Uitgerekend 16 t/m 31 juli 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NienkeB, 4 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NienkeB

    NienkeB Fanatiek lid

    6 okt 2019
    2.172
    2.388
    113
    Vrouw
    Administratief
    Twente
    Hahah was grapje hoor, no worries :D

    merken jullie al wat? Ik ben zooooooo achterlijk vermoeid! Gister eerder weggegaan van werk want ik hield het echt niet meer vol.. vandaag met moeite de dag volgemaakt en liefst duik ik nu al in bed, maar nog ff gezellig de voice kijken :roflmao:
     
    Pioenroos92 vindt dit leuk.
  2. KaatjeB

    KaatjeB Actief lid

    29 sep 2019
    192
    152
    43
    Vrouw
    Vandaag ben ik wel echt moe en vanmorgen ook even licht in mijn hoofd en wat trillerig maar ben gister ook veel te laat naar bed gegaan :rolleyes:
    Nu moet ik ook wel echt gaan haha maar verder.. voel mij heel goed!
     
    Pioenroos92 vindt dit leuk.
  3. CupCake88

    CupCake88 Fanatiek lid

    27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Mooie oploop allemaal!!
    Ik heb nog 1 clearblue, zal ik die morgen doen of een paar dagen wachten op 3+?

    Ik voel me wel ietsje vermoeider, maar het valt nog heel erg mee. Verder voel ik nog steeds weinig, alleen mn buik is heel erg opgezet, hebben jullie daar ook last van? Gisteravond kon mn broek niet meer dicht. Wordt lastig om het zo nog voor me te houden een paar weken..
     
    Pioenroos92 vindt dit leuk.
  4. Pioenroos92

    Pioenroos92 Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik heb dat ook @KaatjeB trillen en duizelig! En ook zware ogen:o: Verder niks:roflmao: Genieten!
     
  5. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    @CupCake88 zou denk ik nog een paar dagen wachten voor de zekerheid.

    Bij mij vallen de kwaaltjes ook reuze mee. Voel mn kuiten, wat steekjes en krampjes in BM, borsten zijn wat voller en tintelen/jeuken af en toe een beetje.
     
  6. KaatjeB

    KaatjeB Actief lid

    29 sep 2019
    192
    152
    43
    Vrouw
    #86 KaatjeB, 9 nov 2019
    Laatst bewerkt: 9 nov 2019
    Ik merk wel dat ik wat onzeker ben omdat ik niks in mijn bm voel. Bij de andere had ik ook wel wat krampen ed maar nu niks! Daarom voelt die positieve test elke keer weer zo gek. En die pijn zondag en maandag zat ook rechts en ook rechts rug. Daarom misschien stiekem toch wel spannend of het wel op de goede plek zit. Sinds vanmorgen zijn mijn borsten wel iets meer gespannen maar zijn alle andere klachtjes weer weg. Dus geniet er nog maar van idd @Pioenroos92
    @CupCake88 ik zou voor de zekerheid ook nog even wachten. Iets later kan altijd wel. En opgezette buik ook nog geen last van maar verwacht wel wat sneller een buik dan voorheen omdat ik met de tweede ook al sneller was. Volgens mij droeg ik toen al rond de 8 weken een zwangerschapsbroek omdat ik dat strakke niet lekker vond zitten. Buik viel misschien nog wel nu ik erover na denk..
    ben wel al steeds vroeg wakker en sliep eindelijk weer lekker hoop wel weer dat ik dat terug krijg :)
     
    CupCake88 en Pioenroos92 vinden dit leuk.
  7. woef2019

    woef2019 Actief lid

    7 nov 2019
    321
    629
    93
    Vrouw
    Mijn buik is helemaal opgezet. Ik kan er nauwelijks meer op liggen terwijl ik een echte buikslaper ben. Ik ben niet normaal moe en heb last van misselijkheid vanaf einde middag en de avond
     
  8. KaatjeB

    KaatjeB Actief lid

    29 sep 2019
    192
    152
    43
    Vrouw
    Ik weet trouwens wel echt dat dit de laatste is, zijn er bij van jullie ook? Woef2019 ook kan mij zo indenken ;)
    Zijn er nog dingen die jullie daarom anders willen doen? 'nog meer genieten'?
    Ergens vind ik het ook wel lastig dat ik het al zo vroeg weet op een of andere manier lijken de dagen nu al lang te duren en heb ik heel erg het gevoel dat ik ergens op aan het wachten ben.
     
    Pioenroos92 vindt dit leuk.
  9. Pioenroos92

    Pioenroos92 Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Heel herkenbaar! Hier ook echt de laatste:) Het lijkt nu lang te duren, je komt vanzelf in een ritme dat het sneller gaat! Lekker afleiding zoeken:thumup:
     
  10. KaatjeB

    KaatjeB Actief lid

    29 sep 2019
    192
    152
    43
    Vrouw
    En hebben jullie al voorgevoel wat voor geslacht dit kindje heeft? Ik weet niet waarom maar heb altijd gedacht dat ik twee jongen en 1 meisje krijg. Dus dan zou dit een jongen 'moeten' worden. En vorige maand toen ik er heilig van overtuigd was dat ik zwanger was dat ik ook dat het een tweeling zou zijn. twee jongens omdat ik dat meerdere malen had gedroomd en toen ik jonger was heb ik ook heel vaak geroepen dat ik een tweeling zou krijgen haha Geen idee waarom hoor. Zit totaal niet in de familie ook al hoeft dat niet altijd wat te betekenen.
    Maar heel eerlijk, zou super blij zijn als het er nu 'gewoon' 1 is en dat alles goed gaat. Van twee naar vier.. uhmm dan slaap ik echt niet meer :roflmao::roflmao:
     
    CupCake88 en Pioenroos92 vinden dit leuk.
  11. KaatjeB

    KaatjeB Actief lid

    29 sep 2019
    192
    152
    43
    Vrouw
    @Pioenroos92 ja idd! ga ook nu lekker veel de hort op. Ik denk dat ik ook aankomende week iets minder hier te vinden ben omdat ik merk dat dat ook niet echt helpt.

    mijn nieuwe symptoom is sinds vanmiddag trouwens HONGER! twee uur na het eten heb ik het alweer. maag knort dan ook al gewoon hihi
     
    Liana84 en Pioenroos92 vinden dit leuk.
  12. Pioenroos92

    Pioenroos92 Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Same here! 18.00 eten is 20.00 hongero_O

    @geslacht geen idee! Ik heb 2 meiden dus zou het heel "gek" vinden als we ook jongens kunnen maken:roflmao: Maar ergens denk ik ja dit word een jongen. Maar ik denk dat het een meisje word:rolleyes:
     
    Liana84 en KaatjeB vinden dit leuk.
  13. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Het is wel de bedoeling dat dit ons laatste kindje gaat worden. Ik heb een voorgevoel voor een meisje. Ik hoop van harte dat er deze keer maar 1 kindje in mijn buik zit. Vond een tweeling wel echt heel heftig.

    Maar goed. Eerst de tijd tot de eerste echo maar eens door komen:rolleyes:
     
    Pioenroos92 vindt dit leuk.
  14. woef2019

    woef2019 Actief lid

    7 nov 2019
    321
    629
    93
    Vrouw
    Ik verwacht dat er nog voor het einde van het jaar er een knipje in gezet wordt dus ja echt de laatste. En stel dat het mis gaat dan blijft het ook bij 2.

    ik droom al jaren dat er nog een jongetje bij zou komen, maar vanaf dag 1 denk ik een meisje. Het maakt mij niks uit en het zou nog een optie zijn om het niet te weten
     
    Pioenroos92 vindt dit leuk.
  15. CupCake88

    CupCake88 Fanatiek lid

    27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Voor ons is dit zeer waarschijnlijk ook de laatste.. Nog geen 100% (voor mij dan haha)
    Wij hebben altijd gezegd dat we nog een jongen krijgen, ik zal echt verbaasd (en verrast) zijn als het toch een meisje blijkt te zijn! Ik vind het allebei leuk!

    Honger gevoel herken ik niet echt.. Ik eet meer omdat het hoort dan dat ik er echt trek ik heb. En hoewel ik echt een zoetekauw ben, neig ik nu meer naar hartige dingen..
     
    Pioenroos92 vindt dit leuk.
  16. NienkeB

    NienkeB Fanatiek lid

    6 okt 2019
    2.172
    2.388
    113
    Vrouw
    Administratief
    Twente
    Hihi hier weet ik niet of het de laatste is :) we hebben altijd gezegd graag 2 kindjes te willen maar zal me niets verbazen als nr 3 ook nog komt. Eerst deze zwangerschap maar ff vol maken ;)
     
    CupCake88, KaatjeB en Pioenroos92 vinden dit leuk.
  17. NienkeB

    NienkeB Fanatiek lid

    6 okt 2019
    2.172
    2.388
    113
    Vrouw
    Administratief
    Twente
    Ik heb idd juist totaal geen honger. Ben vooral verschrikkelijk moe en de misselijkheid begint ook een beetje te komen. :(
     
  18. Pioenroos92

    Pioenroos92 Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Joehoee blij mee! De uitslag die ik had gehoopt:rolleyes:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    CupCake88, Liana84 en NienkeB vinden dit leuk.
  19. KaatjeB

    KaatjeB Actief lid

    29 sep 2019
    192
    152
    43
    Vrouw
    @Pioenroos92 wat fijn! Super mooi! Hier ook nog even op 14dpo getest op de rij vol te maken.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    NienkeB en Pioenroos92 vinden dit leuk.
  20. Pioenroos92

    Pioenroos92 Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Whoooo wat een knallert!!:cool: Leukkk!
     

Deel Deze Pagina