• Fillers & Injectables •

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 19 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.847
    3.008
    113

Ik niet maar een nichtje. Op langertermijn een nogo. Het is er echt super raar uit gaan zien. Helemaal na dat ze een aantal kilo aangekomen is. De proporties zijn weg.

Al zie je natuurlijk ook goede resultaten.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    In het kader hiervan; is cryolipolyse nog een optie? Ik heb er absoluut geen verstand van of ervaring mee..

3. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Dit is wel wat heftiger dan filters of botox denk ik, maar wie weet is er in dit topic iemand net ervaring te vinden.

Mijn borsten zijn na 26kg afvallen (11 jaar geleden) en 2 zwangerschappen, niet meer de mooiste. Er is echt best wel wat volume uit en hier baal ik echt enorm van. Ik heb altijd gezegd dat ik na het krijgen van kinderen, dit wil aanpakken, maar ik wil liever geen implantaten. Nu las ik dat je dus ook een aantal behandelingen kunt doen waarbij je vet ergens anders laat wegzuigen en in je borsten laat spuiten. Heeft iemand hier ervaring mee? En zo ja, lost het vet voor een groot gedeelte weer op? Hoe snel zag je verschil en is het verschil groot?

4. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.847
    3.008
    113
    Ik heb een reconstructie gehad. Niet vanwegen 'kanker' maar vanwegen gewicht verlies. diep methode. Ze hebben onder mijn oksel vet weg gehaald & vel weg gehaald het vet van het vel afgehaald dit allemaal gebruikt om nieuwe borsten te maken tepels verkleint en terug 'vast' gemaakt. Omdat ik nog maar zo weinig woog. Konden ze alleen geen grote borsten maken zonder implantaten. Maar het resultaat mag er zeker zijn!!

Lovieyou vindt dit leuk.
  5. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    O wauw, bijzonder dat dat zo kan! En wat fijn ook! Hoe ging je herstel?

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Prijzen verschillen heel erg, maar waar ik ben geweest is het rond de 99 euro per gebied. Deze heeft vestigingen door het gehele land.

sidmick vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina