4 maanden 400, daarna verlaagd naar 320 voor een maand of wat en de laatste paar maanden 257 euro Verbruik heelerg opgelet en zodra t kon gestookt met de houtkachel wat een hele hoop gescheeld heeft
Essent kon deze maand geen advies maken voor het termijnbedrag. Apart, want afrekening was in januari en vorige maand kregen we wel een advies. Er was niet genoeg info beschikbaar. Nog meer mensen die dit hadden?
Oh eneco heeft volgens mij elke maand wel een poosje waarin ze dat zeggen. Kijk gewoon volgende week nog eens.
Het advies is altijd uiterlijk voor de 10e beschikbaar. Dat stond er eerst ook maar nu staat er: geen advies mogelijk
Ik zie werkelijk het nut hier niet van in. Er is al gebleken dat je met bijv anwb er niet of nauwelijks op achteruit gaat wanneer je zonnepanelen hebt. + Ze gaan de regels nu ook aanscherpen. Binennkorten kan je mogelijk niet meer zo makkelijk switchen tussen energiemaatschappijen. Dan moet er een soort boete betaald worden.
Heb je dit nagevraagd? Ik ben ook naar variabel gegaan en per eind januari over gegaan naar anwb. Dus ook de dure maanden gehad en ik kreeg €300 terug van de vorige energiemaatschappij. En dat met een maandvlbedrag van €110......
Haha oh wow. Nee heb zelf zitten rekenen vanuit de app. Hopen maar dat ik ernaast zit we gaan toch over naar dynamisch dus over een paar weken weten we het
Hier beweerd eneco dat mn maandtermijn 218 nog prima is. Die is vastgesteld in november en toen lagen er nog geen panelen. Leveren al 2 maanden bijna t zelfde aan elektra terug als wat we gebruiken en gasverbruik zit ver onder hun inschatting (ook in nov,dec,jan). Ik ben gek op die zonnepanelen Binnenkort maar eens rekenen en zelf aanpassen.
Vorige week en vanmorgen beweert vattenfall dat we tussen de 250-500 euro terug krijgen en adviseert het termijn bedrag te verlagen naar €238 (betalen nu €320) Nu keek ik net nog eens en ineens zeggen ze dat ik het moet verhogen naar €740 want op deze manier moeten we 250-500 bijbetalen Laat het lekker zo staan en zien het over 2 maand wel. Eind april de meterstanden doorgeven en midden mei de afrekening.
Heerlijk! Vandaag "gratis" stroom tot aan 17 uur. Heb dus de wasmachine even gereinigd op 95 graden en ook de vaatwasser reiniging gedaan. Daarnaast het huis overal tot 20 graden opgewarmd met de elektrische kachels. Nog maar een de komende 3 uur van profiteren dus. Fijn die anwb
Betekent dat dat tot 17u stroom écht gratis is??? Dan ga ik nog maar een keer de wasmachine reinigen hahaha!
Klopt niet helemaal. Er komt nog iets van 16 cent bij per Klopt niet helemaal. Er komt nog iets van 16 cent bij per kwh
Ik heb ook de apparaten aangezet; lekker boterkoek met peer in de oven, croissantjes. Wasmachine heeft gedraaid. En nu de friteuse aan. Heb nog even geprobeerd om de was buiten te laten drogen (waait zo droog, was mijn gedachte), maar het rek waaide alleen maar om (vanwege de regen niet aan de droogmolen).