•○● uitgerekend 1 t/m 15 augustus ●○•

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Citroentje93, 22 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knofje

    knofje Actief lid

    26 aug 2008
    130
    74
    28
    nijmegen
    Allereerst van harte gefeliciteerd allemaal
    Ik mag mij hier ook aanmelden! Afgelopen donderdag al positief getest 6dagen voor ik ongesteld moest worden
    7 weken geleden helaas een miskraam gehad, daarna een cyclus gehad van 21 dagen en nu dus zo vroeg positieve test! Ik ben van 28 dagen cyclus uitgegaan(voor mijn miskraam was dit ook altijd stipt 28) ik vraag mij dus nu wel af of mijn cyclus niet gewoon weer wat korter is geweest en dus iets verder ben?! Kan dit eigenlijk wel?
    @Nenna185 ik herken je onzekerheid! Ik heb dan ook de afgelopen dagen steeds opnieuw getest en zie een mooi dikker wordende streep, dit stelt mij dan weer even gerust
    Ik heb nog 2 dochters van 8 en 7 jaar die weten inmiddels dat ze een broertje of zusje krijgen.
    Voorzichtig aan begin ik weer op die roze wolk te zitten
    Het lijkt mij heel gezellig om met jullie mede zwangere mee te kletsen! Er komt een spannende tijd aan voor ons allen, dan is het fijn om dit te kunnen delen lijkt mij!
     
    LollyLolbroek86 vindt dit leuk.
  2. knofje

    knofje Actief lid

    26 aug 2008
    130
    74
    28
    nijmegen
    Mijn testen van boven donderdag
    Middelste zaterdag
    Onderste vanochtend
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Suus83

    Suus83 Fanatiek lid

    16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Gefeliciteerd knofje!
    Wat fijn dat Je dit al kunt delen met je kinderen! Hoe reageerden ze? Leuke leeftijd heb je straks weer veel tijd km te genieten van een kleintje!

    Ik heb net als jij ook heel vroeg positief getest ik ben ook 7 of 6 dagen voor nod. Gisteren positief getest normaal cyclus 28 dagen ik had alleen niet op dag 14 een ovulatie maar later. Snap er ook niks van maar goed de termijn echo zal wel duidelijkheid geven. Je bent dus niet de enige

    Hier vertellen we denk ik de kids als eerste en dan pas rond de acht weken. We vinden t leuk als zij t nieuws mogen delen maar ze zijn net vijf en bijna vier dus hun mond houden is denk ik lastig voor ze. Maar vind t zo moeilijk om Mn mond te houden !
     
  4. Suus83

    Suus83 Fanatiek lid

    16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Mooie oploop hoor!
     
    knofje vindt dit leuk.
  5. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.573
    6.546
    113
    Vrouw
    Dank je :)

    Ik voel me super goed. Merk alleen dat ik ‘s nachts vaker moet plassen en voel een druk op mn baarmoeder. Verder voel ik me kiplekker en ben dol gelukkig :o:
     
    Suus83 en knofje vinden dit leuk.
  6. knofje

    knofje Actief lid

    26 aug 2008
    130
    74
    28
    nijmegen
    @Suus83 jij ook gefeliciteerd!
    Bij jou ook zo vroeg, ben benieuwd straks bij de termijn echo's! Zijn er nog meer met zo n vroege test?

    Onze kinderen zijn na de miskraam heel nieuwsgierig geworden Haha ze waren daarna natuurlijk op de hoogte van onze plannen. Ben zo blij voor ze dat dat niet al te lang heeft geduurd! Al zijn ze eigenlijk overal heel natuurlijk mee om gegaan ook met de miskraam
    @Suus83 jou kinderen zijn nog een stuk jonger, maar oh ik snap zo dat het brand om te vertellen!
     
  7. Suus2910

    Suus2910 Actief lid

    22 feb 2015
    337
    184
    43
    Partner was er gewoon bij tijdens het testen. Voor hem net zo spannend als mij dus ga niet wachten met cadeautjes etc.

    Ben nog wel even aan het bedenken wanneer en hoe we het onze ouders gaan vertellen, vond steun na miskraam wel fijn dus ga er niet te lang mee wachten. Denk dit keer gewoon zo vertellen..

    Mvm sla ik deze keer over. Bij eerste zwangerschap wel gedaan maar heb meerdere malen kokhalzend met die kannen gestaan. Heb toen wel die weken volgemaakt.

    Hoe voelen jullie je? Hier wel vermoeid, en zeker met een zoontje die om 5.30 al wakker was.. Optijd naar bed vanavond, misschien vanmiddag zijn middagdutje mee slapen.
    Borsten groeien ook goed, zelfs m'n bh vanmorgen maar uitgelaten haha (zou ik nooooooit doen, maar zit me niet lekker)
     
  8. Suus83

    Suus83 Fanatiek lid

    16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Fijn dat je je zo goed voelt! Palmpje
    Is er een reden waarom je donor uit Denemarken komt? (Misschien een rare vraag?)


    Testen Mn man was niet bij die moest werken.
    Het is ook wel fijn om je naaste familie het te vertellen zeker als je ook steun krijgt als het niet goed gaat!
    Dat is voor mij ook een reden dat ik best twijfel om het toch sneller te vertellen maar goed... Tis ook dat ik gewoon moeite heb om het niet te vertellen omdat we zo enthousiast zijn

    Knofje wat leuk zeg hoe jee kinderen ermee om gaan! Vind ik best knap hoor. Dan is t ook leuk
    Om ze er direct bij te betrekken
     
  9. knofje

    knofje Actief lid

    26 aug 2008
    130
    74
    28
    nijmegen
    Hier het testen s morgenvroeg alleen gedaan, daarna wel gelijk verteld tegen mijn man die nog lag te slapen!

    @Palmpje wat fijn dat je je zo goed voeld
    Wat ik speciaal vond om te lezen is dat je de keuze hebt gemaakt voor een donor zonder partner. Heb jij iemand waar je de speciale momenten zoals het testen mee deelt?

    Ik voel mij verder ook goed!
    afgelopen week wat lage buikpijn, meer een trekkend gevoel. Heb dan ook al een buikje en krijg mijn broeken niet meer dicht. Las wel dat dit vrij normaal is bij een derde gelukkig
    Mijn borsten doen zeer, dit was dan ook de eerste teken dat ik wel eens zwanger kon zijn en verder ben ik lichtelijk misselijk zo nu en dan, dit ken ik niet van mijn vorige zwangerschappen

    @Suus83 het vertellen zo vroeg is natuurlijk heel persoonlijk! Maar kan je mijn beweegredenen vertellen
    Natuurlijk zijn we inderdaad zo enthousiast dat ik het gevoel heb dat mijn naasten het van mijn gezicht kunnen lezen hihi
    Ik geloof erin dat kinderen haarfijn aanvoelen dat er iets gaande is, positief of negatief! In ons geval was het negatief een paar weken geleden en de kinderen wisten precies wat er speelde, na wat vragen gingen ze er gewoon in mee. Er was 1 belangrijke vraag voor ze "gaan jullie wel weer een nieuw kindje maken" bij het antwoord ja was het goed.... nou waren wij zelf ook wel heel nuchter hoor! Verder heb ik het heel fijn gevonden dat mijn naasten ervan op de hoogte waren! Maar nogmaals het is heel persoonlijk natuurlijk
    Nu zijn ze net als ik voorzichtig blij net als ik eigenlijk! Ik merk dat ze heel blij zijn maar niet zo uitbundig als de laatste x, maar dat mag natuurlijk ook.... dat komt wel de aankomende weken....
     
  10. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.573
    6.546
    113
    Vrouw
    Is geen rare vraag hoor ;) In Nederland is er weinig beschikbaar, weinig mannen die hier willen doneren. Dus lange wachttijden. In Denemarken daarintegen is het de normaalste zaak van de wereld. Dus mijn keuze was snel gemaakt :)

    Ik heb het mijn familie ook meteen verteld. Ze hebben zo met me meegeleefd al die tijd.
     
  11. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.573
    6.546
    113
    Vrouw
    Mijn beste vriendin deel ik alles mee. We roepen al jaren dat we een kindje willen, met of zonder partner. Zij is hiermee wat eerder begonnen en heeft inmiddels een zoontje. Ze begrijpt mij dus volledig en we hebben veel steun aan elkaar :)

    Ik ben benieuwd wanneer bij mij de eerste kwaaltjes gaan beginnen! En de broeken strakker gaan zitten haha
     
  12. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Hi!

    Ik heb het bevallingslijstforum een tijdje in de gaten gehouden, maar ik kwam geen topic over 1 t/m 15 augustus tegen, dus heb het laatst zelf maar geopend. En daar hoorde ik weer dat jullie er blijkbaar ook zijn. Kende deze plek niet.

    Topics samenvoegen, of niet? Wij hebben in ieder geval een mooi lijstje hier :p en een gedeelde ledenlijst denk ik. http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/%C3%99itgerekend-1-t-m-15-augustus-2018.667214/
     
  13. Suus83

    Suus83 Fanatiek lid

    16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    WoW wat bijzonder! Nou zijn jouw kindjes iets groter en begrijpen net iets meer maar vind t een heel mooi verhaal hoe jullie ze betrekken !

    Wij hebben bij de andere twe zwangerschappen wel de fam ingelicht maar toen was de oudste nog maar zes maand oud om überhaupt iets te begrijpen nu snappen ze wel meer gelukkig
    We gaan t zien.

    Ik sprak net Mn ouders even via FaceTime en dacht echt volgens mij zien ze t en denk als ik Mn zusje straks zie ik ook moeite moet doen we gaan t zien!

    Jullie nog plannen deze regenachtige dag? Tenminste hier wel. Ik ga zo met de kinderen naar de ballorig om energie kwijt te raken(de kinderen dan)
     
  14. Suus83

    Suus83 Fanatiek lid

    16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Ik vind t samenvoegen een goed idee!
     
  15. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.573
    6.546
    113
    Vrouw
    Ik ook!
     
  16. knofje

    knofje Actief lid

    26 aug 2008
    130
    74
    28
    nijmegen
    Leuk, samenvoegen lijkt mij ook
     
  17. knofje

    knofje Actief lid

    26 aug 2008
    130
    74
    28
    nijmegen
    Wauw wat Bijzonder dat je dit alles met jou vriendin kunt delen en dat ze je ook zo goed kan begrijpen!
     
    Palmpje vindt dit leuk.
  18. knofje

    knofje Actief lid

    26 aug 2008
    130
    74
    28
    nijmegen
    Ben benieuwd of ze iets gaan zien! Mijn moeder zag het aan mij en had het wel door....ze wist wel dat we graag nog een kindje wilde dat hielp natuurlijk ook mee

    Regenachtig is het gelukkig nog niet hier, maar wel echt een luier Zondag hier! Vanmiddag moet ik werken, dus doe het nu nog Rustig aan....
     
  19. knofje

    knofje Actief lid

    26 aug 2008
    130
    74
    28
    nijmegen
    Vermoeidheid neemt hier ook toe! Ik heb nog niet echt nagedacht over mvm, vanaf wanneer Kun je daar aan mee doen?
     
  20. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Hoe werkt dat op ZP? Kan je daadwerkelijk topics laten samenvoegen of moet de ene groep over naar de ander?
     

Deel Deze Pagina