat dan ook gebroken hebben. Is overigens niet zo, en ik maar denken dat die van ons gevoel had voor drama.

Moet wel zeggen als die van ons zo hard brult dan is het ook mis.

Het gaat hier nu wel redelijk, ik blijf zeggen als we het werk af hebben dan kunnen we meer spelen en hebben we tijd voor wat anders.
    Hij lijkt het voor deze week te pikken:D

Vandaag heeft hij heel lang buiten gespeeld, moest zo nu en dan wel komen kijken wat hij had gemaakt maar voor zijn doen was het fantastisch. Meestal was hij het na 10 min alleen buiten het beu haha.

Zelf achter de naaimachine gekropen om wat te maken. Moet toch niet gekker worden:roflmao:

Vero0504, Vitamientjuh en paula1984 vinden dit leuk.
  19. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.387
    30.701
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao:
    Zoiets had ik gisteren. Niet eens expres. Dat gewoon buiten in de tuin. Kinderen spelen. Jongste gaat naar binnen en speelt daar. Na een tijdje mijn man via raam boven. Jongste was me kwijt. Had een ongelukje gehad en was gaan zoeken en toen maar naar de werkkamer op zolder gelopen :|
    Eh ja... Ik zat gewoon nog in de tuin op dezelfde plek.
    Vraag naderhand aan jongste of hij me niet kon vinden. Zegt ie: ik had geen zin in jou
    :rolleyes::roflmao::roflmao:

Nougat, Vero0504 en Kolibrie2 vinden dit leuk.
  20. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Daarom durf ik dus niet te zeggen dat de kinderen het hier wonderbaarlijk goed doen. Leeftijdsverschil is groot (dochter bijna 4 zoon bijna 12) dus ruzie hebben ze eigenlijk nooit. Zoon helpt me ook echt met dochter. Elke dag speelt hij 45 minuten boven en 45 minuten beneden met haar zodat ik op de andere etage grondig schoon kan maken. Voor de rest ziet hij nu ook geen vrienden dus neemt hij genoegen met samen met zusje spelen in de tuin.

MyMiracle vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina