“Plak je kinderen achter het behang” topic

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door sidmick, 7 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.867
    5.139
    113
    Home
    Mijn 2 oudsten hebben vandaag het wereldrecord Mama roepen verbroken
    Ben er nu gewoon chagrijnig van
    Dus ik plak ze met 2 lagen behang erachter

MariTheresa, lidu1 en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.955
    15.001
    113
    Begin eerst met een primer, vervolgens extra hechtende lijm aanmaken. Rolletje extra breed glasvezel behang, na de eerste baan wederom de primer inzetten, na iets gedroogd, dan insmeren met de extra hechtende lijm en dan de tweede baan kruislings plakken over de eerste.

Tijdens je mantra "ook dit gaat weer voorbij en is een fase" is de visualisatie hiervan een uitstekende uitlaatklep.

MariTheresa, Anna009 en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.955
    15.001
    113
    Oooh fantastische broer *prijs prijs prijs* als ik met mn broers rond die leeftijd in deze periode had gezeten had mn moeder ons in de schuur, de meterkast en de voorraadkast opgesloten en de sleutel weggegooid. Dat zij ooit nog zwanger durfde te worden na mn oudste broer blijft mij een raadsel, zeker als zij aangeeft dat hij net zo erg was als mn dochter nu maar dan de jongens variant (energieker, mijn dochter komt nog kroelen wat veel goed maakt, dat deed hij bijv niet)

4. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik knijp mijn handen ook dicht met hem hoor. Als hij met zijn vriendjes online aan het gamen is roept hij haar ook of ze mee wil gamen en krijgt dan een lege controller in haar handen en dan heb ik heerlijk minimaal een half uurtje me time. Zij vind het prachtig dat hij haar betrekt met zijn dingen en hij vind het gezellig. Hij verstopt elke avond na het eten paaseieren voor haar en dan mag ze er 1 opeten. Of als ze getekend heeft dan is hij zo reuze enthausiast over hoe mooi het is wat haar weer super trots maakt.
    Ik scheelde precies even veel met mijn broer maar wij waren nooit zo leuk voor elkaar. We hebben wel de regel dat als hij zich terug wil trekken zonder haar hij dat eerlijk zegt en dan hou ik haar echt bij hem weg. Dat moet natuurlijk ook gewoon kunnen maar dat zorgt wel eens voor teleurstelling bij haar.

Champetter, Theezeefje, NiVa0230 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.955
    15.001
    113
    Wat prachtig, jongere zusjes of broertjes zijn soms denk ik net als wat wij hebben in de kraamtijd (ik althans) je houdt zielsveel van ze maar op een gegeven moment snak je ff naar een volwassene.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Vandaag gaat het heel goed, ze zijn nu allebei zelfstandig in Gynzy aan het werk zonder mopperen.

Zometeen nog junior einstein en dan zijn ze klaar.

Dan 4 dagen geen schoolwerk!!!!!!!:):):):):)

7. Jihaa

Jihaa Niet meer actief

Hier twee jongens van 4 en 2, geen taakjes voor school dus. Wij maken samen veel wandelingen, gaan soms fietstochtjes doen, dat vinden ze super, maar soms zijn er ook moeilijke dagen bij ons, dat de jongste gewoon op de grond gaat liggen roepen, dat de oudste aan mijn oren zaagt mama wat kan ik doen mama dit mama dat,... We kunnen samen met ons drietjes(papa moet nog werken soms overwerken) heel veel ideeën bedenken om te doen, maar na een tijdje zijn die ook even op, ze kijken wel langer naar tv ook. Het gemis van papa in huis wordt ook groot, soms s'ochtends vroeg weg en s'avonds laat terug thuis, papa maakt vaak samen met de jongens coole dingen in de tuin, dit kan ik dus niet zo goed zo dingen uit hout maken enzo, ja het is wel moeilijk om ze bezig te houden en om ze rustig te houden, zijn echt twee wildebrassen. Maar het komt wel goed, en hopelijk snel.

8. Lils

Lils Bekend lid

11 sep 2017
    614
    648
    93
    Vrouw
    Ik vind dit zo leuk om te lezen! Hier ongeveer eenzelfde situatie, zoon is 11 en dochter ruim 2,5. Hier is zoon ook echt de grote broer, speelt met haar en houdt haar bezig als ik huishoudelijke dingen wil doen. Speelt enthousiast met haar mee in het speeltuintje en als hij online gamet met zijn vrienden mag zij zijn headset op en ook meepraten:roflmao:. Ik denk echt dat ik zonder hem het een stuk zwaarder zou vinden om de kleine wildebras te vermaken een hele dag.

Theezeefje en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  9. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.956
    1.293
    113
    Hier soms erg lastig. De oudste met ASS moet steeds aangespoord worden om aan het werk te gaan. Ze is snel afgeleid. Gaat zingen, geluiden maken enz. De jongste is het deze week een beetje zat. Ze is boos als ze huiswerk moet doen. Dus een stukje behang wil ik nu wel ff.

Vitamientjuh vindt dit leuk.
  10. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hier gaat het wonderbaarlijk goed, snap er niets van o_O schoolwerk tot 12 uur, lunch en daarna buiten spelen. Jongste oefent zelfs trouw zijn viool.

11. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ik vind het hier juist beter gaan dan in het begin. Beter onze draai gevonden.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  12. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Mijn baby van 6 mdn (precies je leest het goed) slaapt overdag 2x 20 min. Verder: wil niks anders dan bij mama zitten. En anders: weeeeeeeh:cry:

Ha! Wie biedt er meer? :roflmao::p

13. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    En jij ook de goden verzocht?

Gelukkig zijn de kinderen onderling ook echt heel lief. Fijn is dat hè?! Leeftijdsverschil is hier bijna 5 jaar.

Over vandaag ga ik niks zeggen....heb mijn lesje geleerd:D

Vitamientjuh en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  14. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    ben pictogrammen gaan gebruiken want het was steeds strijd. nu gaat het beter

15. Zwierezwaai

Zwierezwaai Niet meer actief

Mijn jongste dochter roept al 3 uur compleet hysterisch (geen overdrijving) HET MOET NUUUUU PASEN ZIJN!!!!!
    Maakt niet uit wat je doet, ze houdt niet op. Maar dat heeft niks met Corona te maken, dat soort dingen doet ze wel vaker :roflmao:o_O

Dus zit ik nu al 10 minuten op de wc, zodat ik rustig kan blijven :|

Robijn89 en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  16. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Hier weigert dochter ook huiswerk te maken. Ik zou haar zo gelijk geven met dit mooie weer (maar doe ik natuurlijk niet) :p

Nougat vindt dit leuk.
  17. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.008
    2.373
    113
    Ik ben er zo klaar mee. Vandaag was het continu gejank, elkaar slaan en geschreeuw. Ik had al maanden geleden een vrije dag voor mezelf ingepland maar deze liep dus anders. Niks geen vrij maar wel 9 vakantie uren weg. Ze zijn gewoon jong dus kunnen er ook niet zoveel aan doen maar ik kan ze echt schieten. Maar ik ben het meeste klaar met het grootste kind hier in huis. Die drukt zich voor alles onder het mom van werk en sluit zich op. Echt Blgh wat ben ik er klaar mee vandaag.

18. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.674
    18.750
    113
    Vrouw
    Weet je wat het ergste is.
    Ik heb vandaag bijna 10 uur gewerkt en ik kwam thuis en wat zie ik?
    Mijn man die in de tuinzetel ligt.
    Kzeg ja watte wat een luxe.
    Waarop hij zegt. Jaja en toen ik daarnet bezig was met iets in het tuinhuis hebben ze mij een koffie en brownie gebracht.
    Miskweekt tot en met .:D

paula1984 en Theezeefje vinden dit leuk.
  19. GossipGirlxoxo

Toevallig verteld zoon net onder het eten dat toen hij naar de wc was zijn zusje de headset over had genomen en zijn vrienden heeft verteld dat ze een paard heeft waar ze altijd op rijd die Jacky heet (heeft ze 1x op gereden op een kinderfeestje) :roflmao:

Kolibrie2, Syane en Lils vinden dit leuk.
  20. GossipGirlxoxo

Nog niet, komt vast nog wel.
    Man is nu even een stukje fietsen met de kinderen en ik geloof dat ik nog nooit zo heb genoten van stilte en rust. Ik hoor ik mijn slaap dochter nog kletsen. o_O

Ik moet voor haar wat creatiever worden met werkjes. Vandaag heb ik gezegt dat ze een verlanglijstje voor Sinterklaas mocht maken als huiswerk voor de basisschool (vond nog een bol.com speelgoedboek). Ze is 2 uur fanatiek aan het knippen en plakken geweest. Wel bij elk plaatje vertellen wat het was en hoe hard aan het werk ze was maar ik kon even chillen en niet mee doen.

MyMiracle vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina