•••Uitgerekend in mei•••

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by LiefenLeed, Aug 26, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Oeh! Jeeeejj! 7 weken vandaag! :)

2. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

Jun 8, 2017
    1,512
    788
    113
    Female
    Wanneer heb je de eerste echo? :)

3. Soturi

Soturi Fanatiek lid

Sep 24, 2016
    3,622
    3,551
    113
    Female
    Ik nog een paar uurtjes, dan ook een 7 weken dansje! :D

Sado, Gruffalo, Cindy83 and 1 other person like this.
  4. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

Jun 8, 2017
    1,512
    788
    113
    Female
    Voor mij een 6 weken dansje over een paar uur haha!

Sado, Gruffalo, Soturi and 1 other person like this.
  5. Piewy

Piewy Actief lid

Aug 13, 2015
    310
    118
    43
    Joehoe 6 weken dansje. Al begin ik me nu toch een beetje onzeker te voelen. Heb behalve wat pijntjes in mn buik geen last van kwaaltjes. Vorig jaar bij de MA is het vruchtje rond deze tijd gestopt.
    Al duurde het tot 10 weken voor het er met medicatie uit kwam.
    Nog 2 weken aftellen voor de echo...

Cindy83 likes this.
  6. Gruffalo

Over dik anderhalve week pas! :confused:
    Duurt me veel te lang! Lees dat veel dames eerder mogen, ik had ook graag wat eerder gewild, maar ja! Heb al niet zoveel geduld... :rolleyes:

7. Gruffalo

Extra spannend voor jou dus! Ik hoop dat het deze keer wel goed is!

Piewy likes this.
  8. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

May 4, 2017
    1,275
    1,030
    113
    Hier blijft de misselijkheid ook aanhouden. Al word het gelukkkig niet erger en heb ik meer betere momenten. Helpt ook niet heel erg mee dat mijn man veel moet werken momenteel. Dus naast de misselijkheid de zorg voor 2 kindjes :) gelukkig komt mijn moeder aankomende dinsdag helpen met poetsen!

18 oktober de termijnecho! :D

9. Soturi

Soturi Fanatiek lid

Sep 24, 2016
    3,622
    3,551
    113
    Female
    7 weken dansje! :D

Star2017, Cindy83 and Sado like this.
  10. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

Jan 12, 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Wat een weekend! Door het telefoontje vrijdag van de huisarts dat hcg heel laag is (namelijk 8) en ze de woorden gebruikte van misschien niet evolutief, deze ochtend nieuwe bloedafname met als resultaat hcg 158!! En woe 20/9 was dit dus 8.. woe was wel door huisarts en naar labo, vandaag in ziekenhuis gezien ik verpleegkundige ben..

Cindy83 likes this.
  11. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

Jun 8, 2017
    1,512
    788
    113
    Female
    Ah das nog lang wachten! Laat die weken maar voorbij vliegen!

12. Gruffalo

Jeetje, wat een spanning! Was die meting van woensdag geen fout? Of kan dat zo hard stijgen?

13. 3boymom

3boymom Actief lid

Sep 3, 2017
    401
    285
    63
    Female
    Hoi dames,

FIjn dat sommige van jullie al een fijne echo hebben gehad! Ik kan ook niet wachten op mijn eerste echo.. duurt helaas nog 4 dagen haha. Verder voor de dames die misselijk zijn. Ik drink nu elke keer slokjes Zonnatura gember thee als ik me misselijk voel en dat helpt bij mij heel goed! ben wel misselijk al sinds ik weet dat ik zwanger ben maar heb nog niet 1 x overgegeven, gelukkig want daar kan ik heel emotioneel van worden haha. Vind opzicht dat t wel redelijk snel gaat de eerste weken, eerst net zwanger 4 weken denk ik en nu alweer 8 weken, hebben jullie dat ook??

Groetjes, D

Cindy83 likes this.
  14. Soturi

Soturi Fanatiek lid

Sep 24, 2016
    3,622
    3,551
    113
    Female
    Eens de proef op de som genomen van wat ik regelmatig lees. Namelijk dat de tests op een gegeven moment de hoeveelheid HcG niet meer aankunnen en dan lichter aanslaan. Voor de knalstreep zou je de urine dan moeten verdunnen met water.

Omdat ik nog maar een test had liggen, heb ik alleen het tweede gedaan. Helft urine (niet eens ochtend) en ongeveer net zoveel water erbij. Dus een verhouding van 50/50 ongeveer.

En dan daarmee testen.

Resultaat is hieronder.
    Gelijk bevestiging voor mij dat alles nog steeds goed gaat tot nu toe.

Attached Files:

Star2017 and Cindy83 like this.
  15. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

May 4, 2017
    1,275
    1,030
    113
    Ik vind het nu ook snel gaan! Alweer 8 weken :) denk maar bij mezelf dat ik dan ook snel 12 weken zal zijn...etc etc...

Iedereen het al verteld inmiddels? Mijn familie weet het. Maar dat was meer omdat ze me te goed kennen ;) wisten het achteraf vrijwel direct. Op een gegeven moment heeft m'n moeder het gewoon gevraagd...

Familie van mijn man weet nog niks. Moeten maar even kijken wanneer we het vertellen. Man wil wachten tot 12 weken. Heeft de schrik van de miskraam er nog goed in zitten en wil ze niet wederom verdriet doen :)

Star2017 and Cindy83 like this.
  16. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

Jul 3, 2016
    1,084
    689
    113
    Female
    Almere
    Ik word langzaam een beetje gek van de misselijkheid. Gelukkig geen kotsneigingen maar die vieze smaak in m'n mond wil niet weg. Dus maar continu iets in m'n mond. Van studentenhaver, ijsklontjes, droog brood tot koud water (wat enigzins helpt) nu ook ginger ale aan het proberen:cool: en anders gewoon veel dutjes doen...kauwgom helpt ook aardig maar geen zin om de hele tijd zo te kauwen:roflmao:

17. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,070
    17,026
    113
    Pfff vervelend he... Hopelijk zijn we dr allemaal vanaf na het eerste trimester:rolleyes:

Cindy83 likes this.
  18. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

Jul 3, 2016
    1,084
    689
    113
    Female
    Almere
    Ik heb aardig veel mensen verteld, familie, vrienden en kennissen die we regelmatig spreken. Maar alleen face 2 face. Liever niet via app. Veel leuker om de reacties te zien. En anders op een verjaardag..maar de eerstvolgende is pas over 3.5 week.. dan ben ik bijna 12 weken:D En dan is de vraag of m'n nicht het gaat vieren :roflmao::roflmao:

19. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,070
    17,026
    113
    Wij hebben het alleen aan onze ouders, broer en zussen verteld. Ook heb ik het twee weken geleden al aan m'n leidinggevende en 3 naaste collega's verteld. Kon helaas niet anders met die misselijkheid.

Verder weet nog niemand het en dat laten we ook nog even zo ;)

Cindy83 likes this.
  20. Soturi

Soturi Fanatiek lid

Sep 24, 2016
    3,622
    3,551
    113
    Female
    Bij mij weten al een paar mensen het, maar nog niet iedereen. Mijn ouders en zusje bijvoorbeeld weten het nog niet. Die ga ik het vertellen nadat ik volgende week mijn 1e echo heb gehad. Als deze goed is tenminste.

Share This Page