Nieuwe tarieven zijn vandaag ingegaan en we weten nog steeds ons termijnbedrag niet. Zo irritant! In de app kan ik nu geen verbruik meer zien en staat het termijnbedrag nog op het oude. Hopelijk morgen meer inzicht.
Wij hebben sinds 17 september nieuwe tarieven bij eneco maar betalen nog steeds zelfde bedrag als toen
Wij sinds 26 september. Ik heb gebeld met een klacht over het nieuwe maandtarief en toen vertelde ze me dat dit tarief 3 maanden vast blijft staan. Dus eind december pas nieuwe tarieven hier. Wellicht bij jullie ook.
Ja dat had ik ook gelezen idd. Maar wel apart dat maandbedrag niet hoger wordt, terwijl we wel meer zouden moeten betalen. Maar we zien het wel...
Ik kan altijd een beetje moe / boos worden van dit soort berichten. Natuurlijk belangrijk dat degene die het moeilijkste hebben gecompenseerd worden. Maar Ddeze groep mensen krijgt toch ook al een energietoeslag? Moeten zij dan ook nog extra gecompenseerd worden met een prijsplafond. Brood wordt toch ook niet genivelleerd in de supermarkt. Maar net boven modaal vis je vaak overal naast.
Dit gaat over 2024 wie zegt dat er dan een energietoeslag is, daarbij word pas volgend jaar september beslist dus duurt nog wel eventjes allemaal. We weten niet hoe we er dan allemaal voorstaan
Ik Heb ondertussen al 2x een verhoging gehad en nog steeds geen aanpassing op het termijnbedrag. Al weken niet Dit staat er nu bij mij:
Bij mij ook. Ik betaal dus nog het bedrag wat ik in juli als advies kreeg. Ik denk ook wel als ik kijk naar die eerste 3 maanden tegen nog een beter tarief en hoeveel ik toen dus onder het maandbedrag zat dat dit wel ongeveer compenseert met de komende 2 maanden en dan het prijsplafond… ik ben benieuwd waar ze dan mee komen in januari.
Dat is toch raar? Je hebt toch niet voor niets een maandbedrag? Die jaarafrekening krijgen we pas eind volgend jaar, dus dat scheelt wel even aangezien januari het prijsplafond in gaat.
Eneco verlaagt energietarieven nog verder, maar blijft een van de duurste https://www.ad.nl/economie/eneco-verlaagt-energietarieven-nog-verder-maar-blijft-een-van-de-duurste~a312aa8c/ Belachelijk!!! En omdat ze onze verhoging eind oktober stiekem maanden vervroegd hebben dan eerder toegezegd, betalen wij dus per 20 okt 3,39 en mensen vanaf dec de prijsverhoging van "maar" 2,71. Slaat echt compleet nergens op.
Betaal je dit dan voor een jaar? Wij hebben stadsverwarming. Daarvoor lijkt het dat de tarieven ook zijn vastgesteld (gebeurt door de ACM), dus nu in de piek. We zitten er een jaar aan vast en profiteren er dus niet van als de tarieven weer gaan dalen volgend jaar.
Ik ben het helemaal met je eens maar ga er niet op in. In maart de 1ste kamer kiezen met een kleine d66 gl pvda zou een mega goede stap zijn
Ik sta tot deze maand op 1.91 en 0.61 moet mijn meterstanden invullen volgens de site maar dat kan niet omdat ik nog geen jaarnota krijg. Moet wachten tot 30 november