•••Uitgerekend in mei•••

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by LiefenLeed, Aug 26, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LizMe

LizMe Fanatiek lid

Aug 7, 2016
    3,870
    2,551
    113
    Hier vooral 's avonds flinke druk op de buik kan er dan ook niet op liggen. Alsof het flink opgerekt word..
    Wanneer hadden jullie echt knaller van een test? Nu 13 dpo en het loopt netjes op maar nog steeds geen knaller

2. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Gelukkig, lotgenoten! Mijn man vraagt 'hoe gaat het vandaag schat?' Op de app. Ik zeg 'ooohhh ik was zo beroerd vanmorgen zat te kokhalsen in de auto onderweg naar werk'... zegt ie 'beroerd van wat?' REALLY??? :mad:

Ik heb de hele dag een zeurende buikpijn, kan me dat niet herinneren van mijn vorige zwangerschappen, hebben jullie dat ook?

Vooral 'smorgens kotsmisselijk, kan pas rond lunchtijd wat eten!

Verder valt het mee, voel me alleen 'savonds veel eerder moe. Gisteren lag ik uit werk op de bank en ik kon er niet meer af komen... maar elukkig functioneer ik overdag goed. Nu nog op werk, gelukkig straks weekend!

Cindy83 likes this.
  3. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,067
    17,022
    113
    Ik heb getest tot 16DPO en helemaal geen echte knaller gezien. Mijn testjes van 13 t/m 16DPO:

Attached Files:

4. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Ergens vind ik die vermoeidheid ook wel "fijn", geeft toch een soort van bevestiging dat er iets gebeurd in dat lijf haha.
    Had het bij de zwangerschap van mijn dochter ook heel erg tot een week of 10.

Ach ja, moet tot 17.30 uur en dan nog even een paar uur overleven tot dochter naar bed gaat en dan plof ik op de bank en zal ik ongetwijfeld 5 minuten later slapen :roflmao::roflmao:

Cindy83, Saona and Sado like this.
  5. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Dit is mijn rijtje; van 12 tm 15dpo

Attached Files:

Cindy83 and LizMe like this.
  6. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,067
    17,022
    113
    Poeh, tot een week of 10, wat een geluk! Hier tot een week of 21/22 niet later dan om 21.00 naar bed kunnen gaan:roflmao: Vreselijk. Voelde me echt heel oud.

Cindy83 likes this.
  7. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Met 13DPO is het normaal dat je nog geen knaller hebt hoor, als de oploop goed is zou ik me daar niet druk om maken.

LizMe likes this.
  8. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,067
    17,022
    113
    Precies! Oploop is het belangrijkst :) Niet iedereen maakt HCG in hetzelfde tempo aan, zolang het maar oploopt is het goed.
    Ook kan het per zwangerschap verschillen.

9. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Haha, ja dan voel je je zo bejaard he.
    Was daarna ook wel eens moe, maar niet dat echt extreme dat je rond de lunch niet meer weet waar je het moet zoeken.
    Toen waren er weer andere kwaaltjes haha, maar allemaal voor een goed doel zullen we maar zeggen :rolleyes:

Hoop dat het nu dus ook rond die periode een beetje wegtrekt, want nu tussendoor een dutje doen op vrije dagen is geen optie meer zolang dochter wakker is.

Sado likes this.
  10. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,067
    17,022
    113
    Ik ben wel heel benieuwd hoe m'n testje er nu met 27DPO uit zou zien. Maar had me zo voorgenomen niet meer te testen. En om nou alleen voor m'n nieuwsgierigheid testjes te kopen:roflmao:

Cindy83 likes this.
  11. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Zou het niet meer doen @Sado
    Als je hcg dusdanig hoog is kunnen testen lichter uitslaan en dan raak je in de stress om niks.

12. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,067
    17,022
    113
    Ga het ook zeker niet doen :p

13. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

@LizMe en @Saona: dat heb ik ook! Ik heb vrijwel de hele dag last van die buikpijn en kan het ook niet anders omschrijven alsof iemand een ballon aan het opblazen is in mijn onderbuik. De boel is iig flink aan het oprekken. Vandaag ook wel moe, maar het gaat nog. Die zere buik, vind ik niet fijn, maar zal wel goed zijn toch? Nog geen bloed gezien.
    Pas begin oktober de eerste echo, dan ben ik 8 weken. Laat zeg! De vorige keer heb ik volgens mij met 6 weken een echo gehad.
    Ben trouwens wel snel pis-link! Als er iemand bijna tegen me aanbotst/loopt kan ik ze wel een knal verkopen!! De vorige zwangerschap was ik ook zo beschermend tegenover mijn buik. Ik weet nog een keer, met zwemmen, dook zo'n kerel weg vanuit het water en trapte daarbij echt vlak langs mijn buik. Ze moesten me echt tegenhouden. Ik kon hem wel wurgen!
    O jee.... Pregzilla! :oops:

Cindy83 likes this.
  14. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,067
    17,022
    113
    Zeurende buikpijn hier ook regelmatig, ja!

15. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Hahahaha pregzilla :roflmao:
    Dat valt bij mij nog wel mee geloof ik nu :)

16. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,028
    641
    113
    Hier ook zo vreselijk moe... er dringt niets tot mij door en het liefst slaap ik de hele dag. Kan er helaas niet aan toegeven omdat mn zoon hier rondhobbelt. Probeer dan ook in de ochtend wat huishouden e.d. te doen dan kan ik smiddags ff "relaxen" op de bank.

Trekkerig gevoel in de buik herken ik ook ja! Vooral na een drukke dag van sjouwen op et werk en smorgens wanneer ik wakker word, ik slaap op mijn buik.

:roflmao::roflmao: pregzilla ook dat herken ik... et lontje is zó kort dat een vuurtje erbij direct voor ontploffing zorgt, geen tijd om dekking te zoeken :oops:

Cindy83 likes this.
  17. LizMe

LizMe Fanatiek lid

Aug 7, 2016
    3,870
    2,551
    113
    Bedankt voor je rijtje meid <3 dat is fijn om te zien :)!

18. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,028
    641
    113
    Hebben jullie al wat gekocht eigenlijk??
    Ik was vanmorgen bij de Lidl en daar hadden ze zulke lieve kleertjes :oops: heb een neutraal boxpakje, 2 wikkelrompers en 2 broekjes meegenomen

Cindy83 likes this.
  19. LizMe

LizMe Fanatiek lid

Aug 7, 2016
    3,870
    2,551
    113
    Ja die ballon is een goede vergelijking!
    Hier ook nog geen bloed gezien.
    Ik heb een echo met 6 weken 3 dagen maar puur omdat ik die afspraak al had staan anders was het na 7 weken geworden.
    haha zo erg heb ik het niet maar komt ook omdat het allemaal nog niet echt voelt ofzo haha denk omdat het de eerste keer is.. Kan niet wachten tot de echo <3

Gruffalo likes this.
  20. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    :roflmao: Alle pregzilla's verzamelen :roflmao:

Ik merkte het van de week. Hadden het plan om met mijn verjaardag de ouders en zussen het nieuws te vertellen.
    Dus, uitnodiging via de app gestuurd. Konden schoonouders niet en drie tellen daarna kreeg ik appje van schoonzus dat ze ook niet konden.
    Ik moest zó hard janken, want de week erna konden ze ook beiden niet dus ging heel mijn plan om zeep.

Nu konden ze wel op zaterdagmiddag, maar dan kon mijn zus niet. Zag het echt niet meer zitten en was zo geirriteerd. Maar ja, normaal hecht ik niet zoveel waarde aan mijn verjaardag en hun weten natuurlijk niet dat we iets speciaals te vertellen hebben :rolleyes:

Nu komt schoonfamilie dus zaterdagmiddag en mijn kant op zondag. Probleem opgelost.
    Maar dat heeft de nodige tranen en gescheld gekost :|:roflmao:

Cindy83 and Justme1985 like this.

Share This Page