48 m3. Is alleen douchen en koken. Dus wij zouden daar echt nog op kunnen besparen. Maar douchen is voor ons echt ontspanningsmomentje dus zijn nog niet op dat punt.
42 kuub. Verwarming is niet aan geweest en we koken op inductie. Hebben geen airco, wel zonnepanelen.
In totaal 60 kuub voor beide maanden. Vind ik toch veel als ik jullie reacties lees. Verwarming is 2 keer een uurtje aan geweest. Voor de rest heb ik niet het gevoel veel geks te doen. Wel gezin van 6. Elke dag paar minuten kort douchen. 2 keer per week iets langer ivm haar wassen.
Zal best schelen. Wij zijn maar met 3. 37 kuub in die 2 maanden. 2 douchen niet elke dag, 1 wel. En maar erg kort. Verwarming heeft misschien 3x aangestaan eind oktober.
Hier 76 in september en oktober. 5 man en douchen vaak. Verwarming heeft in oktober misschien 2 keer aangestaan.
Hier in september/oktober in totaal 21 kuub. Kachel slaat alleen aan als het onder de 15 graden was. Verder alleen douchen en de schoonmaakster pakt boven warm water. Beneden komt het uit de keukenboiler.
Ik snap er niks van. Moesten we 1 week geleden nog bijbetalen, krijgen we vandaag opeens 700 euro terug. Ja ja.
Hier 13m³ september/oktober. En voorlopig blijft de cv hier uit, kan eindelijk weer verbruik in de app zien en afgelopen maandag heeft mijn man een uur gestookt en dat heeft ons bijna 4,- gekost. Echt gestoord, deze prijzen!
Nee ik denk ook dat je ondanks een dat dezelfde buitentemperatuur niet januari met nu komt vergelijken. Dat werd namelijk gedaan. Het is nu pas net iets kouder; dat is anders dan een paar milde dagen midden in de winter. Dan zit de kou er veel meer in.
Oh ja dat kan ik me best voorstellen…. Heel rot. Wij verwarmen niet met gas en hebben zonnepanelen en nog een laag tarief voor stroom. Wel al hoog voor gas. Maar dat is dus relatief weinig voor ons. Kan me absoluut voorstellen dat het anders kan zijn.
Ha zit je zelfs nog onder ons! September 8,29m3, oktober 8,73m3 totaal voor t gemak 17m3 voor sept/okt. Hier ook geen alternatieve verwarming als airco of houtkachel.
Hier in september en oktober samen 14 kuub verbruikt. We zijn met 5 personen. Kort douchen en de verwarming is niet aan geweest.
September 5m3 Oktober 7m3 Totaal 12m3 Met 2 personen. Kachel blijft uit. Koken elektrisch. Verbruik is alleen voor het douchen.