•••Uitgerekend in mei•••

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LiefenLeed, 26 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Dat kan ik me voorstellen! Ik zou het nu stiekem ook wel leuk vinden om een meisje te krijgen. Wel spannend, een jongen is bekend :D

Ik heb de echo geplanned op 6 november, dan ben ik 15+3 :D. Echoscopiste zei vanaf 15 weken kan ze het zeker zien. Ze zei 'maar je moet wel écht 15 weken zijn en niet 14 en nog wat'... dus daar heb ik naar geluisterd :)

Ikke31, Cindy83 en Sado vinden dit leuk.
  2. 3boymom

3boymom Actief lid

3 sep 2017
    401
    285
    63
    Vrouw
    Leuk hoor! ik wou de 13de van november (op mijn verjaardag) een echo plannen maar de 14de van november moet ik dus naar t ziekenhuis dus dacht wacht gewoon even of ik dan al t geslacht kan zien :D

Laatste dagen merk ik weinig misselijkheid en dergelijke meer. Het enige wat ik wel heb is na 6 uur werken ik ineens een hoofdpijn krijg van het beeldscherm van me werk en een duizelig gevoel. Moe blijf ik denk ik nog wel even. ben elke dag blij dat ik t red tot 9 uur wakker te blijven! vind wel balen soms het moe zijn. omdat ik natuurlijk nog 3 kinders heb rondlopen.

Cindy83 en Sado vinden dit leuk.
  3. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik hoop dat ze het de 14e kunnen zien! Spannend!

Heel herkenbaar, ik voel me sinds maandag plotseling niet zo misselijk meer! En dat terwijl het van het weekend nog duidelijk aanwezig was. Blij ben ik er wel mee!

Ik heb ook sneller hoofdpijn vooral op werkdagen en ik ben echt heel snel moe, 'savonds 21:00 in bed is hier dus ook een beetje gewoonte aan het worden nu!

4. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Even snel & ego,

Vanmorgen een heerlijke echo gehad. Beeb lag lekker te koprollen en salto’s te maken. Wat blijft dat toch geweldig om te zien!! Verder alles keurig, loopt iets voor op groei maar datum wordt ivm de ivf niet aangepast.

Verder gaat het niet heel goed hier. Ben chronisch pijnpatiënt en mag medicatie nu niet gebruiken. En de laatste tijd gaat dat dus alles behalve lekker.
    Op het moment dat je opstaat al niet weten hoe je de dag door moet komen en het liefste willen dat iemand je knock-out mept zodat je even niks voelt is killing. Zeker met de vermoeidheid erbij.
    Hoop dat het snel weer iets beter gaat.
    Jullie zien me dan vanzelf ook weer meer! Probeer waar kan even te spieken maar dat lukt dus niet altijd.

Ikke31, Cindy83, Sado en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Mooi nieuws over de echo :)
    Wel shit dat het verder minder gaat :( hopelijk trekt de vermoeidheid in elk geval meer weg straks.

Ik ben ook wat stil hier, moe maar ook weinig te melden of weet niet goed wat te zeggen. Maar ik lees wel mee hoor :)

Ikke31 vindt dit leuk.
  6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.068
    17.023
    113
    Hier de (pret)echo voor de geslachtsbepaling op 17nov, spannend :D

Ikke31, Cindy83 en Saona vinden dit leuk.
  7. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Wat leuk dat iedereen al een pretecho heeft staan rond de 15 weken! Wij hebben het de vorige x ook met 15 weken laten doen.

Weten degene die al eens medisch zijn geweest of de gyn ook het geslacht mag zeggen? Of moeten we daar een extra echo voor laten doen?

8. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik denk dat ze dat heus wel zeggen als ze het zien, ook al is dat het doel van de echo niet! En als je het lief vraagt misschien helemaal wel :)

Star2017 en Cindy83 vinden dit leuk.
  9. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.068
    17.023
    113
    Nee dat mag, maar de gyn doet er geen moeite voor. Mijn dochter lag er altijd onhandig voor, dus vanaf 15w ging de gyn wel even spieken, maar dan was het al gauw "ja sorry, kan het nu niet zien, komt volgende keer wel".
    Bij een betaalde pretecho gaan ze net zo lang zoeken tot ze het weten :p

Ik heb nu 3 dagen voor de pretecho ook mijn gewone controle bij de gyn. Als zij het dan wel kan zien, zeg ik de pretecho af :)

Ikke31 vindt dit leuk.
  10. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    @Sado bedankt voor de antwoord! Dacht al dat het niet mocht net als bij de VK! Al zeggen ze het natuurlijk wel als ze het kunnen zien! Ik wacht donderdag even af wanneer de operatie is en ga daarna dan ook iets plannen denk ik!

11. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.871
    2.553
    113
    aah dames zo spannend dat jullie al met het geslacht bezig zijn hihi <3
    En wat ben ik blij om te lezen dat de misselijkheid minder word.
    Ik kan daar niet op wachten ik vind het echt heel zwaar met continue het kokhalzen en je zo slap voelen.
    Nu gelukkig 10 dagen vakantie :)

Ikke31 vindt dit leuk.
  12. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Als het goed is ben je bijna op het hoogtepunt! Heel even nog, en in de meeste gevallen word het dan in ieder geval weer wat minder en beter!

LizMe vindt dit leuk.
  13. 3boymom

3boymom Actief lid

3 sep 2017
    401
    285
    63
    Vrouw
    Hopelijk is je misselijkheid ook snel weg nu ;) Ga je wat leuks doen in de vakantie?

14. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Wij hebben vandaag gelukkig een goede echo gehad! Een dagje vooruit gezet, dus 05-05 is het :D
    Hartstikke blij natuurlijk, en een prachtig mooi bewegend mini-mensje mogen zien!

LizMe, Cindy83, Saona en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.068
    17.023
    113
    Wat fijn! :)

16. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Wij hier ook! Zo leuk om te zien!
    Ik ben juist iets teruggezet, nu uitgerekend op 11-05 :)

Ikke31, Cindy83 en Saona vinden dit leuk.
  17. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.068
    17.023
    113
    Super!
    Hoeveel ben je teruggezet nu?

18. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    2 dagen, het was eerst 9 mei. Ik dacht dus dat ik precies 11 weken was vandaag, maar toch nog net niet.

19. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    @LiefenLeed en @maansneeuw Gefeliciteerd met wederom de mooie echo's. Fijn dat nu het termijn vast staat. Kan dat eigenlijk nog wijzigen of is dit wat ze vanaf nu echt aanhouden?

Ik ben benieuwd vrijdag of ik eindelijk de termijn echo krijg... zo spannend weer. Ik weet niet wat het is maar denk dat ik pas na die echo meer gerust ben.

Nu gelukkig nog genoeg afleiding vanwege het verhuizen.. morgen weer een ritje. Is gelukkig op 10min afstand:roflmao: Dus doen het rustig aan. Vanaf 28e trekken we officieel in. Dan verhuizen we ons bed en andere grote meubels:p

Vandaar dus mijn afwezigheid. Ik lees wel rustig mee maar reageer wat minder dan normaal. Ohjaa m'n misselijkheid is bijna weg... vreselijke vind ik nu vooral de luchtjes om me heen :|

Ikke31 vindt dit leuk.
  20. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Dames fijn dat jullie weer goede echo's hebben gehad!

@Cindy83 succes met verhuizen!
    Vanaf de termijnecho is er hier nooit meer gemeten! Nja bij de 20 weken echo dan maar alleen lichaamsdelen apart.

Pff wat vind ik het spannend al die afspraken vandaag in het ziekenhuis! Ben zo benieuwd hoe alles gaat verlopen komende weken/ maanden.

Cindy83 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina