•••Uitgerekend in mei•••

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LiefenLeed, 26 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Wel fijn dat je het zo hebt kunnen afspreken toch! En hopen dat het snel beter gaat! Als de extreme vermoeidheid en misselijkheid straks over is is het meestal (meestal dus ik hoop voor jou ook) zo dat je je een periode echt top voelt! Dan ga je 'stralen'! Fijn dus dat je tot die tijd goede afspraken hebt kunnen maken toch!

Spannend bloed prikken voor NIPT! Heb ik ook gedaan, ik had exact 14 dagen later de uitslag :)

2. 3boymom

3boymom Actief lid

3 sep 2017
    401
    285
    63
    Vrouw
    Mijn oudste is 9 en me middelste is 5 en de jongste is 2. Ik kan thuis redelijk me rust pakken, alleen op t werk niet ;-(

Saona vindt dit leuk.
  3. 3boymom

3boymom Actief lid

3 sep 2017
    401
    285
    63
    Vrouw

Succes dinsdag! spannend. Bij mij was het wel weg die vermoeidheid en misselijk alleen sinds ik de ijzer tabletjes slik is het 3 x dubbel terug lijkt het.

4. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Ik kan niet wachten tot de verhuizing achter de rug is en ik op mijn tempo kan uitpakken pff. Ene dag heb ik mega energie om vanalles in te pakken etc en vandaag helemaal nergens energie voor.

Ik vind jullie werkende dames echt sterk!! Ik zou niet weten hoe ik dat zou volhouden, met de endometriose is het al vermoeiend en nu iets meer. Dus ik bewonder jullie kracht en doorzettingsvermogen!

Hier weet iedereen het nu. Vrijdag na de echo gelijk naar m'n oma geweest en die feliciteerde ons direct nadat ik m'n jas uit had. M'n buik valt zo erg op, ze bleef herhalen hoe blij ze is voor ons. Ik ben dankbaar dat ik het nog met haar heb kunnen delen maar bang dat ze er niet meer zal zijn na de geboorte:$. M'n oma word in februari 92 en gaat steeds slechter. Ze wilt ook niet meer naar het ziekenhuis voor behandeling en geen reanimatie in het ergste geval.

Nú aftellen tot m'n verjaardag woensdag:rolleyes:

5. 3boymom

3boymom Actief lid

3 sep 2017
    401
    285
    63
    Vrouw
    Wat lief van je oma zeg :)

Cindy83 vindt dit leuk.
  6. 3boymom

3boymom Actief lid

3 sep 2017
    401
    285
    63
    Vrouw
    Mijn kinderen weten nog niet dat ik zwanger ben maar de jongste van twee wees gister de hele avond na me buik en zei steeds baby baby haha. Hoe die er bij komt geen idee.

Cindy83 vindt dit leuk.
  7. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.871
    2.553
    113
    Ik geloof echt dat kinderen veel voelen hoor! bijzonder :)

8. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik kan me voorstellen dat de verhuizing energie vreet! Heel soms overweeg ik wel eens voor een ander huis te kijken maar ik heb zo'n hekel aan verhuizen, helemaal geen zin an dus dan laat ik het maar weer. Heb ook niks te klagen hoor met mijn huis. Maar soms wil je wel eens rondneuzen.

Wat fijn dat je het nog met je oma kan delen! Dat kan niemand je meer afnemen in ieder geval! Probeer van haar te genieten en met haar te delen zo lang het nog kan!

Cindy83 vindt dit leuk.
  9. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Waarom heb je het de kinderen nog niet verteld? Heb je daar misschien een speciale reden voor? Ik heb het ze pas verteld, na de termijnecho. Toen ik zwanger was van mijn jongste zoontje had mijn oudste het al aan de juf verteld voordat we het aan hem verteld hadden :roflmao:, dus ja ik denk dat ze meer meekrijgen dan je denkt!

10. 3boymom

3boymom Actief lid

3 sep 2017
    401
    285
    63
    Vrouw
    Me oudste heeft Autisme dus daarmee is het niet handig om het zo snel te vertellen. voor kinderen duurt het natuurlijk allemaal wel erg lang die weken zwanger zijn en ik heb het gevoel dat ik gewoon daarom het beste kan wachten tot ik er natuurlijk niet meer onderuit kom ;) Anders worden ze ongeduldig denk ik.

Saona vindt dit leuk.
  11. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ja voor hen duurt een zwangerschap een eeuwigheid natuurlijk!

12. 3boymom

3boymom Actief lid

3 sep 2017
    401
    285
    63
    Vrouw
    Ja inderdaad! dat is dus mijn reden om het nog niet te vertellen :) Ik heb het wel aan me werkgever verteld trouwens. Was heel aardig en zei begin 2018 maken we verdere afspraken ;D

Cindy83 vindt dit leuk.
  13. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Zo ik ben er ook weer! Ben een paar dagen ziek geweest vd buikgriep! Voel me nu gelukkig weer goed.

@Saona ik ga het idd vragen over of ze weer een idee heeft van het geslacht als ze er zelf niets over zegt maandag!

@LizMe fijn dat de termijnecho goed was!
    Fijn dat je iets hebt kunnen regelen met het werk! Hopen dat de misselijkheid snel minder wordt!

@Raaf92 hoe gaat het bij jou?

@Marleen1 fijn dat ook jij een goede termijnecho hebt gehad! Balen vd kwaaltjes!

@Cindy83 wat leuk dat je het nog met je oma kan delen zeg!

Cindy83 vindt dit leuk.
  14. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Vervelend zeg buikgriep:(! Verder nog kwaaltjes van de zwangerschap?
    Hier gaat het goed, voel me de meeste dagen prima en een goede Termijnecho gehad, 2 dagen vooruit gezet :)!

Cindy83 vindt dit leuk.
  15. Ikke31

Ikke31 Actief lid

8 apr 2014
    273
    18
    18
    NULL
    NULL
    Zo zeg....in het ziekenhuis weten ze je ook de stuipen op het lijf te jagen.

Vorige week donderdag bloed geprikt voor de nipt. Binnen 10 dagen zou de uitslag komen. Bij goed nieuws per post en anders zou ik gebeld worden.

Gisterochtend dus telefoon....ik een hartverzakking :s MAAR....alles helemaal goed. Pfff...ik was toch even de kluts kwijt hoor.

Nog meer mensen al de uitslag?

16. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Nee verder gelukkig geen kwaaltjes! Kom overal weer goed vanaf tot nu toe. ;)
    Ik miste je idd al op de lijst bij 21 mei haha! Fijn dat alles goed was!

17. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Dat is idd schrikken als ze hadden gezegd alleen telefoon bij een slechte uitslag! Gelukkig was alles gewoon goed! :thumup:
    Wij hebben volgende week pas de nipt!

Ikke31 vindt dit leuk.
  18. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Fijn!:)
    Haha ja klopt ;)!

19. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Snap dat je daarvan schrikt. :eek: Gelukkig was de uitslag goedd :)!

Ikke31 vindt dit leuk.
  20. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik werd ook gebeld. Had geen hartverzakking gelukkig want ik was het alweer vergeten, maar ze zei meteen ik bel met goed nieuws! Ik wilde het je toch even zo vertellen :D

Ikke31 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina