Ik voel me goed en blij vlagen onzeker. Los van m'n dikke buikje nergens last van. Niet moe, niet misselijk etc. Wacht met spannend af tot de echo! Hoe is het met jou? @LVtje?
Hoi meiden, hier gaat het helaas weer niet goed. Ik heb sinds gister licht bloedverlies wat vandaag al meer is. Volgens de invallend verloskundige kan het nog alle kanten op gaan. Maar ik weet zeker dat het niet goed is. Sinds afgelopen donderdag avond het gevoel dat het niet goed zit. Dus sinds vrijdag weer aan het testen en die zijn veel lichter. Helaas kunnen ze nu nog geen echo doen. Dus dinsdag weer met de vk bellen over hoe nu verder.
Oh jeetje wat verschrikkelijk. Ik hoop voor je dat het niet zo erg is als het lijkt en je gauw meer te weten kan komen! Sterkte en hoop op een goede afloop!
@Bieni Wat vreselijk, heel veel sterkte meid. @LiefenLeed Hier ook ongeduldig aan het wachten tot de eerste echo. Maar buiten de vermoeidheid gaat het wel prima verder. Zou willen dat je de tijd een stukje vooruit kon zetten. Maar dat zal iedereen hebben, die eerste weken zijn gewoon zo onzeker. Morgen komt mvm en dan dus weer voor het eerst testen na een week, blijft toch ook weer spannend stom genoeg.
Spannend @LVtje, wordt vast een mooie test! Hier komen de zenuwen voor de echo goed opzetten nu... nog 4 dagen, wat duurt het lang!
Ja..de eerste echo's komen er aan. Ga denk ik alleen verder in dit topic, dat andere gaat me veels te gek Hoe staat jullie partner in de zwangerschap? Die van mij heeft echt nog wel een echo nodig ter bevestiging, voor hem is het nog heel onwerkelijk!
Hihi de mijne ook hoor Liefenleed. Denk dat hij het pas goed beseft als hij beelden ziet haha! Hij voelt natuurlijk ook al die kwaaltjes niet. Spannend alle komende echo's!
Dan is het voor mannen waarschijnlijk werkelijker ja! Omdat wij het ook voelen, zij niet! En mannen zijn visueel ingesteld, als ze het op beeld zien word het echt @Bieni Wat ontzettend vervelend voor je . Ik hoop dat je het toch mis blijkt te hebben... konden we er maar invloed op hebben...
******Uitgerekend mei 2018****** 1: Justme1985 - 32 jaar - 2de kindje 2: 3: Cindy83 - 33 jaar - 1e kindje MMM 4: Sado - 25 jaar - 2e kindje 3boymom - 25 jaar - 4e kindje Saona - 38 jaar - 3e kindje 5: 6: LiefenLeed - 31 - 3de kindje 7: 8: Miyou - 28 jaar - 2e kindje 9: 10: LVtje - 32 jaar - 2e kindje MMM 11: 12: 13: Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje 14: Bieni - 27 jaar - 2e kindje 15: 16: 17: Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje 18: 19: LizMe - 23 jaar- 1e kindje 20: 21: Star2017 - 28 jaar - 2e* kindje MMM ******************************************** Afspraken: September: 12: LiefenLeed: 1e echo 14: Cindy83: 1e echo 15: Sado: Intake gyn + eerste echo Justme1985: 2e echo 20: LiefenLeed: Intake bij VK 21: Saona: Intake vk + eerste echo 22: LVtje: eerste echo gyn 26: LizMe: Eerste echo gyn 29: Bieni: 1e echo 3boymom: intake en vitaliteitsecho Oktober: 3: Star2017: 1e echo gyn 7 wkn 13: Star2017: Echo VK
@LVtje wat goed dat je je al hebt aangemeld bij mVm! Ik heb dat de vorige keer ook gedaan. Ga me nu ook weer aanmelden als ik een goede echo heb bij 7wkn. @LiefenLeed mijn vriend was gisteren al helemaal door het dolle heen! Zijn er alleen dit x wel behoudender in. Eerst een echo om het echt te geloven!
Oh Bieni wat spannend. Hopen op toch nog goed nieuws Ik heb morgen weer een echo. Omdat ik genetisch wat meer risico heb, heb ik meer echo's. Zo zenuwachtig weer. Ben er gewoon misselijk van
Wat naar dat je meer risico hebt. Hoop dat je wel van je zwangerschap kan genieten! Meiden, leuk hè! Het goede nieuws vertellen! Zou iemand mij op de lijst willen zetten.. heb er ruzie mee!
******Uitgerekend mei 2018****** 1: Justme1985 - 32 jaar - 2de kindje 2: 3: Cindy83 - 33 jaar - 1e kindje MMM 4: Sado - 25 jaar - 2e kindje 3boymom - 25 jaar - 4e kindje Saona - 38 jaar - 3e kindje 5: 6: LiefenLeed - 31 - 3de kindje 7: 8: Miyou - 28 jaar - 2e kindje 9: 10: LVtje - 32 jaar - 2e kindje MMM 11: 12: 13: Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje 14: Bieni - 27 jaar - 2e kindje 15: 16: 17: Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje 18: 19: LizMe - 23 jaar- 1e kindje 20: Jacky86 21: Star2017 - 28 jaar - 2e* kindje MMM ******************************************** Afspraken: September: 12: LiefenLeed: 1e echo 14: Cindy83: 1e echo 15: Sado: Intake gyn + eerste echo Justme1985: 2e echo 20: LiefenLeed: Intake bij VK 21: Saona: Intake vk + eerste echo 22: LVtje: eerste echo gyn 26: LizMe: Eerste echo gyn 29: Bieni: 1e echo 3boymom: intake en vitaliteitsecho Oktober: 3: Star2017: 1e echo gyn 7 wkn 13: Star2017: Echo VK
Grmpf nu kreeg ik weer geen meldingen van dit topic @Bieni wat vreselijk... veel sterkte @Sado nog 4 dagen idd brrrrr ik ben ook echt aan het aftellen! Denk dat bij mij donderdag de zenuwen echt gaan beginnen... hoe laat mag jij? Wij 11.00 uur @LouraV succes morgen!! Hopelijk mooie echo @LVtje spannend toch weer die test van mvm morgen! Kom je em ff showen? @LiefenLeed mijn vriend is vrij nuchter en die gaat er al helemaal van uit dat dit goed blijft gaan... ergens is dat fijn dat hij daar zo nuchter en zeker in is. Hij is zich door mijn hormonen en sneren zeker goed bewust van de zwschap ook aan mn lichaam is het overduidelijk te zien
@Star2017 logisch dat jullie een stuk behoudener zijn! Wat vreselijk dat jullie jullie jochie zoveel te vroeg weer hebben moeten laten gaan nachtmerrie van iedereen! Wat is de reden van zijn overlijden? Als je er niet over wil schrijven is dat ook goed hoor