Jahoor. Er komt net als de vorige keer een geslachtsbepalingsecho met 16 weken, dus da's nog een week of 10 wachten. Daarnaast heb ik - doordat ik een dochter van 7 maanden heb - nog zeer veel (ook veel ongebruikte) babyspullen liggen.
Knap hoor maar je hebt zo te horen ook genoeg afleiding en zou zeker leuk zijn als het dan weer een meisje word
Het is voornamelijk een stukje zelfbescherming dat ik me niet aanmeld voor babydozen en spullen bestel/koop. Dus kost me weinig moeite om "vol te houden" Weet helaas hoe confronterend het kan zijn om babydozen te ontvangen en spullen in huis aan te treffen nadat het foutgegaan is. Ik wacht af tot we zekerheid hebben en daarna ga ook ik helemaal los Nog een meisje zou inderdaad erg leuk zijn! Maar heb deze keer totaal geen voorkeur wat betreft geslacht.
******Uitgerekend mei 2018****** 1: Justme1985 - 32 jaar - 2de kindje 2: 3: Cindy83 - 33 jaar - 1e kindje MMM 4: Sado - 25 jaar - 2e kindje 3boymom - 25 jaar - 4e kindje Saona - 38 jaar - 3e kindje 5: 6: LiefenLeed - 31 - 3de kindje 7: 8: Miyou - 28 jaar - 2e kindje 9: 10: LVtje - 32 jaar - 2e kindje MMM 11: 12: 13: Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje 14: Bieni - 27 jaar - 2e kindje 15: 16: 17: Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje 18: 19: LizMe - 23 jaar- 1e kindje ******************************************** Afspraken: September: 12: LiefenLeed: 1e echo 14: Cindy83: 1e echo 15: Sado: Intake gyn + eerste echo Justme1985: 2e echo 20: LiefenLeed: Intake bij VK 21: Saona: Intake vk + eerste echo 22: LVtje: eerste echo gyn 26: LizMe: Eerste echo gyn 29: Bieni: 1e echo 3boymom: intake en vitaliteitsecho Oktober:
Nee niet dit weekend, over 2 weken na de eerste echo. Zelf vond ik die wikkelrompers helemaal niet fijn. Is toch heel persoonlijk allemaal.
Ik meld me ook nog niet aan voor die gratis dozen dat doe ik echt pas na het eerste trimester opvouwen van wikkelrompers is toch hetzelfde als de normale?! Ik deed die knoopjes aan de zijkant gewoon vast en dan opvouwen @Sado Oohhh over 2 weken @LVtje nog even 2 weken stilhouden dus
Een wikkelromper is een romper welke je vanuit het midden kunt openen...meer als een vestje, maar dan met het onderkantje van een romper. Baby'tje hoeft hierdoor niet met het hoofdje door het rompertje. Ik vind het ideaal. Vooral in het begin
Ja, ben aardig opgeschoven. Nu zit ik me alleen af te vragen...zie je met 6.2 of 6.3 een hartje? Zit eigenlijk niet te wachtten op onrust
Ik was er gisteren maar echt superleuke dingetjes!!! In neutraal en rose en blauw! Ik heb nog niks gekocht... ik heb ook niks meer van mijn jongens dus ik mag weer helemaal overnieuw los
Op dat termijn is het nog niet zeker dat je een hartje ziet. Ik duim dat je een mooi kloppend hartje ziet dinsdag
Ligt sterk aan de apparatuur en de echoscopist @LiefenLeed Sommigen hebben bijv verouderde apparatuur en dan is het op die termijn echt heel uitdagend.
Een paar dagen kunnen inderdaad wel echt een verschil maken vóór de 7 weken.... Maar zoals LVtje zegt: het hangt echt af van de echoapparatuur en de ervaring van degene die de echo uitvoert.
Idd wat de anderen ook zeggen. Ik had bij mn zoon de eerste echo op 5w6d om de plaats te bepalen en toen dacht de gyn het hartje al te zien en dat was met vrij nieuw apparatuur. Het zou super zijn als jullie dan al een hartje zien maar het hoeft gelukkig ook nog niets te betekenen als jullie het nog niet zien
Ik ga gewoon dinsdag zonder al te hoge verwachtingen...en neem aan dat als het hartje nog niet te zien is ik alsnog in de loop van de week mag terugkomen
Meiden! Ik mag me ook hier aanmelden, want ik ben zwanger! Ik ben (als het goed is) uitgerekend op 20 mei. Ik heb 1 ma gehad en 1 mk gehad dit jaar. Ik vind het super spannend en hoop dat dit brusje blijft zitten!