Zijn er nog mama's met een vingerafdruk tattoo ? Foto's ? Ik laat straks eentje zetten van mijn overleden papa. Wil een subtiele op mijn pols Twijfel nog steeds wat, maar ga voor de vlinder gaan denk ik
Echt prachtig idee! Ik zou zelf niet voor de vlinder gaan denk ik, maar dat is heel persoonlijk. Vlinder vind ik meer bij kinder-afdrukken passen. Vind die met dat mini hartje erin erg mooi. En misschien iets om over na te denken, is hij uit te breiden evt in de toekomst?
Nu je het zegt ja , vlinder kinderen. Nog niet bij nagedacht Het hartje. Ik heb al een ketting met hartje en vingerafdruk dus dat lijkt me teveel ? En hartje wordt dan mss weer gelinkt aan een partner ? Ivm de toekomst. Moest mama sterven gewoon nog een vlindertje erbij
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die links boven in het meest vind passen bij een overleden volwassenen. Ik vind het trouwens een heel mooi idee!
Ik vind die linksboven met die vogeltjes erg mooi. Dat zou mijn keuze zijn. Het hartje zou ik doen met beide afdrukken van mijn dochters
Ik vind die rechtsonder het mooist. Helaas heb ik geen vingerafdruk van mijn vader (11 jaar geleden overleden).
Ik vind die links boven ook erg mooi. Ik wou ook een vingerafdruk van mijn kinderen maar de tattoo artist raadde dit af omdat de fijne lijntjes na jaren gaan vervagen en je 1 grote vlek krijgt. Misschien iets om rekening mee te houden/na te vragen, zou zonde zijn als het na jaren niet meer mooi is
Ja dat las ik ook al.. Daarmee als ik het verwerk in de vlinder dat is mss beter dan echt een volledige vingerafdruk
Wordt dat na verloop van de tijd geen vage zwarte vlek? De foto's zijn gemaakt toen ze net zijn gezet zo te zien...
Mooi, linksonder vind ik mooi. Linksboven ook wel. Ik ben zelf ook aan het kijken naar een tattoo voor mijn broer en moeder.
Ik heb echt geen idee.. De tatoeëerder beweerde van niet Daarom moet zo een echte vingerafdruk zo groot mogelijk gezet dat het duidelijk is. En ik wil het wat subtieler, daarmee de vlinder eventueel
Nog niet, omdat ik nogsteeds in dubio ben over hoe ik het wil. Maar wat ik in gedachten heb is een klavertje vier en dan in twee blaadjes de vingerafdrukken van de kinderen (zonder omlijning eromheen). Mooi idd. de vlinder. Die met klein hartje eruit en daarna die met de wegvliegende vogels vind ik ook erg mooi. Edit: wat ook mooi is zijn twee vingerafdrukken iets over elkaar, beiden naar buiten gericht, zodat je een hartvorm krijgt. Verder herken ik heel erg wat @Mim89 zegt helaas